Part 10 : Obey Or Disobey

576 16 3
                                    

Ahhhh.... Lega.... Degus Ewan. Lalu mangkuk yang mengandungi air maninya diberikan kepada Ayiem. Terus Ayiem mengeluarkan kondom dari batangnya lalu mencurahkan air maninya ke dalam mangkuk tersebut. Manakala Rudy yang sudah penat dibelasah depan dan belakang hanya terbaring kepenatan serta kesakitan. Mangkuk tersebut diletak atas lantai. Ayiem kembali melutut. Rudy!!!! Melutut!!!!. Arah Ewan. Rudy terus bangkit melutut sebelah Ayiem.
"Session ini boleh berakhir sekarang dengan satu syarat. Rudy ko sedia menjadi anjing aku yang setia??? Sanggup???" Tanya Ewan sambil menunjukkan remote kepada Rudy. Selepas itu Ewan mengeluarkan phonenya lalu memainkan semua rakaman cctv yg telah dieditnya sepanjang mereka berdua berada di banglo tersebut. Ayiem yang sudah tahu tektik psycho tuannya itu hanya berdiam diri namun Rudy sudah mati akak. Tak tau apa yang harus dijawab. Ewan acah2 untuk push button remote menyebabkan Rudy tak keruan. Namun dalam keadaan terpaksa Rudy bersetuju. Dia hanya mengangguk. Bagus!!!! Mulai hari ni ko panggil aku tuan. Faham??? Arah Ayiem. Sekali lagi Rudy mengangguk. Ewan tersenyum lalu menekan button remote. Arghhh!!!!!Rudy jatuh terbaring kerana kesakitan renjatan itu. Panggil aku apa??? Soal Ewan. Tuan!!! Tuan!!!!..... Jerit Rudy menahan kesakitan. Ko sapa plak??? Soal Ewan lagi. Anjing!!! Anjing Tuan!!! Terus dijawab Rudy. Hahaha..... Ini la kali pertama ko jawab dengan bijak. Berdiri!!!. Rudy bingkas bangun. Ayiem....suck batang sahabat baru ko. Aku nak dia pancut. Keluar kan susu putih dia dalam mangkuk ni. Ayiem yang sudah tiada perasaan malu hanya memandang Rudy sekolah olah meminta izin untuk menghisap batang Rudy. Terus Ayiem menghisap batang Rudy supaya Rudy pancut. Rasa geli batangnya dihisap oleh budak lelaki dibuang Rudy. Manakala Ewan seperti biasa merakam dengan penuh minat aksi dua ekor anjing ya yang hot itu. "Dengar sini anjing anjing aku. Semua gambar bogel Dan video seksa an  kau berdua akan selamat ditangan aku selagi korang ikut cakap aku." ugut Ewan sambil memcampak chestity kepada anjing anjingnya. Pakai sekarang.!!!

=======≠=========%%==================

Weh bro......lama ko hilang. Mana pergi Yim?.... Tanya Acap. Ayiem hanya senyum sambil memberitahu yang dia ke Johor rumah saudaranya. "Aku ingat ko dah kena cekup derr".... Tambah Acap. Mereka terus bersembang di port mamak biasa. Selang beberapa ketika semakin ramai yang duduk me lepak di meja Ayiem. Gerak geri mereka diperhati oleh Azman dari meja yang lain. Agak janggal Azman pelik. "Mengapa budak ni ada kat sini. Mamat tu cakap sudah kena kurung" Azman berbisik sorang diri. Perasaannya sekarang agak cuak takut takut Ayiem tahu rahsia di bangunan usang minggu lepas. Lantas dia membuka phone menghantar WhatsApp kepada Ewan untuk mengetahui hal sebenarnya. Lama dia menunggu reply dari Ewan tapi tidak ada juga respond. "Entah2 budak ni berjaya lari kan diri".... Perasaan cuak Azman makin memuncak. Sedang dia mengelamun memikirkan seba rang kemungkinan tiba2 dia terpandang Ayiem yang sedang memerhatikannya.

Pap...... Terkejut Azman apabila meja minumnya ditepuk dari belakang. Apehal weyyy cuak semacam.... Tegur Ewan yang baru sampai. Ayiem sebenarnya memandabg tuannya yang menghampiri Azman dari belakang."Babi la ko mat..... "ucap Azman yang masih terkejut. Ape dah jadi dengan budak sial tu??? Terus Azman bertanyakan pasal Ayiem pada Ewan. Budak tu undercontroll don't worry.... Balas Ewaan sambil memerhatikannya Ayiem dari jauh. Jawapan Ewan yang terlalu bersahaja tidak memuaskan hati Azman.
"Jap..... Ko tak risau ke ko lepaskan dia begitu saja. Ke dia still belum tahu ko yang belasah dia?? "... Soal Azman lagi. Ewan tersenyum.... "Ko mat jangan buat lupa weh... Ko pon belasah dia jugak.,bukan aku sorang je." balas Ewan. "Dah tak payah ko risau...ko buat biasa2 saja. Setakat ni dia tak tau pon ko terlibat. " tambah Ewan. Ni ada apa ko nak jumpa aku? Soal Ewan.

"Aku ada customer untuk budak jahanam tu. Foraigner Pak Arab. Tapi ko dah lepaskan dia plak. Rugi la kalau macam ni." jelas Azman.
Berapa ko letak harga kat Pak Arab tu? Tanya Ewan.
1k....jawab Azman sambil meneguk air minumannya. Aneyyy Teh tarik satu!!! Ewan memes an air untuknya. Sanggup dia bayar 1k untuk budak tu?? Ewan mula tertarik.
" Ye.... Tapi dia ada request.".. Balas Azman.
Ewan mengangkat kening untuk azman meneruskan bicaranya. "Pak Arab tu nak sewa overnite, nak lenjan Ayiem dengan partner dia. So 1k untuk dia dengan partner dia. " tambah Azman.

PEMBALASANWhere stories live. Discover now