-Nem muszály az ölembe ülnöd.....
-Nem. Dehogy nekem így jó.-mosolyogtam rá. Mire vissza rakott az ölébe. Ő is félmosolyra húzta a száját. Majd közeledett felém. És......Nem! Nyílt az ajtó mindketten odakaptuk a fejünk. Onnan az ajtóból 4 áltak elől a többiek mögöttük. Az első 4 ember. "Szerencsémre" Camilla, Selena, Justin és Liam állt az ajtóban. "Szerencsémre". Remélem érezhető az irónia.
-Zavarunk?-kérdezte Camilla majd rám kacsintott. Mire elnevettem magam.
-Dehogy! Semmi sem történt volna.-legyintettem.-Csak barátok vagyunk.-mosolyogtam tovább. Azta Ari ezt jól el hazudtad. Szerintem nem csak én tudom hogy rohadt nagyot hazudtam.
Bejöttek a többiek is. Még mindig Harry ölében ültem. Ahogy a többiek jöttek be nekik is fülig erő vigyoruk lett, Harry is széles mosolyra húzta száját. És akkor bejött Taylor. Köpni nyelni nem tudtam. Ahogy észre vett rögtön csak engem és Harry-t stirőlt. Rögtön az első személyre néztem aki Justin volt. Ő rámnézett egy "Jézusom én se tudom mit keres itt ne ölj meg a szemeddel" nézésssel.
Tudtam kire nézzek. Selena.
Rá is néztem ugyanazzal a gyilkos pillantással. Mire egy bocsánat kérő mosolyt küldött felém és egy "kérlek ne ölj meg" nézést.
Harry és Taylor egymást nézték. Kezdtem kicsit kényelmetlenül érezni magam. Mikor Harry előkapta a teloját és pötyögött valamit. Taylor mobilja meg csörrent egy kicsit ezzel jelezve tulajdonosának hogy üzenete jött. Elővette és rá nézett Harry-re. Aki pötyögött valamit. Addig a többiek már beszélgettek, nevetgéltek. De én nem oda figyeltem. Inkább Harry-ékkel voltam elfoglalava.
Nem nagyon néztem a telefont. Mert nem láttam....
Harry szemszöge:
Ránéztem Taylor-ra. Majd vissza a telefonra.
Me: Sajnálom, Taylor
Taylor: Mit?
Me: Hogy ami a suliba történt, vagy ami köztünk történt. Azt csak meg játszottam. Sajnálom én Ariana-t szeretem. Féltékennyé akartam csak tenni.
Taylor: Te normális vagy?! Én meg Ariana-nak írtam hogy szálljon le rólad. Mert azt hittem lesz valami. Köztünk. Köszönöm a hitegetést!
Me: Úgy sajnálom, de várj! Ariana azt mondta hogy valaki ráírt és azért esett el. Mérgében.
Taylor: Nee! Akkor én tehetek róla!
Me: Nem, Taylor, te nem tehetsz róla. Miattam írtad. Az én hibám. Ne legyen bűntudatod. Megbocsájtasz?
Taylor: Igen.
Me: Barátok?
Taylor: Barátok
Rámosolyogtam Taylor-ra ő pedig bólintott egyett. Ezzel jelezve szent a béke. De akkor is nagyon nagy bűntudatom volt. Ariana miattam törte el a lábát. Vagyis Taylor üzenete miatt, de én kelttem benne hamis érzéseket. Szóval én tehetek róla. Akkora egy bal fasz vagyok! Mindent elrontok!
Közben fel nevettünk valamin. Innentől figyeltem.
-Kényelmes ott?-huzogatta a szemöldökét Louis Ariana-nak. Arra utalva hogy az ölembe ül.
Erre megint felnevetettünk, Ariana mint a paradicsom olyan piros lett a feje. Sőt pirosabb vagy vörösebb lett mint a haja. Amilyen színű most.
Imádom amikor elpirul. Imádom mikor nevet. Imádom mikor mosolyog. Imádom mikor velem van. Imádom mikor mérges rám. Akkor olyan cukin durcizik. Imádom mikor az ölembe ül. Imádom mikor hozzám ér. Imádom mikor a közelemben van. De azt imádom mikor látszódik rajta hogy szeret. Mert nincs is jobb érzés mint szeretve lenni.
ESTÁS LEYENDO
Just a Little Bit of Your Heart
Fanfic,,Minden egyes perccel közelebb kerülök a halálhoz. De jöttél te és úgy már naponta haltam meg." ,,Mert nincs is jobb érzés mint szeretve lenni" ,,-Just a little bit of your heart.-énekeltem az utolsó mondtatot. Majd kinéztem a studióból Harry-re.-A...