Drunken Sex - GRYLES - old one

484 21 0
                                    

„Ještě jednu a dvojitou!" volám na barmana, ukazuje na prázdnou sklenku ve své dlani. Ten se, téměř okamžitě, shýbá pod bar pro čistou sklenku, kterou vzápětí plní zlatavou tekutinou. Těším se z nového přísunu alkoholu a nedočkavě si olizuji rty. Když se mi do ruky dostává o dost plnější sklenka, usmívám se a obsah rázem mizí v mém hrdle. Chci si říci o další, ale přerušují mě pár rukou, který mi zakrývá oči, a fistulí vyřčené: „Hádej kdo!"

„Louisi?" oslovuji neznámého a ohmatávám jeho dlaně na svém obličeji.

„Hádej znovu!" říká, tentokráte hlubokým hlasem.

„Nialle?" Jsem zmatený a nedokážu hlas rozpoznat.

„Sakra, ty jsi beznadějný!" směje se neznámý a dovoluje mi zjistit, kdo je. Otáčím a vyjeknu překvapením. „Nicku! Tak rád tě vidím!" Pozdrav střídá objetí a objetí Nickův úšklebek. „Co ty tady, Harolde? Neříkej, že si hledáš chlapa!"

„Myslím, že jsem si měl vzít tu pěknou košili s motýlky, aby mě někdo, ze zde přítomných gayů, začal balit," povzdechuji si.

„Takže ty a Louis... Je snad konec?"

„Ne, to ne!" vyhrknu. Drbu se na zátylku a hledím do prázdna na Nickovu hruď. „Ale proběhla menší hádka, no, spíše trochu větší malá hádka."

„Ajaj! A proto jsi tady a utápíš se v alkoholu?" Objímá mě kolem ramen a ukazuje na několik skleniček na barovém pultu před námi. Je jich tu pět. Ale jsem si jistý, že barman už musel nějaké odnést. To však Nick vědět nemusí. „I tak by se to dalo říct, ale zatím to nějak nezabírá," postěžuji si a naznačuji barmanovi, aby mi přinesl dalšího panáka whisky.


Nick's POV
„Nickuuuuu! Já tě mám ráááááád!" hučí mi Harry do ucha a věší se mi kolem krku. Cítím jeho poprskané rty, jak se lehce dotýkají odhalené kůže na krku. Rychle si ho stahuji k sobě do klína. Přehrabuji se jeho divokými kudrlinami a tiše mu přiznám: „Ty jsi tak roztomilej, když si opilej."

„Já nejsem opilej. Já jsem střz-sříz-střízlivej," souká ze sebe a natahuje se pro poloprázdnou láhev, která se nachází na stole. Panáky vystřídala láhev a já se divím, že je ještě schopný po tom všem vypitém alkoholu udržet vědomí.

„Samozřejmě, že jsi střízlivej, Haroldku!" obdaruji svého kudrnatého kamaráda lehounkým štípnutím do tváře, odolávaje tak pokušení ho políbit. On je fakt tak zatraceně roztomilej. Harry kňučí. Nedosáhne na lahev a prakticky je neschopen se posadit.

„Chceš se napít?"

„Chcu," kuňká a přestává sebou házet. Pouštím se jeho kudrlin a natahuji se pro svou sklenici se slabým vinným střikem, kterou podávám Harrymu. Ten se šklebí a ukazuje na poloprázdnou láhev Jacka Danielse. Kroutím hlavou a znovu mu nabízím sklenici. Jsem názoru, že by už neměl pít tvrdý alkohol.

„Víš co, Nicku?" Vytrhává mi Harry z ruky sklenici a nemotorně, avšak poměrně rychle, se staví na nohy. „Seru na všechno! Pojď!" Vychází ze salónku, kam jsme se zašili před zvědavými zraky ostatních, a já ho urychleně následuji. Harry pokračuje ve svém monologu: „Seru na Louise! On sere na mě, tak já budu srát na něj!" Ocitáme se na tanečním parketu a já cítím jeho dlaně na svém zadku. Ačkoliv jsem potěšen jeho zájmem, snažím se zanechat si trochu zdravého rozumu. „Harry, tohle není dobrý nápad. Budeš toho litovat," šeptám, ale jeho dlaně neodtahuji.

„Litovat?! To nemyslíš vážně, Grimshawe! Louis taky nelituje času stráveného s ní, tak proč bych měl já?!" křičí tak hlasitě, až se pár hlav za námi otáčí. Toho si Harry ani nevšimne, ale i tak sníží hlasitost svého projevu: „Chci na něj zapomenout, alespoň pro dnešek." Nyní mě objímá levou paží kolem pasu, pravou si opírá o mou klíční kost. Upijí ze sklenice, kterou vzápětí pokládá na tác zrovna procházejícího číšníka, a zavrtává mi svou hlavu do ohbí mezi krkem a ramenem. Poddám se mu a objímám ho také. Mírně natočí hlavu a já cítím, jak začíná sát jemnou kůži na mém krku. Z úst mi vyjde tiché zasténání, přičemž mačkám jeho tmavé tričko. Harry to bere jako výzvu. Vplétá prsty do mých vlasů, lehce za ně táhá a následně mě líbá na rty. Cítím z jeho úst alkoholovou pachuť, ale nebráním se, ba naopak, přitahuji si ho za pas blíže a se vší vášní mu polibky oplácím. Harry se ke mně tiskne a v rytmu hudby kroutí boky. Je všude. Tiše vzdychá do polibku a odtahuje se ode mne. Nechápavě na něj hledím, on mě však bere za ruku, tahaje mě pryč z parketu. „Harry, kam jd..." Jsem umlčen polibkem a tahán zadním vchodem ven, kde končím přiražený na cihlovou zeď. Usykávám mírnou bolestí.

„Tíško, Nicky," šeptá, obtáčeje své dlouhé paže kolem mého krku, „když nebudeš moc křičet, nikdo sem nepřijde."

„Křičet?"

„Ano, křičet. Hodlám si tě vzít." Na slůvka odporu se mi nedostává příležitosti. Hned po vyřčení jeho tužby se mi přisává na rty a dlaněmi mi klouže podél trupu až k bokům.

„Harry, sakra," vzdychám do polibku a přitahuji si ho blíže, abych vyplnil tu prachsprostou mezeru mezi našimi těly. Je mi naprosto ukradené, že Harry nyní jedná pod vlivem alkoholu, protože i ve mně se probudila touha a jediné, po čem prahnu, je uspokojení. „Kvůli tobě mi teď stojí," utrousí dosti upřímnou poznámku, „pomůžeš mi s tím?" Polykám knedlík, který se mi vytvořil v krku po vyřčení Harryho přání, a přešlapuji na druhou nohu. Lhal bych, kdybych řekl, že na tom nejsem stejně jako on. Penis se mi tísní už v tak dost těsných kalhotách a já přísahám, že jsem schopný vzít Harryho za ruku a strčit si ji do boxerek, aby mě udělal. Nakonec vydechnu: „„Jenom, když mi pomůžeš taky, Harry."

„Tak to ti rád slíbím," šeptá chraptivě a znovu se mi vrhá na rty. Jazykem mi přejíždí po spodním rtu, žádaje mě tak o přístup, který mu milerád umožním. Vplouvá do mých úst. Nejedná se o žádné něžné oťukávání, ale dravé zaplétání a boj o nadvládu. Dlaněmi sklouzávám jeho zadku, který následně stisknu. Harry, ačkoli je zabrán do jiné aktivity, sténá a tím se mi zcela vzdává.

„Jsi si jistý, že já budu ten, kdo bude muset zadržovat křik?" zavrčím a rychlým pohybem si s ním měním pozici. Nyní je na zeď přiražen on. Ušklíbá se na mě. „Tohle není nejlepší nápad, Nicky. Já budu křičet a hodně hlasitě."

„Nějak mě nezajímá, Stylesi. Já si tě teď a tady vezmu, a ty budeš za děvku, když budeš křičet, ne já." Zakňučí a zahryzne se do rtu. Silou mi trhá za lem mých plátěných kalhot, a tím způsobuje odlet knoflíku někam pryč. „Ups."

„Ale, Harry, Harry..." I já vztahuji ruku k jeho rozkroku a rozepínám knoflík. Avšak s jasným rozdílem v rychlosti. Hezky zoubek po zoubku posouvám zip, což nutí Harryho kňučet. Nijak nereaguji na jeho tiché prosby a protesty, abych si pospíšil. Téměř šnečím tempem mu stahuji kalhoty, následně i boxerky a Harry zavzdychá. Beru Harryho za boky a otáčím ho čelem ke zdi. Netrpělivě zakníká.

„Uvolni se, Curly," šeptám, hladě ho při tom jednou rukou po obvodu páteře. Druhou se snažím zbavit kalhoty a boxerek. Následně si nasliním prsty a vsunu je mezi jeho půlky. „Curly? Tak mi říká Louuuu!" Harry protaženě zasténá poslední slabiku věty, když bříškem prstu nahmatám jeho prostatu.

„Tak šup!" pobídne mě nedočkavě a zavrtí zadečkem. Je tak šíleně nedočkavý. Vytahuji prst z jeho chvějícího se pozadí a nahrazuji ho svým penisem. Harry zanaříká a sám pánví přirazí proti té mé. Chci ho trápit, ale tím, že jsem až po kořen zabořen v jeho vláčném těle, trápím jen sebe, proto přirážím. Toto opakuji několikrát, než se dostanu do pravidelného tempa, které přetrvává. Harry se pode mnou svíjí, občasně zakňučí. Sténá, když strefím správný bod, a co hlavně, zarývá se nehty do cihlové zdi, která se pod tlakem drolí. Je překvapivé, že nás tu nikdo nenašel, a přitom sem chodí většina personálu kouřit. A ano, obojí.

Tisknu se k jeho zpoceným zádům. Harry se natahuje pro mou ruku, která po celou dobu měla místo na jednom z Harryho boků, pevně mě chytá za zápěstí, stahuje ji do svého rozbouřeného klína. „Nicholasi Petere Grimshawe! Ty bastarde!" ulevuje si a dost hlasitě, když dám do pohybu své zápěstí. Jeho zasténání je přesně to, co jsem potřeboval. Celé mé tělo se napíná a zrak se mi zamlžuje. Vytoužený vrchol je tu. Jako by toho nebylo málo, Harry na tom nebylo o moc jinak. Jeho stěny se kolem mě začínají stahovat a mě unáší pocit, že nic na světě už nemůže být lepšího.

„Mlu-uv na mě-ě!" soukám ze sebe s posledními přírazy, které mě dovádějí k vrcholu. Svaly mám napnuté a nechávám se unášet silným orgasmem. Haroldovu zadnici naplňuje mé sperma a já, totálně vyčerpaný, celou svou vahou padám na jeho zpocená záda. I on dosahuje vrcholu, což okusí moje ruka, zem, a dokonce i zeď.

„Pane bože, co jsme to provedli?" šeptám mu do vlasů, stále zabořen do jeho, i přes pot, voňavého těla. „Nevím, ale líbilo se mi to..."

Bromancin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat