27,28,29

166 19 17
                                    


3 bölüm arka arkaya yok, hemen özet geçmeye başlıyorum sıkı tutunun

İlk iki bölüm M bölümdü ancak Kai kendisini göstermek, soyunmak konusunda biraz inatçıydı, Sehun'un yanında üzerini çıkarmadığını zaten okudunuz önceki bölümlerde. Kai Sehun'a pişman olacaksın dedikten sonra ısrar sonucu üzerini çıkarıyor ve Sehun'un gördüğü şey sadece yara. Kai bir dönem işkence görmüş biri, bu yüzden tüm vücudu yaralarla dolu ve onlar konusunda pek kendisi ile barışık değil. Yanmış deriden, kesilmekten, kısaca eziyetten bahsediyoruz. En büyük öfkesi de bu yüzden belki, Sehun öyle düşünüyor.

Kai'ın kendisini açması, Sehun'a bir şeyler görme şansı vermesi sadece bir gecelik, ertesi gün ortadan kayboluyor ama Sehun bunu zaten biliyordu. Kai ona yalnızca bir gece vereceğini, sonra yollarının ayrılacağını en baştan söylemiş, Sehun da bunu kabul etmişti.

27 ve 28. Bölümün özeti bu.
Gelelim 29'a.

Kai bir haftadır ortalıkta yok, bu süreçte Sehun biraz iyileşti, gerçeklerle yüzleşti ve gitmeye hazır sayılır, ne kadar hazır olunabilirse artık. Bir yandan Kai'yi görmek istemiyor değil.
Bu bir hafta içinde bulduğu peri de uyanıyor, tahmin eden var mı? Kendisi Minseok ve gerçekten ışığı olmayan bir peri. Birine ihanet etmiş mi? Hayır. Böyle doğmuş ve ışığı olmadığı için kimse ona güvenip yanına almamış, tek başına dolaşıp durmuş, sonunda büyülü ormana girmiş. Sehun da bu ülkede bir insan, orada ne bir insana ne ışıksız bir periye yer var. Bu yüzden birbirlerini bulmuşlardır belki çünkü Sehun ona bağlanmayı ve yanında götürmeyi istiyor, sonucunda ona Xiumin ismini veriyor.

Geldik sonuna ve maalesef ki Kai görünmese de kendisinden bir mesaj var, diğer perimiz Chen'den duyuyor Sehun. Sehun iyi, peri uyandı, daha fazla beklemeye gerek yok o yüzden Sehun'un gitme vakti geldi. Kalanı diğer bölümlerde artık.

Masal anlatır gibi anlattım galiba :p

Komorebi IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin