Semua dah termasuk jerat Ewan. Bermula dari Ayiem Kemudian Rudy. Seterusnya dengan perancangan yang licik Tony Dan Aidil juga terjerat. Setelah cerita sebenarnya sudah terbongkar akhirnya Azman yang sebelum ini menjadi partner juga terjebak menjadi mangsa perancangan licik Ewan. Azman yang pada mulanya ingin mendapatkan laba dari Ewan terpaksa akur masuk dalam permainan gila Ewan.
***'' '' '' ******'' '' '' '*******' '' '' *******:'' '' '' ''
Pang!!!!!! Suasana sunyi dalam bilik itu sekali lagi dikejutkan dengan bunyi hentakkan kayu besball. Ewan sengaja menghentak kayu besball pada meja dimana Tony terikat. Tony yang sebelum ini meronta2 sambil mulut ya tak henti2 menjerit memaki hamun Rudy Dan Ayiem terus terdiam ketakutan. "Aku ada perhintungan dengan ko...naseb ko bergantung pada jawapan yang akan ko beri" Ucap Ewan pendek. Tapi sebelum kita deal aku nak puas kan nafsu aku dulu. "adik" bawah aku ni dari semalam lagi keras. Dah lama aku rasa nak rogol ko... Bisik Ewan ke telinga Tony. Jangan weh... Jangan!!! Ayiem tolong aku kimak!!!! Jerit Tony memberontak. Tanpa berlengah Ewan terus menyarungkan kondom pada batangnya yang sudah tegang. Bentuk bontot tony yang pejal ditambah pula dengan positionnya yang seksi menaikkan nafsu Ewan. Jari kelingking terus Ewan jolok ke dalam lubang yang masih teruna. Ketat...... Teruna lagi ni!! Usik Ewan manakala hanya degusan rengetan kesakitan sahaja yang keluar dari mulut Tony. Terus Ewan membenam batangnya ke dalam lubang jubo Tony dengan perlahan-lahan. Arghhhh!!!! Besar wehhhh.... Sakit!!!!! Aku tak nak!!!! Jerit Tony. Ewan bwrtambah stim bila melihat mangsanya menderita.... Rayuan tony tidak sikit pon dihiraukan malah tusukan batangnya semakin lama semakin laju hingga lah Ewan mencapai klimaks... Ahhhh sedap!!!!!!! Ewan seronok puas melihat Tony keletihan menahan keperitan pada lubang jubonya. Usai sahaja Ewan mengeluarkan batangnya Tony mula lega..."babi korang"... Itu saja ayat yg keluar dari mulut Tony.
"Babi ko cakap.. Ko tak puas lagi kena rogol yer. Nanti aku bagi lagi hadiah untuk ko." ujar Ewan sambil mengeluarkan sarung kondom dari batangnya. Ayiem!!!! Turn ko!!! Reward untuk ko!!!. Dalam keadaan berbogel Ayiem terus berjalan mendekati Tony sambil mengusap2 kerisnya supaya tegang. Sarung kondom dipasang lalu Ayiem bersedia untuk meliwat Tony. "Ayiem..... Jangan lahhhh.... Tolong aku!!!! Rintih Tony MENGHARAP kan simpati dari rakanya. Ko diam.... Kau lah punca semua jadi begini...ujar Ayiem. Fuck!!!! Teriak Tony sekuat hati apabila dirogol secara rakus oleh Ayiem. Aksi ganas Ayiem berterusan agak lama. Sesakali rusuk Tony ditumbuk akibat cuba meronta. Selepas capai klimaks Ayiem pon pancut. Lantas mengeluarkan batangnya dari lubang jubo Tony. Lalu sarung kondomnya dikeluarkan kemudian diberi kepada Ewan. Nice!!!pekat!!!!..... Ucap Ewan. Tony hampir tidak sedar kan diri. Dia sudah lunyai manakala lubang jubonya sudah rabak akibat menerima tujahan dua batang berterusan. Now..... Rudy!!! Arah Ewan. Sama seperti Ayiem tadi, Rudy yang sudah keras batangnya terus berjalan mendekati Tony. Tanpa berlengah lagi Rudy mendapatkan rewardnya. Tony terus dirogol Ayiem. Kali ini lubang jubo Tony sudah longgar.... Lobos dirogol secara berterusan. Akhirnya Rudy juga pancut kemudian memberikan kondom yang menyimpan cairan susu putih pekatnya kepada Ewan.
Anjing!!!!! Keluarkan barang-barang aku. Arah Ewan kepada Azman. Seperti sudah dirancang Azman tahu apa yang diperlukan oleh tuan barunya, Ewan.
=====================================
POV Ewan, Azman, Aidil
Ewan sedang meraikan kejayaan plan memerangkap tiga ekor anjing barunya bersama sama Ayiem serta Rudy. Apabila selesai Acara Minum2 dua ekor anjingnya (Ayiem & Rudy) diarah untuk mandi bersih kan diri sebelum berehat di bilik tidur Utama. Tapi sebelum itu mereka berdua harus membawa Aidil ke bilik dimana Azman diikat.
Hari sudah siang. Aidil terjaga dari pengsannya. Dilihat Azman masih dirantai pada Besi katil. Dia mendekati Azman untuk cuba membebaskan abangnya. Dah sedar?? Tiba-tiba Ewan muncul di depan pintu bilik. Celaka ko!!!! Cepat lepas kan abang aku!!! Aidil menjerit lalu bangun dari katil cuba menerpa Ewan. Namun belum sempat mendekati Ewan lehernya sudah direnjat electric. Renjatan demi Renjatan Ewan dikenakan pada leher Aidil melalui remotenya sehingga Aidil rebah ke lantai. "Masih ada hati nak melawan.... Nah ko rasa. Aku boleh renjat ko sampai mati kalau aku nak"... Kata Ewan sambil tersenyum. Azman berusaha melepaskan rantaian yang melingkari pergelangan kedua belah tangannya untuk menyelamatkan adik kesayangannya. Namun mana mungkin dia biasa mumutuskan rantai besi itu. Dah la wan!!!! Aku rayu sudahlahhhh!!! Jerit Azman bersungguh - sungguh minta simpati. Azman tidak sanggup melihat adik ya diseksa lagi. "Aku nak kasi ajar dia sikit!!! Biar dia tahu sapa yang berkuasa sekarang. Biar dia tahu inilah PEMBALASAN bagi orang yang suka khianat Dan penipu." ujar Ewan dengan nada sindiran.
YOU ARE READING
PEMBALASAN
FantasyBermula dari niat untuk membalas dendam terhadap apa yang terjadi kepada anak saudara nya. Ewan mula memerangkap Ayiem. Namun apabila diketahui cerita sebenarnya Ewan mula mengejar semua individu yang terlibat. Kisah mengenai beberapa orang remaja y...