Keesokan hari nya......awal pagi.
Woiii..... Bangun!!!!Lena ko tido yerr!!! Sergah Ewan. Melihat Ayiem masih terlena langsung tidak menyedari kehadirannya. Ayiem terkejut... Terus cuba gagah kan diri untuk bangkit walau pon masih terpinga-pinga. Sedap ko tido. Lena!!! Boleh la aku kurung ko kat sini lagi lama. Kata Ewan.
Please la weh.... Ko sapa???? Bukak la topeng tu kalau ko berani!!! . Apa salah aku pada ko??? Ayiem yang dari semalam bengang diperlakukan seperti ini memang tidak sabar untuk mengetahui siapa gerangan dua orang yang membelasahnya. Tambahan pula dia diperlakukan seperti Seorang banduan tanpa mengetahui sebabnya. Woiiii jawab la.!!!!!! Sergah Ayiem.
Bebal budak ni.... Memang fighter... Bisik Ewan dalam hati. Tanpa menghiraukan pertanyaan Ayiem itu, Ewan terus mengeluarkan isi bungkusan yang di bawanya. Dua mangkuk stainless Steel dikeluarkan lalu salah satu diiisi dgn nasi goreng. Nah makan ni kalau ko tak nak mampos kebulur. Arah Ewan sambil menuang air mineral ke dalam satu lagi mangkuk. Mata Ayiem terus tertumpu pada makanan yang dihidangkan itu. Sudah hampir 2 hari dia tidak menjamah makanan. Memang dia sedang kelaparan. Nape??? Tak mahu makan. Kalau ko tak nak aku buang je makanan ni. Kata Ewan. Bukak la rantai kat leher aku ni!! Macam mana aku nak makan tangan aku ko ikat. Tegas Ayiem....
Hurmmmm.... Sampai jadi bodoh mamat tu kerjakan ko yek. Sampai tak boleh nak pikir dah. Aku Tanya ko. Ko makan guna mulut or guna tangan??? Sindir Ewan. Ko pernah tengok anjing makan macam mana?? Sekarang ko dengan anjing tu take bezanya nya. Sekarang ko pandai pandai la nak hidup. Ewan terus memerli Ayiem sambil mengeluarkan phonenya. Click!!! Click!!! Pic Ayiem dalam keadaan berantai di leher disnap beberapa. Aku bagi ko sepuluh minit untuk ko pelahap makanan ni. Kalau tak aku buang. Esok baru ko jumpa makanan lagi. Kata Ewan sambil meletakkan phonenya di satu sudut lalu meningggalkan bilik itu. Lensa camera phone telah difukoskan tepat ke arah mangkuk makanan Ayiem.
Maka faham la Ayiem kenapa makanan itu sengaja diletakkan dalam mangkuk. Lelaki itu mahu dia menjamah makanan itu srperti seekor anjing!!. Ayiem tiada pilihan. Kalau betul la seperti lelaki gila itu katakan memang esok la pula dia dapat menjamah makanan. Jadi Ayiem dengan berat hati tetap ke arah mangkuk makanan itu lalu Cuba makanan semampu yang boleh. Walaupon dia sedar perbuatan yang menjatuhkan maruahnya itu sedang dirakam.----------------------------------------------------------------
POV WhatsApp 1
Rudy:Ko mana.... Tak nampak ko pon semalam.
Ayiem : aku busy sikit ni. Ada port baru aku kena cover. Ko usha usha dulu port kita tu. Nanti apa2 aku Roger.
Rudy : setel.... Barang tak banyak dah ni. Bila ko nak refill??
Ayiem : kang da abis ko Roger aku. Port baru ni tengah panas. Aku kena cover sini dulu.
Rudy : beres.... Apa-apa aku roger
Chow!!!!!====================================
Akhirnya habis jugak Ayiem pelahap nasi goreng dalam mangkuk besi itu. Walau pon masih ada sisa-sisa nasi tapi Ayiem lega perutnya sudah diisi. Ayiem agak terkejut melihat lebam2 di badannya. Teruk juga kesannya. Alat kelaminnya masih sakit. Semalam dalam keadaan gelap dia tidak melihat badannya sendiri.
Abis jugak ko makan ya??? Tiba2 Ewan muncul. Terus dia mengambil phone yang diletakkan tadi. Ewan replay semula rakaman tadi sambil tersenyum. Nice.... Sebijik macam anjing. Ucap Ewan sambil tersenyum. Ko nak tengok?? Tanya Ewan.
Ko kenapa sial..... Ayiem mula bersuara sambil geleng kepala. Buntu masih tidak dapat cari jawapan kenapa lelaki di depannya sanggup buat begini padanya. Cepat lepaskan aku.!!! Kalau ko rasa hebat sangat jom kita fight. Fight yang adil. Jangan jadi bacul. Sergah Ayiem menahan marah. Entah dari mana datangnya keberanian pon Ayiem tak tahu. Ternyata dia mula melepaskan kemarahannya. Rasa hina perbuatan memalukannya dirakam membuatkan Ayiem melupakan seketika kesakitan yang dialami.
Ko berani cabar aku??? Ko nak kena tibai lagi??? Ewan mula bersuara. Tapi aku puji Semangat langsi ko. Betul2 fighter. Aku tak tau sapa ko.... Aku tak tau apa yang ko dendam sangat pada aku. Yang aku tau ko takkan lepaskan aku mudah2. Dari aku terseksa jadi anjing ko ni baik aku mati!!! . Tapi aku nak mati sebagai anak jantan. Balas Ayiem penuh emosi.Okey.........kejantanan ko memang aku puji. Memang aku selute. Tapi sorry.... Aku bukan Seorang pembunuh. So aku tak minat dengan cabaran ko. Hahaha... Ucap Ewan...aku lagi suka tengok ko macam nih. Macam anjing.!!!!.unlesssss.......ko ada offer yang lebih menarik.
Sial bangsat ni.... Dia tak termakan pulak cabaran aku. Ayiem seolah2 amat yakin dapat menewaskan lelaki bangsat ini lalu me lepaskan diri sekiranya dia menyahut cabarannya. Tapi bila lelaki itu refuse cabarannya Ayiem jadi buntu Dan terdiam dalam kemarahan.
Ewan Cuba berlagak cool... Dibakarnya sebatang rokok sebelum memulakan bicara. Buat apa aku susah nak fight dengan ko.... Sedang kan sekarang ko pon dah jadi macam anjing. Aku tak kisah ko nak panggil aku bacul ke penakut ke.... In the end ko tetap jadi anjing aku. Sepatutnya ko yang rasa malu... Jadi anjing pada " si bacul"Sekarang ko ada dua pilihan saja.... Patuh or sakit. Kata-kata ugutan Ewan itu membuatkan Ayiem terdiam.
=====================================
Pov whatsapp 2
Rudy : weh ko kat mana?? Busy lagi ke?
Ayiem : Rahsia...... Nape?
Rudy : stok da nak abis syiall.... Payung la.
Ayiem : ko ni spoilll la. Nanti esok ko datang collect. Aku mmg tgh busy ni. Apa2 esok aku Roger ko. Chowwww!
======================================
Puntung rokok dibuang..... Ewan berjalan ke arah Ayiem. Ko nak sangat tengok cara si bacul mengajar anjingnya kan... Mari sini aku tunjuk. Ewan membuka belt kulitnya lalu terus menghampiri Ayiem. Zasss... Zassss.... Zassss..... Berdas2 hayunan belt kulit Ewan lepaskan tepat ke arah tubuh anjingnya yang degil. Ayiem hanya mampu menjerit apa bila setiap kali sebat an hingga di badan. Ada yang dapat dielak namun pergerakannya yang terbatas akibat lehernya dirantai memudahkan Ewan menyasarkan sebat an di badannya. Ayiem berusaha sedaya mampu.... Kakinya yang bebas tanpa diikat menjadi senjata benteng pertahanan dirinya utama.
Akhirnya Ayiem jatuh terlentang ke lantai jua., apa bila libasan kali ini tepat mengenai betis kirinya dikala kaki kanannya cuba menendang Ewan. Walaupon sudah terbaring Ewan tetap meneruskan libasan sehingga lah Ayiem merayu minta dihentikan. Tolong!!!! Stop!!! Ampun!!!!.Ampun!!! .... Teriakan keluar dari mulut Ayiem menandakan dia sudah mengalah. Huh...... Sekarang ko sapa???? Tanya Ewan dengan tegas. Ayiem hanya merenget kesakitan tidak tahu apa yang harus dijawab. Zassss..... Satu lagi libasan Ewan kenakan. Arghhhhhh....... Anjing kooooo!!!!! Teriak Ayiem...dengan cukup jelas. Zassss..... Sekali lagi Ewan menyebat Ayiem. Panggil aku tuan!!!! Arah Ewan lalu sekali lagi bertanya. Sapa kooo!!!!!......... Anjing tuan!!!!!! Langsung dijawab Ayiem sambil meletakkan mukanya ke lantai.
Hahaha ha...... See... Akhirnya ko mengaku ko anjing aku. Tak perlu aku susah nak fight bertumbuk dengan ko. Ewan menekan bahagian belakang Ayiem lalu menarik rambutnya. Ko dengar sini..... Selagi ko jadi anjing aku jangan sesekali ko nak cabar aku. Lagi teruk aku boleh buat pada ko.!!!jangan ingat aku ada simpati pada ko.!!!! Bukak mulut ko!!! Arah Ewan sambil menarik rambut Ayiem dengan lebih kuat. Arghhhh..... Ayiem patuh. Lalu tanpa diduga Ayiem, tuan barunya itu me ludah air liur ke dalam mulutnya yang ternganga luas. Telan!!!!!tu tandanya ko rasmi menjadi anjing aku. Ayiem hanya menurut... Takut diseksa lagi teruk.
======================================
POV WhatsApp 3
Ayiem : jumpa aku mlm ni.
Rudy : area?? Kat ne?
Ayiem : kang aku bg tau. Dtg sorang.!
Rudy : OK boss
======================================
YOU ARE READING
PEMBALASAN
FantasiBermula dari niat untuk membalas dendam terhadap apa yang terjadi kepada anak saudara nya. Ewan mula memerangkap Ayiem. Namun apabila diketahui cerita sebenarnya Ewan mula mengejar semua individu yang terlibat. Kisah mengenai beberapa orang remaja y...