vedlejší LARRY ship.
pokus o ageplay, daddy kink; mention of omorashi; anglické dialogy.
"Daddy?" Tichý hlásek se rozezněl potemnělou místností a následovalo šustění přikrývky o pohovku. "Daddy, I'm scared." Dvě dlaně tlapkaly po okolo sebe a hledaly nějaký malý zdroj světla, ale nepodařilo se. "Daddy left me here," zamumlal si chlapec sám k sobě. Zabalil své tělo do deky, aby skryl své malé tajemství, o kterém věděli pouze dva lidé. Postavil se na vratké nohy a po paměti přešel ke dveřím, kde nahmatal a stiskl tlačítko pro otevření a pokračoval dále.
Další dveře a další stisknutí tlačítka, než se konečně dostal tam kam potřeboval. Rozhlédl se po stísněném prostoru, ale hledanou osobu nenašel. "Uhm, guys?" Oslovení mu však nevěnovali žádnou pozornost, proto se odhodlal zakřičet, protože se jeho potřeba pomalu ale jistě začínala zhoršovat a on nutně potřeboval svého tatínka. "Where's Ben!?"
"Whoa, calm down, curly!" Louis reagoval též hlasitě. "Just guess where he can be, you moron."
"Eh, toilet?" zeptal se Harry a nenápadně k sobě stisknul nohy. Těžko se mu na to ptalo.
"Yeah. Need somethin', hun?"
"Tell him I need talk to him please."
"'kay."
"Okay."
"Harry?"
"Huh?"
"Are you-feeling fine?"
"Yeah," odpověděl Harry nervózně a odebral se zpět k pohovce, kde teď přes odpoledne spal. Shodil deku a posadil se na pelest. Dlaní přejel po bílé plence, která obepínala jeho nejcitlivější partie. Mohl svůj problém vyřešit teď hned, ale svému tatínkovi slíbil, že až se probudí bude plenka suchá.
Trochu zapojil svůj dospělý rozum, a tak nějak si uvědomil, že všechna ta voda, co vypil během oběda, a láhev mléka, kterou si před spaním ochotně nechal vnutit, nebyla až tak dobrý nápad, když má jeho močový měchýř velikost fazole. Silně k sobě tiskl nohy a těkal po tmavé místnosti, když v tom se rozsvítilo a ve dveřích stál Ben.
"Daddy!" vyjekl Harry a byl by se i postavil a vběhl k Benovi do náruče, kdyby nehrozilo, že se každou chvílí počůrá.
"Good morning, sunshine. Did you ha-"
"Hafta wee, daddy!" vykřikl zoufale, a ještě zoufaleji poklepával dlaní o holé stehno.
"Is your nappy dry, my baby boy?" Ben se posadil vedle třesoucího se mladíka.
"Yes, daddy. I made it, but it hurts!" postěžoval si Harry a nepřirozené kroucení se stupňovalo.
"I'm sooo proud of you. Now lay down and let go. I won't be mad, baby." Ben se položil na bok, a tak nějak očekával, že ho jeho chlapeček poslechne.
Nepříjemný pocit v podbřišku se stupňoval, a i když by Harry nejraději sundal plenku a odběhl na záchod, podle pokynu si lehnul a uvolnil se. Cítil, jak příjemná látka pod ním vlhla, ale nevadilo mu to, ba možná naopak. Tlak ustoupil a Harry se cítil lépe. "Thank you, daddy."
"For what, sunshine?"
"For not being mad and for being my daddy. Louis wasn't able to do this for me," Harry posmutněl. Když se o svém kinku svěřil Louisovi, dostalo se mu smíchu a věty, že si nemá dělat legraci. Ale Ben k tomu přistoupil, však pod podmínkou, že to nebude mít sexuální podtext, s tím Harry souhlasil.
"Everything for my baby." Ben ho povískal ve vlasech. "But now I have to go back work. Wanna call Louis?"
"No, I'm fine. I'll change myself and take another nap, I guess," oznámil Harry a převalil se na břicho.
"Tired?" pošťouchnul ho Ben a samolibě se uculil.
"A little. Last night was so long," uchechtl se Harry a konečně našel telefon, který schoval pod polštář. Měl chuť zase napsat na Twitter nějakou hluboce filozofickou myšlenku, což také udělal, a ani si nevšiml, že vedle něj už neleží Ben, ale jeho mírně nahněvaný přítel. Au...