Reggel kómásan kelltem fel. És rögtön az órára pillanatottam. 5:45. Remek. Miért kelek mindig ilyen korán??
Legalább lesz időm elkészülni. Bőven.
***
Bementem a suliba, gyors intettem egyett a portásnak majd a termünk felé vettem az irányt.
Kinyitottam az ajtót majd bementem és levágodtam a helyemre.
Eddig szinte senki sem volt bennt. Azt tudom hogy Harry-ék nem jönnek.
***
Elkezdődött az óra én pedig éppenséggel nem oda figyeltem így azt sem tudom hogy hol járunk. Át csúsztam Harry székére majd oda hajoltam Justin-hoz.
-Héj Bieber!-suttogtam. Mire rám kapta a tekintetét, majd ő is ide hajolt.
-Miaz?-vonta fel a szemöldökét.
-Hol tartunk?
-Tankönyv 45oldal 5-ös feladat.-mondta. Majd hajolt volna el de vissza rántottam.-Igen?
-Hol vannak az 5sos fiúk?-kérdeztem.
-Ők is Liam-ékkel mentek.-suttogta.
-Maradjatok már csendben.-lökte meg egy kicsit Selena a padtársát aki előre esett. Viszont húzott maga után engem is. Így mindketten a terem padlóján kötöttünk ki. Egymásra néztünk majd elröhögtük magunkat, ami nem volt egy csendes tevékenység.
Így a tanár másodperceken belül ott termett és lenézett ránk. Abban biztos vagyok hogy nem a legszebb szavak fogalmazódhattak meg a fejében.
-Maguk meg mi a fenét csinálnak a padlón?-förmedt ránk a tanár.
-Ömm Ariana kontaktlencséjét keressük.-vigyorgott Justin a tanárra. Erre ránéztem Sel-re aki bocsánat kérő pillantást vettett rám. Én csak rákacsintottam. Mire kuncogni kezdett.
-Maguk ketten az igazgatóiba! De most!-dirigálta a tanár majd egyenesen az ajtó felé mutatott.
Justin-nal mindketten felsóhajtottunk majd feltápaszkodtunk és elindultunk ki az ajtón majd az igazgatóiba.
-Ez a te hibád!-löktem meg játékosan Justin-t. Mire elnevette magát.
-Csak jó a reflexem.-védte magát.
-Aha. Jó a "jézusom meglöktek húzzuk magunk után Ariana-t is" reflexed?!-röhögtem.
-Ja. Úgy is mondhatjuk.-mosolyodott el pimaszul.
Ezután csönd telepedett ránk és úgy sétáltunk tovább az igazgatóiba.
-Megérkeztünk.-állt meg egy ajtó előtt Justin. Én meg sosem kaptam büntetést. Jajj mi lesz itt.
-Pszt Drew én meg sosem kaptam büntetést.-pánikoltam.
-Nyugi Grande, nem olyan vészes.-vont vállat majd bekopogott.
-Tessék!-hallatszott belülről a tompa hang. Nyilván az igazgató úré.
Justin lenyomta a kilincset. És bementünk. Az igazgató ott ült az asztálnál és minden figyelmét az ajtó felé bejövő személyekre azaz nekünk szentelte.
-Justin. Ó és Ariana!-mosolyodott el.-Miben segíthetek?
Justin megbökött ezzel jelezve hogy mondjam én.
-Hát izé. Véletlenül le estünk a padlóra mindketten és hangosan nevetni kezdünk.-mondtam. Majd lehajtottam a fejemet. Ezzel mutatva hogy sajnálom.
YOU ARE READING
Just a Little Bit of Your Heart
Fanfiction,,Minden egyes perccel közelebb kerülök a halálhoz. De jöttél te és úgy már naponta haltam meg." ,,Mert nincs is jobb érzés mint szeretve lenni" ,,-Just a little bit of your heart.-énekeltem az utolsó mondtatot. Majd kinéztem a studióból Harry-re.-A...