Chapter 4 🥀 Depression ?

984 177 36
                                    

Jungkook p.o.v.

අද saturday නිසා company එක වහලා තිබ්බේ . මම කොච්චර නපුරු වුනත් සේවක අයිතිවාසිකම් ලබා දෙන කෙනෙක් .

අදනම් නූනා මාව බලෙන්ම කතාවට අල්ලගත්තා.

" කුකී මොකද , ඇයි මේ ? "

" නූනා මට කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ . ඔයා මොනවා ගැනද මගෙන් අහන්නේ නූනා ? "

" මම අහන්නේ අර proposal එකගැන . අනික ඒ huang junjie ගෙ නංගි. එයා කොච්චර හොද ගෑනු ලමයෙක් ද ? "

" huang junjie මගේ යාළුවෙක් තමයි ඒත් මම කැමති නෑ ඔය proposal එකට.ආයෙත් මගෙන් ඕක ගැන අහන්න එපා නූනා . Plz "

" පොඩ්ඩක්  tian qi කතා කරලා බලන්න . එතකොට ඔයාට එයාව තේරුම් ගන්න පුලුවන් . "

" හ්ම් .... "

මම එහෙම්ම ගෙදරින් ආවා. මට මේ proposal එක ගැන කිසිම කැමත්තක් තිබ්බෙ නෑ.

මම tian qi ට කියනවා මම එයාට කැමති නෑ කියලා .

එහෙම හිතලා මම tian ට මැසේජ් එකක් යැව්වා මාව හම්බවෙන්න park එකට එන්න කියලා.

.............................................................

සකුරා ගහ යට bench එක උඩ වාඩි වෙලා ඉන්නකොට මට මතක් වුනේ හේසුගෙ මූන. එයත් හරියට සකුරා මලක් වගේමයි ........ඒත් මම ඒ සකුරා මලට දුක් දුන්නා නේද ?.............

" අ .. jungkook "

" ආහ් tian qi මට ඔයත් එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඕන . "

ජන්ග්කුක් එහෙම කිව්වම කෙල්ලගෙ මූනේ ලස්සන හිනාවක් ඇදුනා.මොකද කිව්වොත් ගෙදරින් ඒ දෙන්නව propose කරාට කවදාවත් ජන්ග්කුක් tian qi එක්ක කතාකරේ නැති තරම් . ඒත් කෙල්ල දැන ගත්තනම් මේ හිනාව ටිකකින් මැකිලා යාවි කියලා.......

" ඔව් ඉතින් කියන්න jungkook "

" ඇත්තම කිව්වොත් මම මේ proposal එකට කැමති නැහැ. Huang jun jie මගේ යාලුවෙක් තමයි ....... ඒත් ....... ඉතින් ........ ඔයාට තේරෙනවා නේද .... දෙන්නෙක් එකට ජීවත් වෙන්න   නම් ඒ දෙන්නා ගැන පොඩ්ඩක් හරි අවබෝධයක් .. මම කියන්නේ හැඟීමක් තියෙන්න ඕන නේද ? ඉතින් මට ඔයා ගැන කිසිම හැඟීමක් නැතුව ........ "

Tian qi ලස්සන කෙල්ලෙක් වුනාට කවදාවත් ජන්ග්කුක් ගේ හිත දිනා ගන්න බැරිවුණා . ඉතින් ජන්ග්කුක්ගේ තීරණය හරි නේද හැඟීමක් නැතුව එකට ජීවත් වෙන්න බෑ නේද ?

 A Day In The Life Of You 🥀  [ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ ]Where stories live. Discover now