2 BÖLÜM - Ama sende şeytan tüyü var, kahretsin-

1.4K 53 19
                                    


Merhabalar, nasılsınız?

Keyifli okumalar

.

2008

"Almila, Alara uyanın kızlar!" Annemin sesini duymamla uykuya mahrum olan gözlerimi zar zor açtım. Etrafıma bakınmamla Almila'nın çoktan kalkıp giyindiğini gördüm. Süsleniyordu. Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya girdim.

Gözlerimi zar zor açık tutuyordum. Kafamın bir anda eğilmesiyle gözlerimi tamamen açtım. Musluğu açarak elimi yüzümü yıkadım. Soğuk suyun yüzüme çarpmasıyla hem ferahlamış hem de uyanabilmiştim. Dişlerimi fırçalarken bugünü düşünmeye başladım.

2. Dönemin ara tatilini bitirmiştik. Tatilde ben evde dizi- film izleyip kitap okurken, ikizim Almila okulun salaklarıyla partilere gitmişti. Tabi partilere gittiğini babamlar bilmiyordum. Geceleri olan partiye ses çıkarmadan gidiyor, ben onun yerini dolduruyordum. Annemler her akşam Almila'yı sorsalar hep güzellik uykusunda olduğunu söylerdim.

İkizim ve ben tamamen farklı kişiliklere sahibiz. Ben sakinken, Almila hareketli bir kız. Ben somurtkanken, o çevresine neşe saçıyordu. Birçok böyle farklılıklarımız vardı. Bizi görenler nasıl ikizsiniz diyorlar. Almila ile beni ayırt etmek kolaydı. Benim kısa siyah saçım ve kahküllerim varken onun upuzun sarı saçları vardı. Sarı saçlarımdan nefret ettiğim için saçlarımı siyaha boyamıştım. Göz renklerimiz farklıydı. Onun açık kahverengi göz rengi varken, benim bal rengi göz rengim vardı.

Dişlerimi fırçalamayı bitirdikten sonra odaya geri döndüm. Almila hâlâ süsleniyordu. Neden süslenirdi ki kızlar? Bu kadar çok süslenmek için saat sabahın 5'inde kalkıyordu. Başımı iki yana sallayarak gardırobumun kapısını açtım. Okul kıyafetlerimi çıkartıp gardırobun kapısını kapatıp üstümdeki kıyafetleri çıkardım.

Maalesef ki okul kıyafetimizden dolayı etek giyecektik. Yazları sıkıntı olmuyordu ama kışın götüm dona dona gidiyordum okula. İlk voleybol shortumu giyip daha sonra eteğimi giymemle üstümü giydim. Okul formamız siyah kırmızıydı. Etekler siyah, üstümüz kırmızı. Üstümü giymemle parfümümü elime alıp üstüme sıktım.

"Hazır mısın?" Almila'ya soru sormamla kafasını salladı.

Birbirimize ne kadar çok zıt görünsekte birbirimize çok düşkündük. Benim başım ne zaman belaya girse Almila hemen olaya dahil oluyor, beni koruyordu. Almila için de geçerliydi. Ben onu evde koruyordum, o da beni okulda. Almila çantasını alıp sırtına taktı. Bende çantamı omzuma takıp oda dan çıktık.

Aşağı inmemizle ilk annemizi gördük. Annem kahvaltısına başlamıştı. Babam zaten hastanedeydi. Babam doktor iken annem yazardı. Çoğunlukla babamı görmezdik. Annemi de ara sıra. İkisi de işkolikti. Annem odasından ayrılmıyor, babamda hep hastanede kaldığı için göremiyorduk. Bazı günler birlikte oluyorduk ama bu günler ikisini göremediğimiz günlerin üstüne çıkmıyordu.

Sandalyelerimize oturup kahvaltımıza başlamıştık.

"2. Dönemin sonlarına geldiniz kızlar. Umarım hızla ya tatili gelir." Yemek yerken konuşmayı sevmediğim için sadece başımı salladım. Kahvaltımızı çabucak bitirmemizle masadan kalktık.

"Okula bizi Atiye'nin abisi bırakacak anne. Şimdi gelmişlerdir. İyi işler." Annemde bize iyi dersler demesiyle onun yanağından öpüp mutfaktan çıktık. Antreye girmemizle ayakkabılarımızı giydik. Yanımıza gelen Balım'la yere eğilip yanaklarını okşadım. Balım bizim kedimizdi. Son kez başından öpüp eğildiğim yerden kalktım. Balım'a görüşürüz diyip evden çıkmamızla. Evin önünde Atiye'nin abisi Utku Abinin arabasını gördük. Atiye önde oturuyordu. Bizi görmesiyle el salladı.

LİSE AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin