Recap.....
Ayiem seorang remaja berusia 25 tahun yang byk melakukan kerja yang menyalahi undang2. Jual dadah, kaki pukul, berlagak seperti pailang. Memiliki rupa yang tampan Dan body yang menarik hasil AKTIVITI gym di rumah menyebabkan Ayiem selalu menggoda gadis2 untuk kepuasan nafsunya. Diangkutnya gadis2 yang 'liar', kemudian diajak ke portnya sebelum diberikan dadah. Kemudian gadis itu akan dirogol olehnya, malah Kadang2 gadis itu dikongsi oleh teman nya yang lain terutamanya Rudy, kawan baiknya Dan pengikut setia serta beberapa orang lagi yang seusia dengan nya.... Pic gadis itu dalam keadaan bogel dirakam Dan dijadikan modal ugutan supaya mangsanya tidak melaporkan kejadian rogol kepada pihak berkuasa. Menjadi group pailang di area sana.
Ewan Seorang pemuda pendiam, tetapi pandai mencari peluang. Seorang bisex yang mempunyai kecelaruan nafsu.... Suka kepada penyeksaan pasangan terutama pasangan lelaki. Walau pon begitu selama ini Ewan hanya berimiginasi melakukan aksi ganas bdsm, atau menontonnya di porn tube sahaja. In real life dia tidak pernah melakukan.Namun selepas kejadian yang menimpa anak saudaranya akibat bergaul dengan Ayiem.... Ewan mula menyasarkan group pailang yang diketuai Ayiem untuk membalasnya. Akibat selalu memerhatikan Ayiem timbul rasa minat sukakan Ayiem... nafsunya semakin membuak2 untuk menjadikan Ayiem Dan gengnya sebagai budak bdsmnya. Namun Ewan perlu perancangan rapi Dan masa yang sesuai kerana dia sedar dia tidak mampu untuk memerangkap Ayiem Seorang diri. Di sini lah muncul Azman.....Ewan menggunakan Azman sebaik mungkin menyusun stretegi. Stretegi pertama lancar hingga Ayiem terperangkap., namun malangnya Azman tidak lagi mahu bergabung dengan Ewan. Plan Ewan berhasil sekerat Jalan.... Jadi Ewan terpaksa mencari alternatif lain.
=====================================
Ayiem dibawa keluar.... Di bawa ke satu kawasan yang lain, berhampiran lokasi tapak pembinaan tersebut. Sebuah rumah banglow di area Bukit Antarabangsa, Ampang. Ewan menyewa rumah itu dengan harga yang agak tinggi kerana lokasi ya yang sesuai.... Kawasan berpagar yang luas tanpa ramai penduduk. Perlu lalui lorong yang berbukit untuk sampai ke banglow itu. Maklum la kawasan golongan elit.
======================================
POV WhatsApp 4
Ayiem : datang kat lokasi yang aku send. Naik grab. Nanti aku pick up ko kat sana.
Rudy : p mana???
Ayiem : Datang je la...jgn byk Tanya. Klu ko nak "refill". Pastu tolong aku setel satu keje dulu.
Rudy : OK. Jumpa sana.
=====================================
POV RUDY
Seorang remaja liar. Berasal dari pantai timur tinggal bersama Ayiem di port rahsia mereka. Menjadi orang kuat Ayiem dalam menguruskan urusan jual beli dadah. Mendapat banyak benefit dari Ayiem kerana dia menjadi orang kepercayaaan Ayiem. Lebih muda dari Ayiem dua tahun bertubuh slim fit berkulit cerah berdarah kacukan melayu mixed siam. Tugas Utama Rudy adalah memantau kegiatan yang dilakukan anak buah Ayiem yang lain. Selalu menggunakan kelebihan rupanya yang kacak untuk memancing gadis-gadis lain terutama gadis2 liar kemudian dibawa "date" di port lalu merogolnya bersama Ayiem. Gadis malang itu diberi dadah kemudian dirogol sepuas-puasnya oleh mereka berdua. Di usia remaja seperti ini nafsu sex mereka membuak2. Gadis itu akan diugut dengan rakaman adegan sex mereka beserta gambar-gambar bogel sekiranya membuat laporan polis.
=====================================
Rudy yang hanya berpakaian simple...baju t round neck hitam Dan berseluar pendek tiba ditempat yang disuruh Ayiem. Lokasinya adalah sebuah stesen minyak.
Sebaik saja keluar dari kereta grab Rudy melihat sebuah kereta yang park di petrol pump itu menyalakan lampu beam kepadanya. Rudy pasti itu adalah Ayiem...terus dia ke arah kereta tersebut. Tingkap sebelah penumpang hadapan dibuka.... Ayiem yang berkaca mata hitam hanya memberi Isyarat supaya Rudy masuk ke dalam kereta tersebut.
YOU ARE READING
PEMBALASAN
FantasíaBermula dari niat untuk membalas dendam terhadap apa yang terjadi kepada anak saudara nya. Ewan mula memerangkap Ayiem. Namun apabila diketahui cerita sebenarnya Ewan mula mengejar semua individu yang terlibat. Kisah mengenai beberapa orang remaja y...