7. Rész
Taru szemszöge
Beértem a bárba és láttam hogy Harutonak feltünően szar kedve van. Már kitaláltam hogy azt fogom mondani hogy rutinból elraktam a kulcsot mert azt hittem hogy az enyém.
-szia -mondta unott hangon
-szia-...
Nem jönnek a számra a szavak, nem tudom mit mondjak.
-figyelj, neharagudj-vettem ki lassan a zsebemből a kulcsot és a pultra raktam. De hirtelen nem volt több ötletem.
-MI A FASZ- mindta kicsit túl hangosan, mire több ember is oda fordult.-MIERT LOPTAD EL A KIBASZOTT KULCSOM, MI A SZARÉR KELLETT, nem tom észre vetted e de nincs jó napom, meg ki is rabolsz. Úgy gondolod úgy is mindegy ennek a hülye buzinak?- mondta már kicsit halkabban, de még mindig sokan nézték a jelenetet.
-Mondtam hogy neharagudj, CSAK SIMÁN KIVÁNCSI VOLTAM MIÉRT BŐGSZ MINT EGY HÜLYE PICSA-mondtam, nem tudok veszíteni a veszekedésekben. A sok más mellett ez is egy rosz szokásom.
-Menny a francba- mutatott az ajtó felé, és már sírt is. Shin csak kérdezgetett hogy mi van, de nem válaszoltam. A tömeg ami mellettünk volt csak próbálták kitalálni mi történt, és eggyértelműen engem láttak rosz emberként.Már történt velem ilyen , mikor valakibe belekötöttem és aztán mindenki engem pécézett ki és nagyon sokat szekáltak pedig csak egy apró marhaság volt. Még álltalánosba. Álltalában megvertek, és a hátammögött beszéltek arról hogy milyen hülye vagyok. Aztóta mindenkivel jópofizom. Most viszont mindha csak lelökte volna rólam a mosolygós barátságos állarcot, és mintha már megint mindenki a pofámba röhög. Gyorsan feleszméltem és kimentem, a régi emlékek miatt könnyek gyűltek a szemembe.
Csak egy kis ideig voltam itt kint egyedül megszégyenülten, aztán kijött Haruto is. És persze Shin. Csak leültek mellém a patkára, és Shin megölelt, ami aranyos tőle, de utálok én lenni a sajnáltatott.
-Mi történt-kérdezte Shin kettőnkre nézve.
Mi meg csak banbán neztünk.
-Nincs semmi,... nem szeretném elmondani.-mondtam, így kicsit talán megmentve Harutot a kérdésáradattól. És én is megnyugodtam saját szavaimon.
-Hazamegyünk?-szegezte a kérdést inmáron csak nekem.
Basszus, futott át az agyamon. Azt kitaláltam "nagyon jól" hogy hogy magyarázom ki a kulcs ügyet. De azt hogy Harutoval mi lesz, azt elfelejtettem. Ránéztem Harutóra aki épp az elöbb ásított egy hatalmasat. Most pedig csak banbán nézett, és azt is láttam hogy fázik. Nagyszerű, basszus miért én vagyok ezeknek az annyuk. Sóhajtottam eggyet és...
-Shin, kérlek egyedül hagysz minket egy kicsit-
-oké, bent leszek-Haruto szemszöge
Most itt ülünk Taruval, ketten. Nekem nyilván a torkomban dobog a szivem, és tök vörös lehetek.
-Mégegyszer bocsánat hogy elvettem a kulcsod, de tényleg érdekelt hogy mi történhetett. Gondolom még mindig nem akarod elmondani, miért néz ki a ház úgy ahogy. De ha szeretnél nálam aludhatsz, nem kéne itt lenned egész északa. -
Hát ez sokkolt, hogy mi tényleg Tarunál aludhatok??? IGEN, IGEN, IGEN PERSZE HOGY SZERETNÉM.
-Köszönöm-mondtam halkan, de a boldogsáktól belül szinte sikítottam.
-Oké akkor itt a kocsikulcs- nevetett egy kicsit.-Az eggyik hátsóülésen van egy pulcsi azt vedd fel, és szájj be a kocsiba. Mingyárt jövök.- El is felejtettem hogy fázok, basszus Taru pulcsija. Ha tudná hogy ezzel mennyire boldoggá tesz...Beültem a kocsiba hátulra, féltem hogy nagyon pirulnék ha mellé ülnék. A pulcsijánok olyan bódító illata volt, úgy éreztem hogy ez a legkomfortosabb hely számomra. Nekem itt tökéletes. Ennél többet úgy se várhatok el Tarutól, így hát múszáj ezt kiélvezni. Nagyokat szippantottam a levegőbe aminek olyan Taru illata volt. És a pulcsit szorongattam. De aztán láttam hogy megérkeztek ők is.
Taru szemszöge
Azt most jól láttam hogy beleszagolta a pulcsimba. Mi. A. Franc. Na jó cuki volt, de akkor is mi? Végül nem nagyon törődve a dologgal, beszáltunk a kocsiba és Shint hamar hazavittem.
A kocsiba néma csend volt, nem volt kínos, na jó egy kicsit. De nem tudtam mit mondani. Mikor megérkeztünk, felmentünk a 2. emeletre a lakásomba.
Mondtam hogy érezze magát othon, én pedig addig elmentem fürdeni.Viszont mikkor vissza mentem azt láttam hogy a srác édesdeden alszik az ágyamba. Amúgy eggyáltalán nem volt édes, inkább csak úgy aludt. Úgy hogy kimentem a nappaliba és a kanapén foglaltam helyet, tévét néztem. Mivel a mai délutáni szunya miatt sehogysem jött álom a szememre.
//tegnap elött akartam kirakni, de elfelejtettem. Remélem mindenkinek jól telik a nyara. Visszajelzéseteket várom.😘😘😘//
YOU ARE READING
Figyeltelek
FantasyBEFEJEZETT Ez egy fiúxfiú sztori aki nem bírja ne olvassa. -erős nyelvezet -előfordúlhat+18,+16 A sztoriban egy srác Haruto halálosan szerelmes egy menő fiúba aki után leskelődik. Vajon kialakul méllyebb kapcsolat is a szimpla évfolyamtársaknál? (Há...