1

4.2K 391 178
                                    

Gojo 18
Megumi, Itadori, Kugisaki 17

-

itadori adını sadece haberlerde ve haritada gördüğü ülkeye geleli on sekiz saat olmuştu. şimdiyse annesinin zoruyla okula gönderiliyordu.

"anne lütfen yerleşmedim daha."

"sen gelmeye ben hallederim oğlum git sen."

itadori annesinin koluna yapıştığında kadın zorlukla oğlanı çekiştirmeye devam etti. kapının önüne geldiklerinde oğlanı dışarı atmış ve kapıyı yüzüne kapatmadan önce "iyi dersler oğlum." diye eklemeyi de ihmal etmemişti.

itadori kapanan kapıya bakarken iç çekti.

hiç bilmediği bir ülkede okulunu bulması gerekiyordu.

merdivenlere yönelip hızla iki katı indi. kapının arkasına şimdilik koyduğu bisikletini alıp, kapıdan çıktığında soğuk hava hemen onu kucaklamıştı.

sabah erken saatler olmasına rağmen gökyüzü laciverte bürünmüş ve hava durumu ise yağmurlu gösteriyordu.

itadori bisikletine bindiğinde okula nereden gideceğini hatırlamaya çalıştı. ama annesi ona yolu tarif ederken, itadori o sırada oyun oynadığı için dinlememişti.

sağdan da gitse soldan da her türlü okula ulaşacaktı nasıl olsa.

pedallara asıldığında şansını sağ taraftan denedi. ana caddeye kadar kaldırım kenarından sürdüğünde, araçlara yana yeşil ışıkla durdu pembe saçlı oğlan.

istediği bir an önce okula varmaktı.

karşıya geçtiğinde bir süre daha kaldırım kenarında yolu takip etmiş daha sonra sola dönmüştü.

okul karşısında belirdiğinde göz devirdi. sol taraftan gitmiş olsaydı direk okula ulaşabilirdi ama itadori dönüp durmuştu.

"bugün daha ne kadar kötü olabilir ki?"

okulun kapısında bisikletten inip, diğer bisikletlerin yanına kilitledi kendininkini.

o sırada çalan zille herkes yavaş yavaş toplanıp sıraya giriyordu.

itadori kendi sınıfını önceden bildiği için zorluk çekmeden sıraya girmişti. kısa bir süre sonra ise müdür kürsüye çıkmıştı. her yıl yaptığı konuşmasına başladıktan kısa bir süre sonra yerini farklı bir hoca aldı.

"çocuklar bir duyurum olacak. geçen yıl ülke şampiyonu olan basketbol takımımız, öğleden sonra komşu okulla dostluk maçı yapacak ilk gün olduğu içinde ders işlenmeyecek. okulumuza desteğinizi gösterin lütfen. ayrıca megumi ve gojo törenden sonra yanıma gelin."

itadori sıranın en arkasında olduğu için kim olduğunu göremese de, sıranın önlerinde olan lacivert saçlı çocuğun tamam dediğini duymuştu.

-

bir bölüm daha var

diğer itafushi kurguma da profilimden ulaşabilirsiniz ❤

lütfen okurken en azından oy vererek okuyun, teşekkür ederim şimdidenn<33

basketball ¦ itafushi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin