Part 9 : Dua Ekor Anjing

656 27 3
                                    

Zassss...... Zassss...... Zassss...... Tiga libasan flogger hinggap di badan Ayiem. Ermpphhhh!!!!! Hanya itu yang keluar dari mulut Ayiem. "Buat macam ni sekarang!!!!" arah Ewan kepada Rudy. Badan Ayiem disebat Ewan sebagai demo kepada Rudy. Walaupon Rudy budak liar yang selalu mengambil kesempatan terhadap gadis-gadis namun hatinya tidak sampai ke tahap menjadi Seorang yang sadis. Iya....Memang dia Seorang yang nakal dalam hubungan sex tapi tidak sebagai Seorang pendera. "Ko sanggup biarkan mamat ni jual ko??".. Ewan menambah racun hasutan apabila melihat Rudy masih lagi takut-takut. Zassss Zassss dua libasan lagi singgah di badan Rudy, kali ini tepat dibahagian punggungnya.

"Baik... Kalu ko tak mahu ikut arahan aku Ayiem akan jadi mangsa. Aku akan sebat dia sampai aku puas. Then lepas ni ko jugak akan terima naseb yang sama". Ujar Ewan.

Melihat Rudy takut Dan buntu tanpa berlengah lagi Ewan menghampiri Ayiem lalu membuka gag dimulutnya. "Anjing malam ni makanan ko adalah flogger ni. Ko nikmati lah sepuas-puasnya." Ujar Ewan.
Flogger digenggam kuat lalu Ewan terus menghayunkan ke arah badan Ayiem. Zassss.... Zassss.... Zasss.....Zassss....Zasssss..
Seluruh badan Ayiem kemerahan akibat disebat Ewan. Dia hanya mampu meraung sekuat hati akibat terlalu sakit sampai air mata berlinangan. Mulut Ayiem yang sudah tidak lagi digag menyebabkan dia bebas menjerit. Raungan Arghhhhh!!!! Sakit!!!!! Tolong stop!!!! akan kedengaran setiap kali libasan di tujukan kepada badannya. Manakala Ewan bertambah "gila"... Semakin Semangat melibas Ayiem setiap kali Ayiem meraung. "Fuhhh.... Seksi tengok body ko macam ni." Seloroh Ewan.

Nah..... Buat macam mana yang aku buat tu. Arah Ewan kepada Rudy. Namun Rudy hanya menggelengkan kepala tanda ingkar arahan dari Ewan. Fine!!! Ewan terus merapati Ayiem lalu aksi sebatan di teruskan...
" Rudy ko jangan cabar aku.... Aku boleh libas anjing ni sampai dia mati!!" herdik Ewan sambil melibas flogger berkali kali ke arah badan Ayiem. Makin lama makin kuat libasan yang Ewan kenakan. Berapa banyak flogger itu hinggap ke badan Ayiem sudah tak terhitung.
" Arghhhhh!!!!! Bodoh ko sebat la aku sial.... Ko nak aku mampos ke!!!!!! SIAL ko Rudy!!! " Ayiem meraung sambil memarahi Rudy.
"Si Rudy ni suka sebenarnya tengok ko macam ni"... Perli Ewan.
Zassss.....zassss.....Ewan meneruskan libasan flogger sambil matanya menandang Rudy.

OK!! OK!!! Aku buat.... Kerana sudah kesian melihat Ayiem menderita Rudy akhirnya setuju untuk menyebat Ayiem....
"Hurmmmm macam tu lah..... Ikut cakap aku lain kali. Mai sini "arah Ewan kepada Rudy sambil tangannya menghulurkan flogger.

Rudy merapati Ewan Dan Ayiem seperti yang diarahkan. Buk..... Belum sempat Rudy mencapai flogger Ewan dengan sepantas kilat terlebih dahulu menyepak celah kangkang Rudy yang tidak bersedia untuk mengelak. ARGHHHH... Rudy hanya mampu menjerit sambil membengkokkan badannya.
Zassss..... Zassss.... Zassss..... "Sekarang ko rasakan. Lain kali kalau aku arah ko terus buat. Jangan berani ko langgar arahan aku.!!!!!" Ewan kemudian menyasarkan libasannya ke arah betis Rudy. Libasan yang kuat menyebabkan Rudy jatuh terlentang ke lantai. Perut Rudy ditendang beberapa kali dengan kuat. Tolong!!!! ARGHHHH!!!! Sakit!!!!!. Ko jangan lawan cakap aku lagi kalau ko tak nak sakit ANJING!!!!! Jerit Ewan lagi. Baik!!! Baik!!! Aku ikut... Balas Rudy. Ternyata kekuatan tenaga Rudy tidak lah sekuat Ayiem. Dengan mudah Ewan membelasahnya walaupon tangan Dan kaki ya tidak diikat... sehingga dia sudah tidak berani lagi melawan arahan Ewan. Ayiem terkejut dengan tindakan tak diduga oleh Ewan. Disangka dia akan terus menanggung kesakitan Tapi sebaliknya Rudy yang menderita.

Sekarang baru ko tahu aku siapa!!! Melutut!!! Herdik Ewan. Dalam kondisinya yang masih sakit Rudy segera bingkas bangun melutut seperti diarahkan. Matanya sudah merah tidak dapat menahan air matanya dari mengalir keluar. Terasa malam ini amat panjang untuk dilaluinya. Ewan puas.... Tapi belum cukup. Banyak lagi benda yang mahu dibuat ke atas Rudy untuk memuaskan nafsunya. Rambut Rudy dibelai. "Good..... Boleh pon ko ikut cakap aku... Aku ni tuan ko...." ujar Ewan dengan bahasa yang lembut tetapi sinis.

PEMBALASANWhere stories live. Discover now