,, Kdo to byl? " zamračil se a koukl na mě tvrdým pohledem.
Já na něj jen vytřeštěně hleděl.
,, N-nikdo." zalhal jsem.
,, Nikdo? " zasmál se. ,, Už jen odtud mi je nesympatický a navíc vypadá, že je aspoň o pět let starší než ty!",, Jen jsem do něj vrazil, š-šel mě jen vyprovodit." řekl jsem tentokrát pravdu.
,, Takže se spolu už nikdy neuvidíte?" Viděl jsem, jak jeho stisk čelisti ztvrděl.Věděl jsem, jak odpověď, i když to znamenalo velkou lež.
Budeme se spolu vídat skoro každý den.
,, Nikdy. " řekl jsem doufám přesvědčivě.
,, Slibuješ? " povytáhl obočí.
,, Slibuji." On si mě jen prohlédl a ještě se zamračil.
,, Ještě jednou tě s někým takovým uvidím a už se nehneš z domu." ukázal na mě vyhružně prstem.
Už jsem nic neříkal, jen kroutil hlavou na znak souhlasu.
,, Pojď sem. " Usmál se na mě jemně, přecházející do mé náruče.
,, Nezlob se, jen se tě snažím chránit. " omluvil se.,, No je v pohodě." sice mě to někdy fakt štvalo, ale lepšího bratra, jsem vyfasovat vážně nemohl.
,, Tak pojď nahoru." povzdechl si a odtáhl se ode mne.
Já se s úsměvem vydal za ním v závěsu do našeho bytu v druhém patře.
,, Co jsi vlastně dole dělal? " zeptal jsem se ho, nic nenesl takže na nákup nebo něco vyzvednout nebyl.
,, Šel jsem pro Mayu! " vykřikl, otáčející se, oběhl mě a hnal se že schodů.
,, Kluci ještě nejsou doma, klíče máš, pak napíšu! " řval na mě ještě ze zdola.
Jsem si jistý, že vzbudil i tu starou babku pod nama.
Nemám nic proti starým lidem, ale ona je vážně švihlá.Třeba jako malého mě, vždy vzala, když se nikdo nedíval a vyhodila mě před panelák.
Prý se to řešilo i s policií, ona má však pořád nějaké upomínky a pořád se do nás nějak šťourá.
,, Drž hubu! " ozval se hnusný hlas.
My o vlku, vlk za dveřmi, nebo jak se to říká.
Jen jsem se uchechtnul a začal šlapat schody k našemu bytu.
Před ním jsem vyhrabal své klíče a už odemykal.Liam měl pravdu doma nikdo nebyl, proto jsem odešel do svého pokoje s plánem psát si z Harrym.
Carrot baby: Ahoj.
HarryEd: Ahoj, tak co stihl jsi autobus?
Carrotbaby: Jo, ale přejel stanici.
HarryEd: Vážně?
Carrotbaby: Jo, ale nezaspal jsem nebo tak, ten autobusák prostě nezastavil.
HarryEd: Měl druhou bradu, divně střiženy vousky a pleš?
Carrot baby: Jo a ještě křivej nos.
HarryEd: Toho znám, nechci být a nikoho zlý, ale je vážně nepříjemný.
Carrotbaby: Já mu, ale nic neudělal.
HarryEd: Já taky, stejně mi taky nezastaví a to jsme spolu, kromě objednávání nemluvili.
HarryEd: A co Styles?
Carrotbaby: Co s ním?
HarryEd: No jaký se ti zdá, nebo tak.
Carrot baby: Asi v pohodě.
HarryEd: Asi v pohodě?
Carrotbaby: Jo.
HarryEd: Nějaké podrobnosti babe.
Carrotbaby: Neříkej mi babe prosím a nevím co bych ti k němu měl více psát.
HarryEd: Budu ti říkat babe dál a napiš mi třeba, jak se ti líbil nebo tak.
Carrot baby: Co chceš, aby napsal, že byl tak hezkej, že kdybych byl holka tak teču, jak Niagarský vodopády?
( Nemyslím nic špatného proto nikomu)
HarryEd: Jo přesně a teď jestli je to pravda.
Carrotbaby: Budeš na mě naštvaný?
HarryEd: Ne, proč bych byl, trošku mě to mrzí, kdyžtak můžeme být kamarádi a teď je to pravda?
Carrotbaby: Jo.
ČTEŠ
ᴏʟᴅᴇʀ ✓
FanfictionLouis má tři starší bratry, kteří ho vždy za každou cenu chtějí ochránit. Co když si ale Louis najde Harryho? Dvaceti-pěti letého muže ? 3 - lgbt - 20.8.21 1 - lgbt - 23.8.21 1- styles - 23.8.21 3 - Larry - 30.11.21 1 - larry - 10.1.22