8. rész

129 3 0
                                    

8. Rész

Haruto szemszöge

Mikor reggel felkeltem és realizáltam hol vagyok, azt hittem hogy meghaltam és ez már a menny. Körülvett az ő takarója. Az illata teljesen körbelengett és elkábított, az egész érzés hogy az ágyában fekszem gondot eredményezett a gatyámban.🤣 De mikor hirtelen benyitott, összerezzentem és asszem naggyából sikerült visszarántania a valóságba.
-Na végre, ember, hogy tudtál fél 1ig aludni?!-mondta kicsit idegesen
Én meg csak banbultam mint valami hülye.-Mindegy, gyere egyél valamit-erre kikászálódva az ágyból el is felejtve azt hogy talán már sosem lehetek az ágyában.

Kimentem ő pedig egy vajaskenyérrel várt, olyan kedves.
-Köszi...mindent-mondtam egy kis tétovázás után majd szó szerint falni kezdtem a kenyeret. Nem csoda hiszen tegnap szó szerint nem ettem semmit, (reggel azért mert kiugrottam az ablakon délben azért mert a korházban csücsültem este pedig azért mert elaludtam az Ő ágyában).
-Ne egyél ki a vagyonomból!-mondta Taru, és el nevette magát. Én meg pirultam mint állat. De az oldott hangulatnak hála, elmeséltem neki az egész tegnapi napomat. Persze utána a mosdóban ültem kb. 1óráig, bőgtem. Nagyon nehéz mikor elvesztesz valakit.

Taru vígasztalt egy ideig, de aztán feladta és inkább csak mondta hogy zuhannyozzak le ezzel pedig kiszökött a fürdőszobából. Én meg mint valami jó kutya gondolkodás nélkül a zuhany alá áltam, persze elötte levetkőztem.
-Bocsi, elfelejtettem törülközőt adni.- nyitott be hatalmas hévvel. Nyilván azt hitte hogy még nem vagyok mesztelen.
-B..ocsi-ez jó, még sosem hallottam dadogni, mondjuk én beszélek aki teljesen elpirult. Gyorsan visszacsukta az ajtót. Lehet hogy csak a képzeletem játszott velem vagy csak a pillanat "varázsa" kerített hatalmába, de mintha végig nézett volna rajtam.
-Miért nem zártad be az ajtót, hülye gyerek.- kiáltott be-A fölső szekrényben van még két törülköző bármelyiket használhatod.-
-Oké-mondtam én is kiabálva.

Fürdés közben kipillantottam az ablakon, így láttam a szobám ablakát, bár szokásosan be volt húzva az függöny. Nagyon jó érzés innen nézni, illetve persze nem nagyon érdel a csúnya nagy ház. Csak az érzés hogy itt vagyok.

Aztán mikor kimentem a fürdőből belém hasított a tudat hogy ma kedd volt és ha nekem nem is de Tarunak iskolába kellett volna mennie. Mondtam is neki azonnal, de ő csak legyintett és mondta hogy úgy is sokat szokott mostanában lógni, és a jegyeit nem rontotta le szóval a tanár még úgy ahogy elnézi neki.

Taru szemszöge

Nem voltam őszinte Harutóhoz, rohattul le fognak cseszni ami miatt ellógtam a mai napot. De nekem még annyi eszem sincs hogy eszembejusson hogy "ja, amúgy kedd van", nagyszerű ettől most tök ideges lettem. Este nem sokat aludtam találtam valami sorozatot és kb. este 4ig azt néztem, aztán 10körül keltem, és teljesen olyan hangulatom volt mintha szombat lett volna.

Igazából magammal szemben sem érzem magamat teljesen őszintének mivel mikor megláttam a fürdőben Harutot, nem gondolkodtam és lestílöltem. De basszus egy törékeny bababőrű srác.... Nem néz ki szarul, maradjunk ennyiben. Asszem túl sok volt már ez a hét, és még csak kedd van!

-Mi lenne ha csinálnánk valamit, tásasozhatnán vagy filmezhetnénk...?-mondta Haruto lelkesen.
-Nekem van egy ki dolgom. De nyugodta itt maradhatsz és este nézhetnénk egy filmet, aztán persze ha neked is jó itt aludhatsz megint, de most te alszol a kanapén!-
-oké- mondta egy halvány mosojjal.
-add a kulcsod, át hozok neked néhány ruhát meg holnapra sulis cuccot.-
-nem kell, én is át tudok gyalogolni, te csináld nyugottan a dolgodat.-
-fölösleges, nem hiszem hogy jót tenne neked ha odamennél- tuti nem merne bemenni, akkor meg minek előzékenykedik.-Mostmár haverok vagyunk, szóval remélem nem zavar ha bemegyek a szobádba- most meg miért lepődött meg???
-oké-

Haruto szemszöge

Mikor Taru mondta hogy "dolga van" nagyon kiváncsi lettem, de végül elfelejtettem rákérdezni. Úgy örülök hogy haverként tekint rám. És most egyedül vagyok a házába, bármit csinálhatok, az a lenyeg hogy aztán minden a helyére kerüljön.

Először csak simán bevetettem magamat az ágyába és méllyeket szippantottam. Aztán a szekrényéhez mentem és az összes ruháját átnéztem. Körbetáncoltam a házat, nagyon boldog lettem. Aztán mivel csak egy pólóm van itt így nem gáz ha megint felveszem az eggyik pulcsiát mondván hogy fáztam. Leültem a kanapéra és filmek után kutattam, hogy mit nézzünk este. Még a gyászomat is sikerült elfelejttetnie velem.

// Tényleg sok ideje nem raktam ki részt szóval bocsi de elfogyott a kezdeti lelkesedésem de mostmár be akarom fejezni //

FigyeltelekWhere stories live. Discover now