Balas épp fésülködött, mikor csörgött a telefonja. Öccse volt, Áki. A blogger felvette a telefont, amibe egy vékony hang szólalt bele.
-Itt állok a kapuban, gyere ki, én vezetek!
Egyből letette, Vatiko nem tudott válaszolni.
Baldab kiment az ajtón, és meglátta Ákost, aki a kocsinak dőlve várta a férfit. Köszönésképp megölelték egymást, végül egy-egy arcrapuszit kaptak egymástól. Áki kinyitotta a kocsi ajtót Balasnak, és miközben a kan beült a kocsiba, Ákos rácsapott Vatiko fenekére, amire a fiú egy nyögéssel válaszolt. Ákos is beült a kocsiba, majd elvezetett a bárhoz, amiről szó volt. A rádióban Big time rush ment, amit mindketten boldogan énekeltek. Megállt a kocsi, majd Áki kiszállt az autóból. Mivel ő egy úriember, ezért kinyitotta Balas ajtaját, és miközben kiszállt egy csókot adott neki. Balas ezt viszonozta. Több percig tartott heves csokolózásuk, és közben szorosan egymás derekát fogták.
-Sz-szeretlek...-mondta Ákos, kapkodva a levegőt...
-Én is szeretlek téged..-vette ki Balas Áki szájából a nyelvét...-Gyere, menjünk be, igyunk valamit!
Vatiko ment előre, Ákinak ajtót nyitott, és mikor a fiú bement, a kan rávágott a pasija popsikájára.
-Te kis huncut, ezt még megbánod!
-Majd ezt meglátjuk, cicafiú!-és rácsapott mégegyet a seggére. Bementek a bárba, majd leültek a pulthoz. A pultos azonnal felismerte a bloggert, és egyből tudta, hogy mit fog kérni. Áki is ugyanazt itta mint szerelme.
Kis idő múlva, de annál több itallal később, kicsit berúgva, épp az élet értelmein beszélgetnek, mikor Baldab egy hirtelen mozdulattal megcsókolta a fiút, először a nyakánál, arcán, majd a szájánál, Ákos viszonozta...
-Ha hazaértünk folytatjuk babám!-mondta Balas, majd rácsapott a fiú fenekére, aki egy hatalmasat nyögött tőle a bárban. Kifizették az italokat, majd hivtak egy taxit, aki hazavitte őket, persze Vatikohoz. A kocsiban már levetkőztették egymást, testük már a nyáltól és izzadságtól bűzlött, de ez őket nem zavarta, túlságosan kívánták egymást... A taxi megállt, épp egymás száját nyalták. A kan, azaz Baldab Balas kifizette az út árát, és ezután a fiúk futottak a hálószobába.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karambol a szívedbe 😻🥺👉🏻👈🏻
Hayran KurguEgy híres sportoldal vezetője beleszeret a titkárnőjébe, kinek van barátja mégis a főnökéért kezd vonzódni. Eközben barátjával és új szerelmével egy váratlan dolog történik...🥺