***2 héttel később (a bál napja)***
-Jézusom!!!! Mila gyönyörű vagy!-néztem végig rajta. Nálam vannak a barátnőim, és készülődünk a bálra.
-Köszi.-mosolygott.
-Te is gyönyörű vagy. A sötét kék ruháddal a sport cipőddel. És a vörös hajaddal, meg a fantasztikus sminkeddel.-nézett végig rajtam.
-Billie és Selena sem, semmi azért.-Billie-n volt egy zöld koktél ruha, smink, tűsarkú, irigylem a cipő miatt. Selena-n egy világos lila ruha volt és egy fekete magassarkú a haja pedig gyönyörűen be volt fonva. Rajta egy egészen kis nature smink volt.
-Taylor szerinted mikor jön?-kérdezte Billie Camila-t.
-Nem tudom, felhívom.-mondta majd hívta és kihangosította.
-Szia Taylor.
-Szia Mila.
-Mikor jösz?
-A fenébe, elfelejtettem mondani de nem tudok menni, legbetegettem. Kérlek szóljatok majd Harry-nek.
-Jobbulást.-mondtam a telefonba.
-Köszi. Jó szórakozást!
-Köszi, meglesz.-mondta Sel.
-Hát...legalább nem fogunk hiába várni.-mondta Billie.-Induljunk.
Megcsörrent a telefonom. Zayn neve világított rajta.
Felvettem majd isten se tudja miért de kihangosítottam.
-Szia Ariana.
-Helo. Miért hívsz?
-Az egyik húgom megbetegedett és szüksége volt rám ezért vissza utaztam Londonba, sajnálom hogy nem tudtam elmnenni.
-Semmi baj. Legyél csak a húgoddal szia!
Rácsaptam a kagylót majd a kezemet az aromba temettem. Eresztettem pár könnycseppet, később abba hagytam a magam sajnálatatását.
***
Megérkeztünk a sulihoz, mindekit az hozott el aki elhívta bálba. Engem Justin-ék hoztak el.
Az ajtónál szét váltunk.
-Legyél jó Butera!-kacsintott Justin majd Selena-val együtt eltűntek a tömegben.
***
Már több számot lejátszottak, én meg itt ülök valahol egy széken.
-Hallom egyikünknek sincs párja, jösz táncolni?-tartotta felém Harry a kezét.
-Nekem van párom.-mondtam.
-Ki?
-Josh.-vágtam rá egyből.
-Az ki?
-A döglött galamb a női WC-ben.-válaszoltam.
-Aha. Oké?
-Ha elakarsz kérni táncolni akkor tőle kérj el.-rántottam vállat.
-Jó.-mondta majd megfogott és bement a női WC-be. Csupán 5 lány kezdett sikoltozni, 7 lány meg szappannal dobálni Harry-t.
Mikor mindenki kiment, és már csak mi maradtunk bent akkor Harry oda ment a döglött Josh-hoz.
-Elengeded Ariana-t?-kérdezte.-Szeretném elvinni egy táncra. Érted.-kacsintott a galambra.
A mosdó tárva nyitva volt.
-Haver te mi a szart csinálsz?-az ajtóban Justin, Selena, Camila, és Shawn volt. Justin tette fel a kérdést.
-Elkérem Josh-tól Ariana-t.-adta meg a választ.
Mindenki rám nézett de én csak nevetve meg vontam a vállam.
-Oké..?...magatokra hagyjuk.-csukta be az ajtót Shawn.
Amikor csukódott az ajtó, Harry-ből meg belőlem kitört a röhögés.
-Szegény Josh, ő már nem tud röhögni.-komorodott el az arcom.
-Tényleg.-szomorodott el Hazz. Majd megengedett pár könnyet.
-Te sírsz?-lepődtem meg.
-Csak gondolj bele. Milyen rövid az élet. Josh-nak nem lehetett családja, nem lehetett galamb felesége, tojásaik. Mittomén' hogyan születnek a galambok. De mostmár jobb helyen van. A galamb mennyországban.-nézett föl a női mosdó plafonjára.
-Igen.-értettem vele eggyet.
-Mostmár elvihetlek táncolni?-kérdezte.
-Igen.-mosolyogtam.
***
Harry-vel a táncraparketre mentünk, ahol megannyi diák táncolt.
-Harry...én nem tudok táncolni. Tudod a lábam..-magyarázkodtam.
-Tudom. Erre már megvan az ötletem.-mondta majd felemelt, lábam az ő lábára helyezte, így az ő lábán álltam.
Elmosolyodott, ahogy én is. Csak táncoltunk. Megszűnt körülöttem az egész világ.(egy jó tanács miközben olvassátok ezt kapcsoljátok be Ariana Grande-től a "Touch it"-et. Pont a részhez illik. :3 ) Csak Harry-t láttam, senki mást. Majd át váltott valami pörgősebben számra. Mire Harry kajánul elmosolyodott, megjelentek a gödröcskéi, amiket úgy imádok.
Megforgatott majd egyik keze elengedett és hátra hajoltam, pont úgy hogy láttam Shawn-t és Camila-t ahogy minket néznek. Még kaptam egy kacsintást Mila-tól aztán vissza hajoltam.
Tovább táncoltunk. Harry felemelt maga felé.
-Wáh.-nevettem.
Majd vissza és újra elengedett az egyik kezével. Így újra hátra hajoltam, most Justin-nékat láttam, ők is táncoltak. Aztán újra megpörgetett.
***
Lassú szám jött. Harry átkarolta a derekam, én meg átfontam a kezem a nyaka körül. Nagyon szép szám volt, a szerelemről szólt. Fuu mikor lettem ilyen nyálas?
Harry lehajolt hozzám és ajkát finoman az enyémnek nyomta. Nyelve bejutást kért amit én habozás nélkül megadtam. Imádtam azt a pillanatot. Úgy maradtam volna örökre, de a levegő a nagy úr. Ezért mindkettőnk bánatára elváltunk.
***
Most a suli udvaron sétálunk vagyis én bicegek Harry mellett. Beszélgetünk/nevetünk és jól érezzük magunkat.
Harry elém lépett.
-Sokat gondolkodtam, és végül arra jutottam, hogy megkérdezem.-letérdelt elém. Én reflex szerűen a szám elé kaptam a kezem.-Ariana Grande Butera megtisztelnél azzal hogy a barátnőm leszel?-kérdezte.
Nem bírtam megszólalni. Egy hang se jött ki a torkomon, nagyon izgatott vagyok. Harry-n látszódott hogy mostmár aggódik a válasz miatt. Még mindig nem jött ki hang a torkomon, így heves bólogatásba kezdtem. Mire felállt majd át ölelt.
-De valamit kihagytam. Ha észre vetted akkor megpróbáltam meg valósítani az álmod. Amiben szerinted szexi voltam.-kacsintott mire elpirultam.
-Mit hagytál ki?-kérdeztem és szerintem még a hajamnál is vörösebb voltam.
-A csókot.-mondta majd szenvedélyesen megcsókolt. Nyelveink táncot jártak. Csodás érzés volt.
-Szeretlek.-mondtam.
-Én is szeretlek.-tűrt egy hajtincset a fülem mögé majd ujjab csókért hajolt.
YOU ARE READING
Just a Little Bit of Your Heart
Fanfiction,,Minden egyes perccel közelebb kerülök a halálhoz. De jöttél te és úgy már naponta haltam meg." ,,Mert nincs is jobb érzés mint szeretve lenni" ,,-Just a little bit of your heart.-énekeltem az utolsó mondtatot. Majd kinéztem a studióból Harry-re.-A...