10. rész

113 4 0
                                    

Taru szemszöge
//bocsi a gyakori szemszög váltásokért😂//

Tegnap Haruto után mentem és bevittem nagy nehezen. Mondjuk nem túl nehéz a srác én meg egy "szerény" de erős ember vagyok. Aztán csakúgy hazamentem. Nem tudom hogy mit kéne mondanom majd neki, hazudnék ha azt mondanám hogy nem élveztem azt a csókot de ez csak azért van mert meglepően jól csókol. Mindenesetre nekem holnap suli szóval lassan ideje lenne aludnom. Házit írni meg tanulni el is felejtettem. Még felhívtam Satot hogy holnap találkozzunk szerintem mesélek neki a nemrég szerzett barátomról... Szomorú vagyok amiatt hogy talán Haruto sokkal többet szeretne tőlem mint én tőle, mert kezdtem úgy érezni hogy ő is egy igaz barátom lesz. De hát megmondtam nem vagyok túl jó emberismerő.

Reggel elaludtam, nem állítottam be az ébresztőm, ezért már most szar napom van. A suliban lepacsiztam mindenkivel, durva belegondolni hogy ez már az utolsó évem aztán irány a munka. Satonak tegnap nem modtam semmi konkrétat szóval most érdeklődve fordult felém hogy mégis mi olyan fontos hogy este hívogassam.
-nyugi nem dölt össze a világ és nem ismertem meg egy bomázót sem akit bemutathatnék neked-
-nemáár... azthittem hogy valami érdekes miatt keresel-mondat csalódottan
-majd délután átjössz és megbeszéljük!- sato nagyon csalódottan nézett rám de aztán előrefordult mivel belépett a tanár és elkezdődött a kémia.

Délután satoval mentem haza és elmeséltem az utobbi 2 napomat Sato azt mondta hogy féltékeny mert elfognak tőle lopni. És ezt mind visítva az utca közepén. Szerinte túl sokat áradozok róla pedig én csak a történetet mondtam el, és azt is modta hogy beszéljem vele meg lehet hogy nem is tetszem neki csak azt hitte hogy meleg vagyok. Mindenesetre ma inkább nem mentem Satohoz hanem Harutóhoz mentem. Becsöngettem. És Haruto egy jó idő mulva kinyitotta az ajtót, elég kókatag feje volt és amikor meglátott látványosan zavarba jött.
-szia, szeretném megbeszélni veled a tegnap történteket.- kezdtem mondanivalóm.
-szia- látványosan nem akart beengedi a lakádba...
-gondolom férreérthetően viselkedtem, ez a hátulütője annak hogy nem érdekel mások szexualitása ezért azt hitted hogy meleg vagyok..., igaz?- láttam hogy bizonytalan és csalódottnak tűnt. De végül meszólalt.
-igen, és bocsi hogy ilyen rámenős voltam, jó lenne elfelejteni- mondta
-felőlem, elfelejthetjük, és lehetnénk megint barátok.- most nagyon megkönnyebbültem Satonak igaza lett nem volt semmi komoly érzelem a mögött a csók mögött. -bemehetek- beengedett.
-És köszi a takarítást tényleg nagyon sokat jelent... Meg azt is hogy tegnap behoztál...meg...mindent köszi- nevetett. Ezután még beszélgettünk a sulis hülyeségekről meg hasonló baromságokról. Harutoval meglepően gyorsan telik az idő... Most volt csak időm jobban megnézni sötét szinte fekete haja a szemébe lógott eddig szinte sose láttam az így takarásba lévő szemeit. Meglepődtem mert gyönyörű barna volt a szeme, most kicsit irigykedek. Bár még mindig látszik hogy sokat sírt mostanában. A testalkata átlagos de a nyaka furcsán nőies nem egésszen illik bele a "képbe" de nem rossz.
Fél 7 volt mikor hazaindultam.
Elsem hiszem de talán egy kicsit teszik ez a srác mivel sehogysem tudtam kiverni a fejemből.

FigyeltelekWhere stories live. Discover now