seventeen

198 19 42
                                    

-Jujjj ez de cuki!!!-olvadozott Mila.-Nekem miért nem jön össze Shawn-nal?-akadt ki.

-Biztos vagyok benne hogy Shawn szeret, csak még nem találta meg módját annak hogy elmondja az érzéseit.-nyugtatta Sel.

-Szerintem is így van.-bólogatott a pattogatott kukoricát majszoló Billie.

Végre a lábam is jól van. Néha van amikor fáj, de amúgy tudok menni.

A rögzítést is levették.

-Ha már így mindenki színt vall akkor elmondom hogy rohadtúl tetszik Charlie.-mondta Billie. Mire én Sel és Mila döbbenten meredtünk kék hajú barátnőnkre.-Valami rosszat mondtam?-kérdezte Billie végig nézve rajtunk.

-Nem! Dehogy! Örülünk hogy el mondtad.-mosolyogtam.

***

-Menjünk!!!-kiabált Zayn.

-Hova? Pszichológusra van szükséged?-kérdezte Justin.

-Igen! Mi? Nem! KIBASSZOTTUL nem! Csak bulizni akarok. Hisz szombat este van!!!-akadt ki Zayn.

-Felőlem oké!-egyezett bele Hazz.

***

Megérkeztünk valami buliba.

Mindenki szét szórodott. Harry elindult. Le pacsizott pár sráccal majd eltűnt a tömegben.

*** fél órával később.

Nem tetszik ez a buli, konkrétan itt ülök a sarokban, hátat fordítva a bulinak, egy ásványvízzel a kezemben. És unatkozok.

-Mizu Grande?-ült le mellém Shawn.

-Semmi, részeg vagy?-kuncogtam.

-Nem. Nem vagyok az az alkoholos pasas.-legyintett.

Sokáig beszélgettünk. Egyszer csak kikerekedtek a szemei. Megakartam nézni hogy mit néz de közbe szólt.

-Ne! Ariana kérlek a saját érdekedben ne nézz hátra!-mondta Shawn.

Nem bírtam ki és hátra néztem. Az én szemem is kikerekedett. Azt hittem hogy nem jól látok. Harry ölében egy szőke csinibaba ült és éppen az újdonsült barátommal csókolózott. Ezt nem ússza meg!

Felálltam és elindultam Harry-hez.

Ahogy meglátott neki iskiekerekedtek a szemei.

-Sok boldogságot!-dobtam meg a kezemben lévő palackkal. Az sem számított hogy még volt benne víz.

Elindultam de bele ütköztem valakibe.

-Elnézést.-mondtam majd indultam volna tovább de valaki elkapta a kezem. Megfordultam és megláttam kinek mentem neki. Justin-nak.

-Hova mész?-kérdezte dölöngélve. Szegény tiszta részeg.

-El.-válaszoltam szűkszavúan majd leráztam magamról a karját. És elindultam haza.

A csillagok csak úgy villágítottak a sötét égen. És én egyedül sétálok haza. Csak a cipőm kopogása hallatszott. Ez a magány, egyedül lét és az üresség hangja.

***

Otthon ültem. Megcsaltak. Csak 2 napja járunk. Jártunk. Nagyon rosszul érzem magam. Fáj. Szúr a mellkasom. Mintha egy nagy lyukat ütöttek volna bele. Vagy mintha bele szúrtak volna egy tőrt, majd lassan csak hogy fájjon, megforgatták a szívemben.

Kopogtak.

Lassan felálltam majd elindultam az ajtóhoz, kezemet ráhelyeztem a kilincsre majd kinyitottam. Meglepetésemre Charlie állt ott.

Just a Little Bit of Your HeartTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang