twentyfour

162 15 37
                                    

-Emberek! December 25.-e van. Mit szólnátok ha el mennénk korcsolyázni?-ötletelt Harry.

-Nekem tetszik.-mondta Shawn.

-Harry vagy az ötlet?-kérdezte Justin. Shawn csak megforgatta a szemét. Majd szólásra nyitotta a száját.

-Az ötlet Bieber!-nevette el magát ő is.

-Nekem jobban tetszik Harry mint az ötlet.-nevettem el magam.

-Miért? Nem szeretsz korizni?-kérdezte Zayn.

-De. Csak jobban szeretem amikor nem a jégen korizok. Bár úgy se vagyok a legügyesebb.-kuncogtam.

-Remek akkor megszerettetjük veled.-mondta Camila.

***

Megérkeztünk a korcsolyapályához. Kibéreltük a korikat. Csak pár ember korcsolyázott. A pálya szélén kezdtük felvenni a korcsolyákat. Nekem nem ment valami szépen. Csak bajlódtam vele. Míg be nem csomósodott.

Harry ezt észre is vette így ide jött majd elnevette magát. Lehajolt a korimhoz majd ki gubancolta a csomót. Aztán bekötötte.
Mosolyogva nézett fel rám.

-Gyere baba.-nyújtotta ki a kezét amikor már felkellt.

Oda nyújtottam a kezemet ő pedig felhúzott.

Nagy nehezen oda botladoztam Harry-vel a pályához. Vagyis neki könnyen ment. Csak én tartottam vissza. De úgy látszott nem érdekli.

Harry fel lépett a korcsolyapályára. Majd megint a kezét nyújtotta. Egy kis habozás után el is fogadtam.

Felhúzott a jégre majd óvatosan elindult.

-Harry! Elfogok esni!-pánikoltam. Csak szelíden rám mosolygott majd lassított ezen az igazából lassú tempón. Körül néztem egy kicsit majd láttam hogy mindenki korizik már. Selena Justin-nal, Camila Shawn-nal, Billie Charlie-val, a többiek meg nyomták a forever alone-t. Ezen elkellett mosolyodnom.

-Min mosolyogsz Grande?-húzta félmosolyra a száját Harry.

-Semmin.-vontam vállat.

-Gyere, gyorsítunk.-villantott egy csínytalan mosolyt. Erre erősebben bele kapaszkodtam.

Harry átfogta a csípőm és mintha táncolnánk a jégen úgy siklottunk.
Csak egymás szemeit néztük.

Majd Harry egyszer csak elengedte a kezem. Majd előttem kezdett el hülyeskedni.

Hirtelen egy kar ragadott magával.

-Zayn.-nevettem fel. Ő csak kuncogott.

-Lopom a lányod Styles (Steal my girl Aki érti;) szerk.)-nevetett Zayn is mostmár.

Harry felnevetett majd ide csúszott hozzánk. Zayn Harry kezébe helyezte az enyémet majd mosolyogva tovább csúszott.

-Ő az enyém Malik.-kiabált nevetve még Zayn után, bolond barátom.

Tovább koriztunk.

***

-Ariana. Nem baj ha mást is felkérek korcsolyázni?-nézett rám óvatosan Harry.

-Persze hogy nem.-ráztam a fejem. Majd biccentett és ott hagyott.

Egy ideig csak ott a korlátnál korizgattam. Mikor megláttam hogy Harry kit kért fel. Taylor-t. Olyan kínosan éreztem magam. Taylor ugyanis rohadt ugyesen siklott a jégen. Furcsa érzés töltötte el a szívemet, miközben azt néztem ahogy Harry Taylor-ral ilyen jól szórakozik.

Már már azon gondolkodtam hogy inkább lemegyek a jégről és haza megyek. Mikor valaki megragadta a kezem és magával húzott.

-Jesszusom Justin!-nevettem el magam.

-Korizz velem Butera.-kacsintott rám.

Láttam a szemem sarkából ahogy Harry-ék megállnak és engem meg Justin-t néznek. Jól esett az hogy most Harry érzi azt amit én.
De ez sajnos nem tartott sokáig mert Justin-nal akkorát estünk hogy mindketten röhögő görcsöt kaptunk ott a jégen.

-Úristen. Ariana jól vagy?-kérdezte Harry.

-Persze.-nevettem.

-Bieber! Remélem most megtanultad a leckét!-jött ide Sel is.-Ari jól vagy?-nézett rám aggodalmasan Selena. Csak nevetve bólogattam.

-Bezzeg tőlem senki se kérdezi hogy hogy vagyok. Chh.-fújtatott Justin.

-Úristen Justin! Jól vagy?-tette drámaian kezét a szívére Shawn.-Most jó?-vonta fel a szemöldökét szórakozottan.

-Igen köszönöm.-mondta mosolyogva. Mikor Taylor szólásra nyitotta a száját......











Na milyen lett emberek?😈😏

Just a Little Bit of Your HeartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora