Korán keltem. Irány a rémálom! Hihetetlen én imádok suliba járni, sosem gondoltam volna, hogy egyszer nem akarok bemenni. De ez a nap is elérkezett.
***
Ahogy elértem a suli kapuit bedugtam a fülhallgatót és gyorsan bekapcsoltam Rihanna egyik számát. Ő a példaképem (igazából Ariana Grande-nek nem ő a példaképe. Kitalált).
Elindult a Diamonds. Eddig senkisem vett észre! Befordultam a termemhez és bementem. Na, most buktam le. Mindenki szeme rám szegeződött. Harry mellett Taylor ült. Na nem! Azaz én helyem.
-Bocsi.-álltam meg előtte mire szemforgatva felállt.
-Szia Hazzy.-köszönt nyávogva Taylor. Leültem, éreztem hogy Harry néz.
-Jajj ne néz Hazzy.-utánoztam Taylor nyávogó hangját. Mire felnevetett. Erre elfordultam fejemmel és én is elmosolyodtam.
***
Ebédnél csak egymással voltak elfoglalva. Én meg szinte majd felrobbantam a féltékenységtől így inkább felnyitottam a telefonom és elkezdtem pötyögni rajta valamit. Még magam se tudtam mit.
Mikor hirtelen fellöktek én meg majdnem felborultam. Már szóltam volna de megláttam ki vagyis kik löktek fel. Harry és Taylor volt. Őrülten csókolóztak. A többiek meg hát "kicsit" meglepődtek. Na itt lett elegem.
-Egy iskolában vagytok baszki!-borultam ki. De még így se váltak el.
Mire meg löktem őket erre a földre estek és szét váltak. Majd mindkettő dühösen nézett fel rám.
-Upsz, úgy sajnálom.-tettem kezemet a mellkasomra majd "bocsánat" kérő arcal néztem rájuk. Erre mindenki felnevetett.
***
Taylor egész nap csak romantikázott Harry-vel. Volt olyan pillanat amikor ráugrottam volna....na ezt el is képzelem.
Körübelül így....⬆
Otthon vagyok és úgy unatkozok.
Mikor jött egy üzim. Éppen léptem le az elsőt lépcsőfokon.
Taylor: Szállj le Harry-ről! Ő az enyém!
Hogy rohadna meg!-gondoltam magamban, mire hirtelen megbotlottam és végig estem az egész lépcsőn.
Többször beverve jobb lábam.
Mikor földet értem akkor fájdalmasan felkiálltottam, kezemet hozzá szorítottam a lábamhoz. Nagyon fájt. Megláttam a telefonom tőlem kB 2 méterre. A fenébe! Érte kusztam. Minden egyes mozdulatomnál felszisszentem. Mikor végre elértem a telefonom akkor megfogtam de könnyeimtől már alig láttam valamit és a fejemet is bevertem. Ezért csak rányomtam az egyik hívás gombra. Közben a falhoz kúsztam és ülő pózba tornáztam magam.-Háló?-szólt bele Zayn. Áh szóval őt sikerült felhívni.
-Zayn segítened kell.-mondtam. De esküszöm úgy hangzott mintha most akarnám feldobni a talpam.
YOU ARE READING
Just a Little Bit of Your Heart
Fanfiction,,Minden egyes perccel közelebb kerülök a halálhoz. De jöttél te és úgy már naponta haltam meg." ,,Mert nincs is jobb érzés mint szeretve lenni" ,,-Just a little bit of your heart.-énekeltem az utolsó mondtatot. Majd kinéztem a studióból Harry-re.-A...