14:31 To: Niall - mohl by ses nejak vyparit z hodiny brouku ?
Poslal jsem svému příteli krátkou smsku.
14:31 From: Niall - máme supla takže bych mohl kam a proč?
Odepsal celkem rychle. Hádám, že mají Collinse, protože tomu je jedno, jestli si studenti při jeho hodinách hrají s mobily.
14:32 To: Niall - na zachody
14:32 From: Niall - to to nezvládneš sám? :D
14:33 To: Niall - kdyz ja mam chut vis ? :p
Niall dlouhou chvíli neodpovídal, tak jsem napsal opět já.
14:37 To: Niall - ale no tak brouku chci si jen zapalit a sam vis ze nerad kourim o samote ;p
14:40 From: Niall - tak si pohni, čekám tě
Pousmál jsem se. Tak on na mě čeká. Schoval jsem mobil do kapsy u džínsů a pro jistotu si ohmatal náprsní kapsu kožené bundy. Vstal jsem a rychlým krokem se dostal ke katedře, kde seděla mladá profesorka historie. Kdybych nebyl na kluky, asi bych dělal do ní, ale to jen pro představu, protože je opravdu pohledná.
„Potřebuješ něco, Zayne?" zašeptala, aby nerušila studenty, sledující nějaký nudný dokument. Abych pravdu řekl, ani nevím, o čem byl.
„Potřeboval bych si odskočit," zabrblal jsem.
„Jen běž." Mávla rukou a dál se věnovala ději na plátně. Ach, to zapálení pro věc! Rychle a nepozorovaně jsem se vypařil ze třídy, míře si to na chlapecké záchody na konci chodby. Přede dveřmi jsem si spěšně prohrábl vlasy a až poté vstoupil. Niall stál opřený o příčku dělící umyvadla od kabinek a něco si ťukal do telefonu.
„Čau, brouku," hlesl jsem. Nialla to trochu vylekalo, ale i přesto se nechal obejmout. Dlaní vklouzl do mé náprsní kapsy a vytáhl z ní krabičku se zapalovačem. Jednu cigaretu mi vložil do úst, chtě ji zapálit, ale já ho zastavil. „V klidu, ano?" Niall přikývl a vrátil mi zapalovač i krabičku, kterou jsem schoval zpět do kapsy. Vtáhl jsem ho do kabinky pro invalidy a vysadil ho na široký parapet okna, jehož skleněná tabule byla zevnitř i zvenčí přetřena bílou barvou, aby sem nebylo vidět. Stál jsem mezi jeho stehny, natisknutý trup na trup. Vytáhl jsem si cigaretu z úst, abych ho mohl políbit na krk. Poté jsem se odtáhl a konečně si zapálil. Přivřel jsem víčka, vychutnávaje si směsku kouře a vzduchu na jazyku a v plicích. I přes omezené vidění jsem si povšiml Nialla, jak mi tužebně hledí na ústa, hryzaje si spodní ret. Předstíral jsem ignoraci, abych se od Nialla dozvěděl po čem touží. Nechtělo se mi vyptávat.
„Copak, brouku?" vydechl jsem po hodné chvíli a naposledy potáhl z cigarety, jejíž filtr skončil v záchodové míse.
„Jábychsitochtělzkusit!" vyhrkl tak rychle, že jsem jen ztěžka rozpoznal, co po mně chtěl.
„Zakouřit si?"
„Ehm... Jo." Červenaje se, sklopil pohled na špičky svých bílých conversek. Pousmál jsem se. Beze slov jsem sáhl do kapsy pro vytažení cigarety, kterou jsem mu i se zapalovačem dal. Niall si ji strčil do úst, rozžehl pod jejím koncem plamínek, dlouze potáhl a následně do sebe nasál čerstvý kyslík, což ho nepěkně rozkašlalo.
„Začátečnická chyba," zabrblal jsem si pro sebe a přistoupil k němu. „V pohodě?"
„J-jo," odpověděl chraptivě.
„Neumíš to, což je dobře, ale s cigaretou mezi prsty a s kouřem, vycházejícím z úst, vypadáš neuvěřitelně sexy," zavrčel jsem mu do ouška a následně ho stiskl mezi zuby. Niall zalapal po dechu a svými dlouhými prsty mi vjel do vlasů, abych se od něj nemohl odtáhnout. Vsál jsem jemnou kůži na jeho krku mezi rty a začal mu vytvářet nafialovělou značku, aby každý poznal, že je můj. Laskal jsem jeho krk a rozepínal mu kalhoty, zatímco on se snažil popotahovat z cigarety.
„Co máš v plánu, Zee?" zašeptal přidušeně.
„Zakouřit si."
Ni zřejmě pochopil můj dvojsmysl, protože se zachichotal a letmo mě políbil na rty. I přes ten krátký okamžik jsem však cítil onu sladkou chuť jeho rtů a pachuť kouře. Jak omamná a neuvěřitelně sexy kombinace. Odtáhl jsem se od jeho krku, trochu ho nadzvedávaje, abych ho mohl zbavit kalhot a boxerek, což jsem také udělal. Poklekl jsem, abych byl v úrovni jeho rozkroku, stále udržuje oční kontakt. Ni se mírně začervenal a vyfoukl šedavý kouř. Nešlukoval, ale to jsem nechal být. Uchopil jsem jeho pomalu se prokrvující penis do dlaně a špičkou jazyka obkroužil jeho žalud. Niall se celý napnul, upustil cigaretu na zem a s prudkým výdechem vpletl své prsty do mých vlasů. Chtěl si sám určovat tempo, ale když dlaněmi zatlačil na mou hlavu, ani jsem se nehnul.
„Zayne, prosím," zanaříkal, což se u mě projevilo tvrdnutím. Prosím, jen to ne, ne teď.
Vtáhl jsem tváře a v pomalém tempu rozpohyboval hlavu. Cítil jsem, jak tvrdne. Niall zalapal po dechu a odvrátil pohled. Nemůže se na mě dívat, když mu to dělám, to už dávno vím. Byl by schopný dost rychle dosáhnout vrcholu, ale sám má rád, když ho tak trochu trápím. Pojal jsem jeho penis celý do úst, díkybohu za zbavení se dávivého reflexu, a za pomoci rtů jsem se dostal zpět narůžovělému, lesklému žaludu, z jehož špičky již unikalo malé množství preejakulátu. Onu sladko-hořkou substanci jsem slízl s hlasitým mlasknutím.
„Podívej se na mě, brouku," zašeptal jsem. Svůdný podtón mého hlasu byl znát. Celý zadýchaný lehce pootočil hlavu a naše pohledy se střetly pouze na zlomek sekundy.
„Ale no tak, brouku, budu muset jít."
„A to bys mě tu takhle nechal? Abych se dodělal sám?" vyjekl překvapeně a konečně mi věnoval delší pohled.
„Neboj, nenechal," ujistil jsem ho a rozpohyboval jsem zápěstí. Niall zavzdychal a za bradu si mě přitáhl ke svým rtům pro krátký polibek.
„Víc, Zee," zamrmlal a já se obličejem vrátil k jeho rozkroku. Moc rád mu dopřávám potěšení, obzvláště ústy, protože nehrozí žádný nepořádek. Kmital jsem jazykem po jeho špičce a pohrával si s jeho varlaty. Užíval jsem si vzdechů, které mu opouštěly ústa, tahání za mé vlasy a krátké oční kontakty. Když jsem vycítil jeho blížící se vrchol, svolil jsem, aby mi svévolně přirážel do úst, ačkoli sám věděl, že toho nejsem zastáncem. Pokud ovšem nejsem já tím, kdo někomu šuká pusinu, čehož si byl Niall více než vědom.
Dlouhý úlevný sten se k mým uším dostal ještě dříve, než nasládlé sperma do mých úst. Cítil jsem, jak mezi prsty svírá prameny mých vlasů a pevným stiskem za ně tahá. Nic, na co bych nebyl zvyklý.
Jeho výraz v tváři byl k nezaplacení. Jestli to bylo tím vzrušením, že nás tu může kdokoli nachytat, nebo sexuální abstinencí netuším. Přivřená víčka a chvějící se řasy. Pootevřená ústa a od potu lesknoucí se čelo. Když povolil sevření, postavil jsem se s křupnutím v kolenech a zápěstím si protřel ulepené koutky. Musel jsem se pousmát, he looked totally fucked up.