aybenizlal: Aslında bakarsan Asil,
aybenizlal: Daha önce seviştik. Sabaha kadar.
aybenizlal: O kadar fazla inlemiş ve yorulmuştuk ki bittiğinde sesimizi çıkartmadan anında uyumuştuk.
aybenizlal: Yüzümü hatırlamazsın. Çünkü deli gibi sarhoştuk.
aybenizlal: Yeni ofisinin açılışı için verdiğin partiydi.
aybenizlal: Elini her zerremde hissetmek.. Düşündükçe karnıma kıramplar girmesine sebep oluyor.
aybenizlal: O kadar fazla inleyip, ses çıkarmıştık ki arkadaşın uyarmaya gelmişti. Sahi, ismi Ege miydi?
aybenizlal: Bunu okuduğunda belki ona sorma ihtiyacı duyarsın. Ama beni görmedi. Üstümde duran sen acele ile beni kapatmaya çalıştın.
aybenizlal: Bunu utandığın için yaptığını sanmıştım. Meğer nedeni çok farklıymış.
aybenizlal: Seni sevişirken değil de beni çıplak görme ihtimali olduğu için üzerime kapanmışsın.
4 ay önce:
Işıklar burada olduğumu anlatmak istercesine gözlerimi kamaştırıyordu. Işık fazla değildi, hatta loş bir ışık sarmıştı etrafı. Lakin o kadar çok içmiştim ki gözlerimde patlayan ışıltılara engel olamıyordum.
Başım dönüyordu ama pistten inmeyi düşünmüyordum. Beynimi patlayacak kadar yüksek olan müzik sistemine ayak uydurmuş kalçamı ve saçlarımı bir yana savuruyordum. Elimi üzerimdeki yapışmış kumaşta gezdirip daha kışkırtıcı bir gösteri sunduğumun farkındayım. Ama bu ne yazık ki, umrumda değildi.
Saçlarımı gözüm önünden çekip, az önce gösteriden dolayı dolu olan etrafı biraz boşalmış alana çevirdim. Oraya doğru ilerledim, striptiz direğine.
Sarhoşluğun etkisiyle yapıp bunları hatırlamayacağımı biliyordum. Ama bu kafayla bu da umrumda değildi.
Direğe yaklaştığımda sırtımı dönüp, kalçalarımı geriye çıkartarak yavaşça yere doğru eğildim. Direğin soğukluğunu iki kalçamın arasında hissedebiliyordum. Ellerimi başımın üzerinden direğe sabitledim. İlgi odağını kaybetmiş striptiz direği tekrardan birkaç kişinin sayemde ilgisini çekmişti. Umursamadan başımı yere doğru eğip, kalçamı havaya kaldırdım. Göğüslerim, başım, direklerim ve ellerim yerde. Direk ise kalçamın arasında soğukluğunu koruyordu.
Soluklandım. O sırada başımın dönmesimi yoksa cidden mi yer değiştirdiğimi anlamadığım bir sersemleme yaşadım.
Kalçalarımı arasından eksilen direk, yerini sımsıcak ve en az direk kadar sert bir cisme bıraktı. Başımı çevirip ne olduğuna bakmak istedim. Lakin saçımı dolayan ellerle dudaklarımı şaşkınlıkla araladım ve bu hararetlerimi kısıtladı. El beni sertçe yukarı doğru çekmiş ve gövdesine yaslamıştı.
Çok sertti, uzun olduğu kumaşlara rağmen hissettirdiğinden belliydi. Diğer elini boğazıma sarmış, dövmeli olduğunu belli ettirecek şekilde gözlerime sunuyordu.
"Gösteri bitti. Şimdi diğer gösteriye geçme zamanı."
...
aybenizlal: Tek istediğim Asil, beni ben karşına çıkmadan bulmaya çalışma.
aybenizlal: Gerçi, seviştiğin onca kadın arasından beni merak edeceğini sanmıyorum.
aybenizlal: Ama o gece en az benim kadar zevk aldığını da biliyorum. (05.53)
Lütfen düşüncelerinizi yorumlara yazın, ben son hızda bölüm atmaya devam edeceğim. Vote atarsanız çok daha iyi olur..
Ayrıca, hikaye gidişatı için olan soruları veyahut sezgilerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENKAZ ÇIKMAZI +18
ChickLitaybenizlal: Dövmeni ben yapmak isterdim. aybenizlal: Ah, kendimi kandırmamalıyım. aybenizlal: Kasıklarında ki o dövmeyi yapan, ben olmak isterdim. aybenizlal: Ve ondan iyisini yapabilirdim. Hikayede bolca +18 sahne, madde kullanımı ve argo kelim...