Why'd You Only Call Me When You High? - ZOUIS

580 29 3
                                    

drug use - marijuana. 


00:01
Zee, nechceš přijít?
(obrázek v multimédiích)

00:08
Lákavá nabídka.

00:09
Taky si myslím. Tak co? Přijdeš?

00:09
Jo.

Nebylo tak těžké Zayna ukecat, pomyslil si Louis a posbíral se ze země.

00:13
Máš všechno, co potřebujeme?

00:14
Jo, jen mi kup cigára.

00:14
Eh, fajn.

00:16
Miluju tě.

00:16
Naser si.

Po přečtení poslední a velmi milé zprávy od Zayna se postavil k oknu a vyhlížel svého tajného milence. Možná si přeci jen sliboval něco víc než jen pár tahů trávy, ale ponechme tento fakt nyní stranou. Netrpělivě bubnoval bříšky prstů pravé ruky o okenní parapet, jak vyhlížel Zaynovu pohublou postavu. Jakoby čekal, že se Zayn objeví hned.

Po minutě vzdal jeho postávání u okna a pro změnu začal chodit po místnosti, kde se nacházel. Bosá chodidla pleskala o plovoucí podlahu a občas zavadila o hromádky oblečení, ale Lou byl příliš líný na to je odkopnout, natož je vzít a odnést k pračce, když už nic jiného. Nakonec si lehl na zem a tak divně se kroutil a převaloval.

„Jinak v pohodě?"

Louisova hlava vystřelila do vzduchu. Zayn se opíral o rám dveří a s úsměvem sledoval Louise, jak se válí po zemi jako zvíře.

„Máš?" optal se Lou, už zapřený v loktech, aby měl lepší přehled. Zaynovu poznámku přešel bez povšimnutí. Odpovědi se mu nedostalo, namísto toho mu v klíně přistála krabička. Lou vyskočil na nohy a spokojeně si vytáhl cigaretu, kterou si následně vložil mezi své úzké rty. Krabičku položil na noční stolek, odkud vzal papírky, které následně hodil do klína Zaynovi. Ten seděl v křesle v rohu ložnice.

„Co s tím jako?"

„Umíš to líp," ušklíbl se Lou a rozžehl pod cigaretou plamínek zapalovače, který měl v kapse svých tepláků. Zayn uraženě zavrčel a přímo se vydal k Louisovu nočnímu stolku, kde hnědovlasý mladík nechal drtičku.

„Měl by sis vyprat," poznamenal černovlasý, když skoro uklouzl po jedné z hromádek oblečení. „A taky vyvětrat," dodal. „Že tys tu někoho měl?" I když řekl někoho, myslel zcela konkrétní osobu.

Louis protočil panenkami a zavrtěl hlavou.

„Kecáš! Vzduchem se tu vznáší živočišná vůně sexu," pousmál se Zayn a začal se věnovat zelené rostlince. „On tu byl, že jo?"

„Jo, byl," povzdechl si Lou a poodešel k oknu. Místo, kde stálo Harryho auto, bylo stále prázdné a nezasněžené a toho dosti iritovalo. Nemohlo trochu zasněžit, sakra? Zayn měl pravdu, když řekl, že tu někoho měl. S Harrym se celé odpoledne oddávali divokému sexu a on měl teď výčitky svědomí.

„Ví to?"

„Nechci mu kazit svátky, Zee." Típl cigaretu a posadil se na postel do polosedu, sleduje, jak Zayn balí marihuanu.

„Gigi to ví. Respektive ví, že to byl chlap, o tobě jsem se nezmínil. A vzala to překvapivě a poměrně dobře."

„Já to Harrymu nemůžu říct. Kdyby to byla holka, tak možná. Ale fakt, že jsi to ty, to by nezvládl. A já taky ne," zamumlal Lou a zavřel oči. Nesnesl by Zaynův vyčítavý pohled. Hodnou chvíli bylo ticho, než Zayn opět promluvil.

„Tak na to nemysli, uvolni se a pootevři ústa."

Lou poslechl a mezi rty byla dána ubalená marihuana. Potáhl a spokojeně zamrmlal, když se Zayn natáhl k jeho krku a začal ho zasypávat polibky. Ale když byla jemná kůže jeho krku vtažena mezi rty, Zayna odstrčil. „Žádný cucfleky, prosím. Pozítří letím za Harrym do New Yorku." Zayn jen zamručel na souhlas a dále se věnoval nyní vystouplé žíle. Pomalu začal Louisovi vytahovat lehkou mikinu, pod kterou už nic neměl, a přesunul se na nově odhalenou kůži. Místnosti znělo jen šustění látky o kůži a Louisův roztřesený dech, jak se snažil vydechnout dým, aniž by nějak hlasitěji dal najevo, že se mu líbí Zaynovo počínání.

Když se ale Zayn dostal k jedné z bradavek a obkroužil ji, Louis si nedokázal pomoct. O poznání hlasitěji zasténal a prsty volné ruky vpletl do havraních vlasů jeho milence. Přenechal joint Zaynovi a sám si svlékl mikinu. Když však viděl, jak je Zayn zahalený, vložil si joint zpátky mezi rty a vrhl se na Zaynovo tričko.

„No tak," špitl mladší. Rád by si také potáhl a Lou si s ním chtěl očividně hrát. Proto se sklonil k jeho rozkroku, kde už na něj čekal Louisův připravený penis. Rty přejel po jeho linii, kterou odhalovaly těsné tepláky - Zayn absolutně netušil, proč si Lou pořídil extra fit tepláky, které připomínali dámské legíny, ale teď byl za ně rád. Když se dostal k žaludu, pocítil jakousi vlhkost. Nemohl jinak, uculil se. Uchopil penis u kořene a nechal jeho špičku vykouknout zpod lemu tepláků.

„Žádné spodní prádlo. Ty's čekal, že se tohle stane, co?"

Zaynova otázka zanikla v Louisových stenech. Louis totižto ani neměl možnost odpovědět, protože se Zayn okamžitě přisál k jeho vlhkému žaludu a jazykem začal dráždit malou štěrbinku, díky čemuž se starší mohl zbláznit.

„Harry si tě nehýčká?" pousmál se Zayn a zbavil Louise tepláků úplně. Pohladil ho po pravém boku a uchopil svůj penis u kořene. Nasměroval žalud k Louisovu řitnímu otvoru a bez varování přirazil.

„Hý-ýčká až moc, fuck, fuck!"

„Jsi tak šíleně úzký, Lou. Bere si tě někdy taky on?" otázal se černovlasý a znovu přirazil.

„Ne-ehh."

Zayn si konečně převzal od Louise jointa - nebo alespoň to, co z něj zbylo - protože Louisova ústa byla zaměstnaná něčím jiným, a potáhl, nepřestávaje přirážet do roztouženého těla pod ním.

„Vyšukej ze mě ty výčitky, aspoň pro dnešek, shiit," zasípal Lou a sám vztáhl ruku ke svému penisu, aby si dopomohl k orgasmu, kterých za dnešní den zažil až až.

Zayn opět potáhl a naklonil se k Louisovým ústům, že vydechne dým do malé mezírky, kterou unikaly ven tiché steny, ale Lou si ho přitáhl do polibku a tím porušil jakési nepsané pravidlo číslo jedna - nikdy nelíbat na ústa. Ale toto pravidlo se ihned vyrušilo pravidlem druhým, když Zayn na polibek přistoupil - nedělat nic, co druhý nechce.

A tak tu byla dvě těla spojena v jedno, přirážející proti sobě, aby se jim dostalo co největšího potěšení, sténající jméno toho druhého, bez veškerých zábran a soudnosti, že opětovně a uvědoměle podvádějí svou drahou polovičku.


Bromancin'Kde žijí příběhy. Začni objevovat