Part 4 : DERITA AYIEM

1.1K 24 2
                                    

Setelah ditinggalkan Azman, Ayiem terlantar menahan kesakitan yang amat kuat. Dia cuba menjerit meminta pertolongan namun sia2. Bahagian alat sulitnya masih senak, senak yang amat. Seberapa teruk keadaan alat sulitnya masih dia tak pasti kerana tidak dapat melihatnya. Tangannya masih terikat ke belakang. Kesakitan itu mengatasi kesakitan badannya yang dihentam bertubi2 sebelum itu. Air kencing yang tersisa di dalam mulutnya terpaksa ditelan. Ayiem merintih, menangis terfikir apa nasibnya jika tidak ada siapa pon yang menjumpainya. dalam keadaan menderita Ayiem menutup mata hingga terlelap.

Slurpppp...........tiba2 muka Ayiem disimbah dengan air. Ayiem terjaga. Terkejut...Dia melihat satu batang tubuh sedang berdiri mengadapnya. Ayiem tidak dapat meneka siapa gerangan orang tersebut namun yang pasti itu bukan Azman.

Lelaki yang berdiri tegak itu tidak lain tidak bukan ialah Ewan. Ayiem tidak mengenali Ewan kerana Ewan sudah menutup mukanya dengan topeng.

Ewan : Macam mana ko rasa skrg?Sedap kena bantai? Selama ni asyik ko je yang bantai orang.

Ayiem : Tolong lepaskan aku....aku dah cukup terseksa. Klu ko nak aku bayar berapa pon aku sanggup bayar.

Ewan : Ayiem...Ayiem. Ko ni belum cukup belajar lagi tentang hidup ni. Ko ingat semua benda boleh setel dengan duit? Tidak Ayiem...Ada benda yang hanya boley setel dengan darah saja, ada benda yang boleh setel dengan nyawa. dan ada benda yang boley setel dengan menyerah diri "serv" orang itu.

Ewan membongkokkan badannya sambil menarik rambut Ayiem. "Dan ko hanya boleh setel hutang ko dengan aku dengan berkhidmat untuk aku as hamba.!!"ujar Ewan sambil ketawa sinis. Ewan lantas membuka ikatan tali di leher Ayiem. Kelihatan Leher Ayiem begitu merah kesan ikatan tersebut. "Kuat juga ko melawan yek, sampai merah leher ko, naseb baik ko tak mati terjerut".kata Ewan sambil melihat lihat keadaan leher Ayiem.

----------------(((()))))) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

POV ketika Ayiem dibelasah Azman

Ewan berada di satu sudut melihat Azman membelasah Ayiem. Hanya memerhati dengan penuh keghairahan. Tetapi dalam masa yang sama batang kotey Ewan mengeras. Walaupon Ewan tidak pernah memiliki perasaan sukakan lelaki tetapi jeritan raungan Ayiem membuatkan adik manjanya mengeras!!! Ewan seronok campur stim melihat budak lelaki yang diseksa sedemikian rupa. Ditambah pula budak lelaki yg tegap Dan maskulin seperti Ayiem. Dalam diam-diam Ewan merakam semua adegan itu tanpa pengetahuan Azman.
Sejak dibangku sekolah lagi Ewan suka menonton adegan-adegan dalam filem yang mana ada diselitkan babak-babak hero(yang selalunya maskulin) diseksa. Dan bermula dari situ setiap kali ingin melancap Ewan akan me buka clip babak tersebut.
Cuma Ewan tidak rasa dalam dunia yang nyata dimampu melakukan babak seksaan seperti itu. Ia merupakan satu tindakan jenayah. Namun hari ini seperti mimpi jadi kenyataan. Moment-moment yang diimpikan sejak kecil ada di depan mata. Takkan dia nakepaskan begitu saja.

"Aku Takkan lepas kan ko Ayiem".... Degus Ewan Seorang diri.

----------------------------------------(((()))) - - - - - - - - -

Ikatan kaki Ayiem dilepaskan. Akhirnya Ayiem dapat meregangkan kakinya yang sudah lama tegang akibat diikat Azman. Ayiem masih tidak mampu berdiri..... Kemaluannya masih senak dan sakit. Dalam keadaan lemah, rambut Ayiem ditarik oleh Ewan, memaksa Ayiem berdiri mengikut sahaja arah tarik an Ewan.

Ewan terus menarik Ayiem ke tilam yang ada dalam bilik itu. Kaki Ayiem dibentes lalu serra merta jatuh ke atas tilam. Dengan tidak semena-mena satu tendangan kuat dikenakan di perut Ayiem. Terus Ayiem membengkokkan tubuhnya menahan kesakitan sementara tangannya masih terikat.

Ewan mengambil beg galas yang dibawa. Terus mengeluarkan mouth gag besi pembuka mulut. Kemudian Ewan terus menerik rambut Ayiem dengan kuat. "bukak mulut ko" arah Ewan sambil menguatkan tarikannya. Ayiem akur dengan arahan Ewan.

Ditekapnya gag mulut Besi itu ke dalam mulut Ayiem Kemudian talinya diikat ke bahagian belakang kepala Ayiem. Memaksa mulut Ayiem terbuka setiap masa. Rambut Ayiem ditarik lagi memaksa mukanya mangadap phone lalu Ewan mengsnap beberapa keping gambar untuk dijadikan "kenangan".

Kemudian kepala Ayiem dihempas pada tilam itu. Memang Ayiem sudah dalam keadaan lemah. Ewan menanggalkan sandal Nike yang dipakainya lalu kakinya menekan muka Ayiem. "Ingat.... Ko sekarang ada dua pilihan. Ikut cakap aku atau ko sakit kena bantai lagi teruk dari tadi.Faham??!!!" ugut Ewan. Muka Ayiem ditenyeh semakin kuat. Ayiem terpaksa memcium bau kotoran yang melekat di kaki Ewan sambil meronta. Akibat tidak selesa. Kemudian Ewan duduk di dada Ayiem. Membuka zip jeansnya. Batangnya yang bersaiz 7inch dikeluarkan. Sudah tegang!!!. "Ini kali pertama adik manja aku ni dihisap lelaki. So make it better. Guna lidah lick dulu... ko buat elok-elok. Kalau ko tak mau sakit" ugut Ewan lagi sambil menarik rambut Ayiem. Pang!!! Satu menampar singgah di pipi Ayiem kerana dia tidak memberi respond pada arahan Ewan. Ko paham tak apa aku cakap??? Herdik Ewan kali ini dengan nada yang lebih tegas sambil mengangkat tangan seperti ingin menampar lagi. Terus Ayiem mengangguk tanda faham Dan sedia menurut arahan Ewan.

Tanpa menunggu lama Ewan terus memasukkan sparuh batangnya ke dalam mulut Ayiem yang sedia terbuka. LICK!!!! Seperti Ewan ini kali pertama batang lelaki masuk ke dalam mulut Ayiem. Ayiem tidak tahu hendak berbuat apa namun dia Cuba menjilat sebaik mungkin untuk memuaskan hati Ewan.

Good..... Lick LG... Buat mcm ko jilat aiskrim. Namun tiba-tiba Ayiem tidak dapat terus menjilat batang Ewan. Dia berasa jijik Dan geli. Lantas memusing kepalanya hingga terkeluar batang Ewan dari mulutnya. Nikmat kesedapan yang Ewan rasai terhenti. Ewan berang anjingnya tidak patuh. Terus Ewan berdiri lalu memijak perut Ayiem dengan kuat. Arghh!!!! Ayiem menjerit sekuat hati. Walaupon perutnya bersixpac namun tidak dapat lari dari kesakitan, tambahan pula Azman telah membantai perutnya sebelum ini. Ko nak cabar aku yer!!! Nah rasa kan!! Tengking Ewan. Disusuli hentakan kaki kanan Ewan tepat ke arah six-pack Ayiem. Dan skali lagi Ayiem meraung kesakitan, berguling guling sehingga terjatuh dari tilam.

Ewan sekali lagi mencengkam rambut Ayiem memaksanya kembali ke posisi asal di atas tilam. Sambil Ayiem menjerit dengan perkataan yang kurang jelas difahami tindakan Ewan kali ini lebih kasar. Pang!!! Pang!!! Dua tamparan singgah di muka Ayiem..... Terus kedua-dua tangan Ewan mencengkam rambut Ayiem. Dan finally Ewan menjolok batangnya ke dalam mulut Ayiem. Jolokan yang dalam membuatkan Ayiem tersedak..... Namun tidak dihiraukan Ewan. Batang ewan terus keluar masuk keluar masuk ke mulut Ayiem. Semakin lama Semakin dalam..... Air mata Ayiem mengalir keluar seperti menangis menahan asakan Jolokan batang Ewan yang panjang. Selang beberapa lama kemudian Ewan membuatkan batangnya di dalam mulut Ayiem seperti aksi deepthroat...... Crootttt.... Susu putih pekat Ewan terus terpancut direct ke arah kerongkong Ayiem. Saat itu Ayiem terasa sangat derita.... Walaupon tidak sesakit dibantai Azman tadi namum menelan air mani jantan lain suatu yang jijik bagi laki-laki yang normal. Ko telan!!!! Arah Ewan apa bila melihat Susu putihnya mula memenuhi mulut Ayiem.

Setelah puas melihat Ayiem menderita Ewan bangun mengambil dog collar Dan leash kemudian dipakaikan pada leher Ayiem. Hujung leash yang sepanjang lebih kurang 2meter itu dilock pada grill Besi yang ada disitu.

"Ko diam Dan jangan buat apa-apa. Jika aku dengar ko buat bising ko siap!!!! "tengking Ewan kemudian terus membetulkan seluarnya, menyarung semua sandal Nike nya terus meninggalkan tempat itu. Ayiem yang masih terbaring, mulutnya masih berbau tengit air mani dibiarkan keletihan di situ tanpa baju dan seluar......

----------------------------------------------(--(((((((((((((---

Malam menjelma..... Ayiem terjaga sendiri dari lelapnya. Gelap..... Tanpa sebarang cahaya. Tapak pembinaan terbiar itu amat sunyi, gelap gelita. Sekarang Ayiem bergelut dengan seksaan lain pula. Nyamuk!!! Ayiem yang hanya berboxer ketat menjadi sasaran mudah untuk nyamuk berpesta. Tambahan pula tangannya masih terikat ke belakang. Ayiem tidak tahu sampai bila deritanya berakhir. Tekaknya sudah kering Dan perut ya sudah lapar. Ayiem sudah tidak bemaya.

::::::::::::::::::::::::::bersambung OK!!! :::::://////////

PEMBALASANWhere stories live. Discover now