Karakterler...👦👸👶

4.1K 60 35
                                    

Yaman Kırımlı... 👦
29 yaşında esmer uzun boylu yakışıklı karizmatik sert ve acımasız bir yapıya sahip biridir. Kahverengi gözleriyle çevresindeki bütün kadınları kendine hayran bırakan Yaman kadınlara güvenemiyordur. Deniz ticaretinin yanı sıra ünlü bir şair ve sert disiplini ile ünlü almış bir edebiyat öğretmeni olan Yaman'ın annesinin yıllar önce kendisini ve abilerini bırakmasıyla kadınlara ve hayata karşı güvensiz bir adam olarak sürdürdüğü yaşamı ansızın giren yeşil gözlü kalbi iyilikle dolu genç ve güzel bir kızla bir anda değişir.

Seher Kerimoğlu... 👸
27 yaşında, beyaz tenli, orta boylu yeşil gözlü, güzel bir genç kız olan Seher, İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi 2. Sınıf öğrencisi ve yeğeni Yusuf'un bir tanecik teyzesidir.
Öğrenci olmasının yanı sıra ilk okuldan beri eğitimini aldığı ok şampiyonu olan Seher, okulun ok takımının kaptanı ve öğretmenlerinin göz bebeğidir. Bu zamana kadar yanlız olan hayatına ve kalbine kimseyi sokmayan Seher'in yanlız atan kalbine hiç beklemediği bir anda biri girer.

Yusuf Kırımlı... 👶
4,5 yaşında olan Yusuf, anne ve
babasını kaybetmiş yetim ve öksüz bir çocuktur. Annesiyle babasının ölümlerinden sonra ortada kalan Yusuf, amcası Yaman'ın ve teyzesi Seher'in bir tanecik emanetleridir.

Evet arkadaşlar...
İkinci kitabımla karşınızdayım...
Umarım beğenirsiniz...
Yorumlarınızı bekliyorum...
İlk bölüm bu akşam sizlerle olacak...
O zamana kadar kendinize iyi bakın...
Hoşçakalın... 👋👋 ❤

Aşk Yakar - Love Burns ( Bölümler YouTube'ta )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin