Oh, kitty! - GRYLES - old one

488 24 0
                                    

hybrid!Harry,  mention of omorashi. 


„Stylesi! Parchante malej, kde seš?!" ječí Nick na schodiště, které vede do podkroví, kde se nachází Harryho pokoj. Svou ložnici zamknul, obývací pokoj, kuchyně i koupelna je prázdná, takže musí být nahoře ve svém pokoji.

Harry si své dlouhé nohy tiskne k tělu, objímaje je pažemi a dlouhým chlupatým ocáskem. Je schovaný a ví, proč na něj Nick tak křičí. Není zvyklý na Nickovu přísnost. Jeho minulý páníček se nezlobil, když mu jeho zelenooké, roztomilé koťátko občas škráblo do pohovky, ale Nick je jiný. Harry se ho někdy až bojí. Proto je teď schovaný ve své skříni v podkroví.

„Tak vylezeš?" ptá se o něco klidněji. Vlastně už ani nekřičí, ale jeho hlas je stálé plný hněvu a hlavně... Je až nebezpečně blízko Harryho úkrytu. Harry slyší Nickovy kroky, chodí sem a tam, jako kdyby věděl, že je Harry uvnitř. A taky, že ví.

„Harry, zlatíčko, polez ven," nabádá ho přeslazeným tónem hlasu, „já vím, že tady někde jsi." Harry se strachy choulí do klubíčka. Bude potrestán. A jak zná svého pána, bude to bolet. Dveře skříně se pomalu otevírají a na Harryho dopadá zvětšující pás světla.

„Tak tady jsi, čumáčku," zašvitoří starší z dvojice. „Proč pak se mi schováváš, co?"

„Omlouvám se, Nicku, meow," fňukne koťátko, mnouc si očka, „já nechtěl."

„Aww..." Nick se pousměje a podrbe kotě mezi oušky. Harry neochotně zapřede.

„Ty se nezlobíš?" ptá se. Nechce se mu věřit, že ho jeho páníček neuhodil.

„Zlobím. Samozřejmě, že se zlobím. Zase si nemysli, že ti to odpustím. Ale omluvil ses, to je dobrý začátek," promlouvá Nick. Znovu drbe kotě ve vlasech mezi oušky a Harry spokojeně vrní. „Ale zadarmo ti nic nedám, vždyť to víš."

Harry kývne hlavou a ochotně si nechá svléct tričko, které jeho pán odhazuje na schody. Má tušení, co ho může čekat, proto si kleká, pokládaje tvář k Nickovu rozkroku. Nick ho ale jen pohladí po vlasech a posílá ho do svého pelíšku. Je to obrovské letiště s ohrádkou, aby Harry v noci nevypadl kvůli snům, ale oba to rádi nazývají pelíškem.

„Sundej si boxerky, kotě," pobízí ho Nick a sám se zcela svléká. Harry teď sedí v tureckém sedu vprostřed pelíšku ve své růžové TUTU sukýnce, kterou nosívá doma, aby měl jeho ocásek volnost, a taktéž růžovém obojku s kamínky.

„Jsi tak sladký," šeptne Nick a loudavým krokem se přibližuje ke svému koťátku. Lehce strčí do jeho kulatého bříška. Harry zakňourá, tiskna si ručky mezi nohy. Moc dlouho se schovával ve skříni.

„Nicku? Můžu se jít vyčůrat?" ptá se stydlivě a nervózně vrtí ocáskem jako pes.

„A uděláš potom, co budu chtít?" Harry horlivě přikyvuje. „Tak běž. Ale připrav se mi, ju?"

Kotě neodpovídá. Vyskakuje na nohy a upaluje po schodech do koupelny. Nick se usmívá. Vzpomněl si noc, kdy se Harry trápil. Taky potřeboval čůrat, ale Nick ho nechtěl pustit. Harry prosil, sliboval, křičel i plakal. A když ho pán konečně pustil, byl to pro něj tak neskutečně příjemný pocit, že stačilo pár šikovných doteků Nickových dlaní a Harry vyvrcholil. A jeho vzdechy! Nick ho poslouchal za dveřmi a sténal společně s ním.

Nick je tvrdý jen ze vzpomínky, proto ulehá do peřin a líně přejíždí po svém penisu. Harry se vrací asi za pět minut, po čtyřech přelézá k Nickovi a líbá ho na pootevřené rty. Sám od sebe, nenuceně.

„Uvolni se a pomalu si sedni," navádí ho Nick. Chce, aby si ho kotě osedlalo, i když ví, že to nemá rádo. Přiloží špičku svého penisu k Harrymu růžovému otvoru a kotě na ni natlačí. To pod vlnou bolesti zakřičí. Lýtka má pevně přitisknuta k Nickovým bokům, dlaněmi se opírá o jeho ramena.

„Harry!" zasténá starší a zaryje se nehty do Harryho zadečku schovaného pod sukýnkou. Neví jistě, jestli se Harry připravil, ale určitě to musel při nejmenším ošidit, protože je tak zatraceně těsný a Nick se z toho může zbláznit.

„Nickuuu!" vzlykne Harry. „Prosím, ne! Já chci dolů!" Ale Nick nedbá na jeho prosby. Drtí zadeček svého mazlíka v dlaních a pomáhá mu s houpavými pohyby, zatímco se po Harryho tvářích kutálí slzičky. Přímý průnik je pro něj dosti bolestivý, ale Nick je na tom opačně.

Harry se zaklání a dlaněmi se opírá o pelest, nepřestávaje se za Nickovy pomoci houpat. Čas mu utíká nehorázně pomalu, ale cítí Nickův blížící se vrchol, který bude pro něj vysvobozením. Přeci nemůže za to, že má nehty ostré jako kočičí drápky. Nick vyvrcholí. Energicky, hlasitě. Harry cítí dávku teplého a lepkavého spermatu ve svém nitru. Proto, v rámci možností, se dostává z Nickova sevření svého zadečku a schovává se pod peřinu.

„Tak je hodný." Harry je pochválen udýchaným hlasem svého pána a poté ponechán svým myšlenkám. Nick odchází do sprchy, aby ze sebe smyl pracovní stres, který trochu zmírnil i jeho mazlíček. Když Harry uslyší bouchnutí koupelnových dveří, odkryje peřinu, pod kterou je nedýchatelno a propukne v pláč.

Nick se půl hodiny po nechutném činu vrací do Harryho pokoje pro oblečení a Harry stále pláče. Leží, schoulený do klubíčka, ouška schovaná v rozcuchaných vlasech, ocásek nehybně leží podél jeho zad. Nicholas hledí na hromádku neštěstí a cítí se vinen, což se mu v souvislosti s Harrym ještě nestalo. Přistupuje k posteli, na níž si poté sedá. „Bolí tě to moc, Hazz?"

„Meow!" odpoví Harry ostře. Nemá chuť se s Nickem bavit, ublížil mu.

„Hazz, mluv se mnou," naléhá. Ticho, žádná odpověď. „Chci, aby ses cítil dobře. Bolí to hodně?"

„Meow..." vydechne kotě a nepatrně kývne hlavou.

Nick se natahuje do šuplíku pro krém s chladivým účinkem, který prozatím ponechává vedle sebe. Otáčí Harryho na bříško a sklání se k jeho zadečku. Harryho vstup je načervenalý a jde vidět, jak moc ho to musí bolet. Nick otvírá ústa a špičkou jazyka se dotýká citlivého místa, což z Harryho hrdla vyloudí dlouhý sten. Nickův svěží dech, který má po cucání mentolového bonbónu ve sprše, je pohlazením bolavé pokožky.

„Nickuuu," zachraptí Harry tiše a vystřelí pánví proti Nickovým ústům.

„Klid, kotě, mám tě," klidní ho starší. Z tuby si na ukazovák vytlačí větší množství krému a následně zatlačí na Harryho vstup. Chladivý krém má okamžitý účinek a Harry opět zasténá. „Tak citlivý..."

Nick začíná třít Harryho prostatu. Ví, jak moc ho to dostává. Vykonává pouze krouživé pohyby a Harryho to mučí. Celé tělo má napnuté a nehty zarývá do polštáře pod sebou.

„Nickuuuuuu!" Další Harryho zasténání naplní místnost a on se pod vlivem narůstajícího vzrušení otočí na záda. Nick přidá druhý prst, vyvíjeje tak silnější tlak, a začíná prostatu masírovat. Chce Harryho dovézt k šílenství.

Intenzivním masírováním Nick způsobuje únik velkého množství Harryho preejakulátu, který mu stéká na zpocené bříško.

„Mů-ů-žu?" koktá Harry.

„Copak chceš, koťátko?"

„Chci sebe se sebe dotýkat se..." Harrymu se motají slova, jak jeho mysl zahalena touhou po orgasmu.

„Tak se dotýkej," dovolí mu Nick a Harry neváhá. Rázem svírá svůj penis v dlani a pumpuje, ocáskem máchá ve stejném tempu. V kombinaci s Nickovými prsty je to tak úžasné a jak on, tak Nick, cítí, že k vrcholu nemá daleko. Nick na prostatu náhle a silně zatlačí, což u Harryho vyvolá silný orgasmus. Sperma potřísní nejen jeho bříško a stehna, ale i Nicka. To už však Harry nepostřehne, protože téměř okamžitě usíná.

„Och, kotě moje," šeptne Nick a políbí ho do zpocených vlasů. Vytahuje prstíky z Harryho zadečku a svléká si ušpiněné tričko, kterým utírá všechen nepořádek a poté ho odhazuje na zem. Ulehá vedle už tvrdě spícího Harryho, zachumlá sebe i jeho do peřiny a také se vydává do říše snů.

Bromancin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat