Snowy Night - LASHTON

325 22 1
                                    

Mladší z dvojice chlapců, již obývali malý pokoj s manželskou postelí, chodil po svíčkami osvětlené místnosti s vybitým telefonem v dlani a prosil všechny svaté i nesvaté, aby zpátky nahodili elektřinu. Naopak starší si s tímto faktem nelámal hlavu. Seděl na své polovině postele a poslouchal muziku na svém iPodu. Občas se zahryzl do rtu, aby se nezačal smát na Lukovo gestech. Ash si sundal z hlavy sluchátka, a sleduje Luka, čekal, až upoutá jeho pozornost.

„Co tak civíš?" vyprskl mladší drze, přičemž rozhodil pažemi.

„Nechtěl by sis na chvíli taky sednout? Tvé hodinové modly jaksi nikdo nevyslyšel." Ashtonův hlas byl plný pobavení, jak se stále snažil nesmát. Za to se mu dostalo pouze Lukova jazyka, který trčel ven z jeho úst. „Kdybys sis dopoledne nemusel fotit selfíčka pokaždý, co si sjel svah, nebo neflirtoval s tím mládětem z druhý školy přes esemesky, když je jen o patro výš a mohli jste si tak „popovídat" ve společenský místnosti, možná by ti ta baterka vydržela i do rána." Pokud bys tam ovšem celou noc nesjížděl porno jako včera.

„Nikdo se o tvoje chytrý kecy neprosil, Irwine!" vypískl a hodil telefonem o pelest postele. „Nechápu, jak jsem tady s tebou vůbec mohl vydržet! Ještěže jedeme zítra domů!"

„Děláš, jako bys tu nějaký čas vůbec strávil. Prakticky jsi tu jenom spal anebo remcal, jak je to hrozný, že jsi měl mít pokoj jenom pro sebe, a že si se mnou nemáš co říct, protože jsem o dva roky starší a nerozumím tak tvým problémům, ale tak to není, Lucasi, a ty to víš." Ash rozhodně nereagoval tak bouřlivě jako Luke. Držel si svou klidnou tvář, i když se v nitru bavil, jak je celá tahle situace absurdní. Luke zavrčel a plácl sebou o postel. Ticho, které tak v místnosti nastalo, využil starší po svém. Pomalu popřesouval svíčky na jedno místo. Když přenášel poslední dvě, do pokoje vstoupila profesorka, aby poslala oba chlapce do postele.

„Jó, taky se těším domů. Abych si ho mohl v klidu vyhonit. A neležel přitom vedle mě kluk, který mě očividně přitahuje." S každou větou hlas tlumil a hleděl kamsi do místnosti. Už seděl zpátky na posteli. Chtěl vědět, co Luka zaskočí nejvíce. Ten se vyšvihl do sedu a polekaně se podíval na Ashtona, který mu nevěnoval žádnou pozornost.

„Já," odkašlal si „já nejsem gay," prohlásil pevně, jako by si tím byl jistý.

„V tom případě bych si pouštěl porno s jinými aktéry," Ash se naklonil, aby byl co nejblíže Lukovu uchu, „anebo bych ho alespoň ztlumil, když vedle mě někdo leží." Luke se při jeho slovech ošil a se skousnutým rtem zavřel oči, ve kterých se akorát odrážela jeho nervozita.

„Já věděl, že za tím tvým lepením se na děvčata a vyhýbáním se chlapecké společnosti něco bude," prohodil Ash a odebral se do malého křesílka. Ze své cestovní tašky vytáhl menší lahev s vodkou a upil si. Lyžařské výcviky odjakživa vyzývaly k malému rebelství. „Jo a pro příště, při svém vrcholu nesténej jméno osoby stejného pohlaví, když leží vedle tebe, Luku."

„A i kdyby, mění to na situaci něco?" špitl Luke. Snažil se znít nebojácně, ale i on nakonec uznal, že nemá smysl se schovávat za svou masku.

„No, abych byl upřímný. Zněl jsi dost, jak to jen říct, submisivně a docela. Ale jak vidím, jsi tak vystrašený, že natrhnout ti prdelku asi není nejlepší možnost." Ashton se musel uculit. Luke na něj jen hleděl, hledal správná slova a pohrával si s lemem svého trička. Proto schoval lahev zpátky do tašky, svlékl se do spodního prádla a uložil se do postele. Poznal, že se Luke ani nehnul, cítil by to. Po nějakém čase začal pochrupovat, aby to vypadalo, že doopravdy spí. Vyčkával tak na Lukovu reakci. Prvně ucítil letmý dotek na svém boku. Luke se ho dotýkal jen konečky prstů a vytvářel jimi malá kolečka. Pak to byla celá dlaň táhnoucí se od boku šikmo nahoru. Obkroužil bradavku a pokračoval dolů k pupíku, kde se setkal s linií chloupků, na kterou byl Ashton vyloženě pyšný. Dech se mu zadrhl v hrdle, když Lukův malíček na malý okamžik vklouzl pod látku boxerek. Ash se statečně snažil odolávat, ale Luke, aniž by to tušil, ho vyloženě trápil. Vzal Luka za zápěstí a dotlačil si ho do míst, kde ho potřeboval nejvíce.

„Ty nespíš?" zašeptal Luke. Zněl překvapeně, ale ne natolik, aby vytrhl svou ruku z Ashova sevření.

„Ne."

„Dobře."

„Pořád se domníváš, že nejsi gay?"

„Ano."

„Zajímavé."

„Ale to mi nebrání v tomhle..." Luke konečně obmotal svou dlaň kolem Ashtonovy naběhlé erekce, která se s každým pohybem v Lukově zápěstí ještě více prokrvovala. Jeho doteky byly jemné, téměř se Ashe nedotýkal, ale v tomto nějaké zkušenosti již měl, byť jen díky své prosté pubertální nadrženosti.

„Luku," zasýpal Ash vystřelil pánví proti jeho dlani. Chtěl víc, ale obával se, že Luke nebude chtít. Přeci jen mu bylo jen patnáct. Vyhoupl se nad jeho drobné tělíčko, dlaněmi zapřený vedle jeho hlavy.

„Nechci s tebou spát, Ashi, ne teď," špitl Luke a začervenal se. Bál se, že tím staršího chlapce naštve, ale strach z něčeho, co by více něž jistě bolelo, byl větší, a Ashton se zdál více než připravený. Boxerky mu byly malé a v jistém místě byl vlhký flíček, jak moc byl Ash vzrušený. „Ale i tak si můžeme užít, ne? Nevypadalo to, že by se ti nelíbilo dotýkat se někoho jiného." Luke přikývl a zavřel oči. Chtěl všechno nechat na Ashtonovi, přeci jen byl zkušenější. Ten mu dlaní vklouzl k podbřišku, chvilku zápasil s rozepínáním Lukových džinů a nepatrně je stáhl. Poté se svým rozkrokem přitiskl k tomu Lukovu a pohupoval se v bocích, aby dosáhl uspokojujícího pocitu pro oba. Sic věděl, že na něj to nezanechá téměř žádný efekt, ale pro nezkušeného Luka to mohla být skvělá alternativa.

„Ashi," zasípal mladší a paže obmotal kolem Ashtonova trupu, aby si ho přitáhl blíže. Sám v podstatě nevěděl, co chce. Jen věděl, že chce mít Ashe nablízku, a i uvolněním v podobě orgasmu za jeho pomoci by nepohrdal.

„Copak, mládě? Musíš mluvit nebo se neudržím." Jen tichý šepot. Nic jiného se k Lukovi nedoneslo. Cítil jen vzrůstající napětí v boxerkách a Ashovy rty na jeho oušku, občas i jemné hryznutí.

„Íííí, víííc," fňukl a nehtíky se zaryl do Ashových beder. Tak možná to nebude vhodná alternativa, pomyslel si Ash. Luke pod ním vzlykal zoufalstvím, třásl se a cosi si zmoženě šeptal. Proto se zvedl v kolenech, které nyní svíraly Lukovy boky, a stáhl černé boxerky. Už jen díky tomu se mu dostalo zakňučení, proto neváhal sevřít jeho penis v dlani a několikrát zapumpovat, což úplně stačilo. Luke ze sebe vydal hrdelní zasténání a teplé sperma se vlilo do Ashtonovy dlaně. V životě se necítil tak vyčerpaný a uspokojený zároveň. Zhluboka dýchal. Ale neodvážil se otevřít oči a pohlédnout Ashovi do tváře. Styděl se. Proto ponechal oči zavřené a pomalu usnul. Ashton měl mezitím jiný problém. Ruku od spermatu a profesorku v patách, protože věděl, že sem určitě přijde. Rychle skočil po triku, aby se alespoň z části zbavil nepořádku, následně přikryl Luka a sám se schoval do peřin. Byl otočený ode dveří, ale i tak vycítil přítomnost profesorky, proto se vrátil ke svému slavnému pochrupování. 

Bromancin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat