twentyeight

83 10 10
                                    

-Mac Miller?-kérdeztem vissza. Ismerősén hangzik. Hirtelen leesett.-Te egy rapper vagy!-mosolyodtam el.

-Az lennék.-bólintott szórakozottan.

-De hát mit keresel itt?-döbbentem meg. Ő valószínűleg azt hihette, hogy zavar mert rögtön meg is kérdezte hogy el menjen e.-Dehogyis!

-Tudod Ari, én táncos vagyok. Macnek lesz egy koncertje, és én vagyok a fő táncos így én mutatom meg neki. Éppen most magyaráztam el neki pár dolgot.-mondta Frankie.

-Tényleg!-csaptam a homlokomra.

***

-Hogy tessék??-röhögte el magát Mac.-Neee.-hahotázott tovább.

-De!!-vigyorogtam.-És akkor Justin azt mondta, állj ki ellenem te hűtlen bagoly cseléd.

-De ezt álmodta vagy részeg volt? Miaz hogy bagoly?-röhögött.

-Szerintem, kettő az egybe.-nevettem.

Mackel ültem a tengerparton miközbe mindketten ittuk a jeges kávénkat.

-Ha nekem ilyen izgalmas lenne az életem...-meredt a felhőkre a mellettem ülő srác.

-Hidd el én cserélnék veled.-mondtam.

-Néha a pasik elég hülyék tudnak lenni.-rántott vállat. Elmosolyodtam, bár szinte rögtön lesápadtam. Megláttam egy srácot csókolózni egy lánnyal. Úgy néztek ki mint Harry és Taylor. Erre felé néztek de mintha nem ismertek volna fel minket, és leültek a homokba. Ez tuti Taylor. Ránéztem Macre. Odabiccentettem a fejemmel feléjük így vágta is hogy mi a szitu. Fel keltem a homokból majd oda mentem, bár egyáltalán nem siettem. Ők hasalva feküdtek és beszélgettek. Fogtam majd belenyomtam Harry arcát a homokba.

-Csezd meg.-suttogtam, majd oda futottam nevetéstől fulldokolva Machez. Ő is szakadt. Egymásra vigyorogtunk majd vissza indultunk.




nagyon rég volt rész remélem tetszett!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just a Little Bit of Your HeartWhere stories live. Discover now