2 aydır olamadığım regliyi oldum şükür🤲
Ron ve Hermione🛐
Natalie'nin ağzından
Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Burası da neresi? Çevreme baktım. Hastane kanadındaydım. Ama ne alaka?Yatakta oturur pozisyona geldim. Ow başım çatlıyor... Elimi başımın arkasına değdirdim. Bir bandaj vardı. Ne olmuştu bana?
Hava hala karanlıktı. Tekrardan yatacakken karşımda yatan birisini gördüm.
Gözlerimi kısarak kim olduğunu anlamaya çalıştım.
Uzun saçlar ve uzun boy...
Sirius?
Tüm yaşananlar beynime bir ok gibi saplandı.
Uyuya kalmamız, Mcgonagall'ın bize ceza vermesi, Hagrid'in bizi ayırması, Sirius ile grup halinde bir yaratık aramamız ve o yaratığın bizi bulması...
Ama bir dakika- başka birşey de oldu. Ama ne?
Of neden o son an aklımda gelmiyor?
Geri yattım, sert yatmış olucam ki başım çok acıdı. Biraz uyumaya çalıştım ama yok uyuyamıyorum...
Yataktan kalkıp Sirius'un yanına gittim. Saçı gözüne girmiş hep- bende gözünün önünden yavaşça çektim.
MERLİNİN SAKALI!
YÜZÜ BERBAT HÂLDE!Hastane kanadının çevresine bakındım. Kapının yanında bir sandalye vardı gidip aldım ve Sirius'un yanına koydum. Oturup Sirius'u izlemeye başladım.
Acaba başka yerinde bir sorun varmıydı?
Madam'a da soramam...
Gece gece bizimle uğraşmış zaten kadıncağız.Dayanamıyacağım galiba...
Sirius'un üzerinde olan pikeyi çekip başka neyi var diye bakmak istiyorum.
"Aman Natalie ne olucak sanki? Bak işte."
Üzerinde olan pikeyi çektim. Karnında bir bandaj vardı...
Elimi yavaş hareketlerle bandajına ve açıkta olan yaralarında gezindirdim.
Ta ki elimin üstünde bir el hissedene kadar-
....
Flashback
Yazarın ağzından
Sirius Natalie'nin bayıldığını görünce gözü onda takılı kaldı. İşte asıl darbeyi o sırada yemişti. Altında olan yaratık onu kendi altına almış ve karnına bir yarık açmıştı.Merline şükürler olsun ki o sırada Hagrid'ler gelmeyi başarmıştı. Onlar asaları sayesinde yaratığı Sirius'un üzerinden almayı başarmıştı. Sirius o sırada Hagrid görmeden insan haline dönüşmüştü. Gerisi onun içinde karanlıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐚𝐮𝐝𝐞𝐫𝐬'𝐬𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤
Fanfiction𝐍𝐚𝐭𝐚𝐥𝐢𝐞 𝐬𝐞𝐫𝐜̧𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐦𝐚𝐠̆𝐢𝐧𝐢 𝐮𝐳𝐚𝐭𝐭𝐢. "𝐒𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐨̈𝐳 𝐯𝐞𝐫𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐧𝐢𝐬̧𝐚𝐧𝐥𝐢𝐲𝐦𝐢𝐬̧ 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐭𝐚𝐯𝐢𝐫𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐞𝐫𝐠𝐢𝐥𝐞𝐲𝐢𝐩 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐤𝐢𝐬𝐢𝐭𝐥𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚𝐜𝐚𝐠̆𝐢𝐦." 𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬'𝐭𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐜̧𝐞 𝐩...