MD|19

2.1K 131 9
                                    

"AY İMDAT KERE İMDAT AMA YA!" diye bağırarak kalktım yattığım yerden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"AY İMDAT KERE İMDAT AMA YA!" diye bağırarak kalktım yattığım yerden.

"Nidaşkım ama hemen pes ediyorsun. Bak bana ne güzel kıvırtıyorum" diyen Çağan'a salak mısın cemile bakışlarımı attım.

Son üç saattir prova yapıyorduk ve Çağan yüzünden asla bir ilerleme kaydedemiyorduk. Çünkü yaptığımız hiçbir hareketi beğenmemekle kalmıyor birde beline taktığı ziller ile hiç durmadan kıvırtıyordu.

Herkes bıkkınlıkla Çağan'a bakarken ben koşarak üzerine atladım.

Ee bizimde bir sabrımız var değil mi anacım?

"Kalk kız üzerimden. Kaç kilosun sen ya"

"Bana baaak! döverim seni ha!" yakalarından tuttum ve sarstım.

"Ay adam dövüyorlar! imdat!" diye çırpınan Çağan'a gülmemek için zor duruyordum.

"Öldüreyim mi seni? Asayım mı kepçe kulaklarından tepeye?"

"Hanım hanım kulaklarımın neresi kepçe benim?" diye cırladı Çağan, üzerindeki beni itip ellerini beline koyarken.

"Aynaya bakıyor musun sen?"

"Evet her gün en az bir saat kendim ve mükemmelliğim hakkında konuşmalar yapıyoruz. Ayrıca ne kahpeye vurur gibi vuruyorsun ya!"

"Vurun kahpeye çıkamasın kahveye!" bağırarak atladı ortaya Reha.

"Hah bende bir şey eksik diyordum. Reha, senmişsin"

Kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve saçlarımı karıştırırken "Evet fıstık kız baya sabrettim ama değil mi?"

Aynen aynen anlamında başımı salladım.

"Ay tamam! Bakın bu şey bugün olmazsa hepinize hayatı dar ederim!" dedi Sezin, tehditkar ses tonuyla beraber birbirine bağladığı kollarıyla.

Valla ben korktum anacım...

"Nida acaba kostümlerle beraber son bir kez prova mı alsak?" diye soru soran Beste'yi başımla onayladım.

Hepimiz kostümleri giyip bir kere daha prova aldıktan sonra evlere dağılmıştık.

Eve gelir gelmez bir duşa girdim ve yarın giyeceğim tüm kıyafetleri ayarlayıp yatağıma kuruldum. Erkenden uyuyup bütün uykumu almak zorundaydım yoksa yarın bir yerlerde uyuya kalırdım biliyordum.

Sabah gözlerimi çalan alarmla açmak yerine telefonuma düşen bildirim sesleri ile uyanmıştım.

A: Efendim, kestane balının diyarı Zonguldak'tan tüm dünyaya selam

A: Ha birde bu anonimciğin balı diyarı Nida'nın kalbinden

A: Kocaman günaydııın!

MAHALLENİN DELİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin