Selicik licik plan Aidil Dan abangnya Azman lagi licik perancangan Ewan. Aidil menyangka dendamnya terhadap Ayiem akan dilunaskan pada malam ini namun sebaliknya yang berlaku. Kini Aidil sudah terperangkap. Mana mungkin dia dapat melepaskan diri lagi dari mereka berempat(Ewan, Ayiem, Rudy, Tony). Aidil mula mengundurkan dirinya jauh ke belakang dari mereka sambil melihat Abangnya masih belum sedarkan diri. Ayiem hanya berdiri tegak sambil menunggu arahan selanjutnya dari Ewan.
Usai menghisap rokok Ewan mula berbicara. "Aidil..... Ko masuk gelanggang Semula. Aku nak tengok satu fight yang adil. Kalau ko degil aku suruh budak - budak ni heret ko." kata Ewan yang mula bangun menghampiri Azman. "Sebelum ni aku ingat Abang ko ni sungguh-sungguh nak bela ko sebab ko dianiaya. Tapi aku tak bodoh. Aku dah korek semua cerita tentang ko dari Ayiem Dan Rudy. Jadi aku dah tahu apa kaitan ko dan abang ko yang bodoh ni."ujar Ewan.Heret dia ke gelanggang!!!!! Arah Ewan. Lalu Rudy Dan Tony mula merapati Aidil mengikut arahan Ewan. Dalam keadaan genting Aidil mengeluarkan sepucuk pisau lipat dari dalam poket seluarnya. Langkah Rudy Dan Tony terhenti apabila Aidil mengacukan pisau tersebut ke arah mereka. Ko rapat aku tikam korang!!!!! Sergah Aidil.
Wowwww....... Beraninya. Ewan menyindir sambil menepuk tangan. Jap.... Jangan buat apa apa lagi. Biar abangnya tengok sendiri kehebatan adik kesayanganya. Kemudian Ewan mengambil sebotol haruman cengkih lalu muncung botol itu dirapatkan ke hidung Azman. Tujuannya untuk menyedarkan Azman dari pengsan.
Azman mula terjaga bila menghidu bau cengkih yang kuat menusuk hidungnya. Dalam keadaan kepalanya yang berat Azman terkejut melihat kedua tangannya terikat. Woiiii apa ni sial!!! Azman memaki Ewan. Shhhh!!!!!! Ko diam saja tengok show ni. Ujar Ewan. Azman yang panas baran semakin bising... Lepas kan aku babi!!!! Ko sudah melampau!!!!!. Azman makin kuat memaki Ewan. Bosan mendengar makian Azman lantas Ewan menarik rantai yang di kunci pada leher Azman dengan kuat.... Erk!!!!! Tolong sakit!!! Nada Azman mula berubah dari makian kepada merayu sambil meronta-ronta ingin melepaskan diri. "Ko rileks je.... Kita layan show ni. Kalau ko tak nak sakit la"... Kata Ewan sambil menarik kuat rantai itu. Azman hanya mengangguk tanda setuju.Showtime!!!!! Jerit Ewan.... Rudy Dan Tony mengacah untuk menerpa Aidil. Manakala Aidil menghayun pisau lipatnya ke kiri Dan ke kanan sambil berundur ke belakang. Langkah Aidil terhenti bila dia sudah menghampiri dinding bilik itu. Mana ko nak pergi????? Hahhh..... Hari ni ko mampos ko tau tak!!!!! Kata Tony sambil tersenyum. Ayiem yang sudah diberitahu dari awal tentang rancangan Aidil mula mengambil kayu besball lalu terus ke mara untuk berdepan dengan Aidil. Ko tikam aku kalau berani!!! Jerit Ayiem sambil menghayunkan kayu besball. Aidil cuba menyerang balas namun gagal. Hayunan kayu besball tempat mengenai tangan kanan Aidil. Serta merta pisau lipatnya terlepas dari tangan. Ayiem segera mencampak kayu besball lalu terus menerkam Aidil. Beberapa tumbukan dilepaskan Ayiem mengenai muka dan perut lawannya. Aidil tetap membalas tumbukan tersebut namun tersasar. Ko nak sangat kan!!!!! .... Nah ko rasa!!!! .... Mampos ko hari ni!!!! Herdik Ayiem. Kemudian Ayiem menolak Aidil ke tengah gelanggang lalu di sambut oleh Rudy Dan Tony. Mereka berdua membelasah Aidil sehingga Aidil tumbang jatuh ke lantai. "Woiiii dah la..... Adik aku tuuu!!!! ". Jerit Azman kuat. Pang!!!!!! Ewan menampar muka Azman supaya diam.
======================================
POV Cerita Ayiem Tentang Aidil Dan Tony. (sehari sebelum Ayiem di seksa Master Arab)
Budak tu penipu Tuan. Anjing dapat info yang dia curi stuff dari geng anjing kemudian dia "tolak" pada abangnya. Si abangnya pulak supply benda tu kat kelab malam tempat dia kerja.... Cerita Ayiem.
"ko kenal abg ya yang mana satu?".... Tanya Ewan. Ayiem hanya menggelengkan kepala.
"Sebab selama dia join group anjing dia tak pernah cerita tentang familynya. Punca anjing bertumbuk malam tu pon sebab dia kantoi mencuri stuff. Tony yang nampak!!! Dia boleh jadi saksi!!" Cerita Ayiem yang panjang lebar. Ewan tekun mendengar cuba memahami game yang Aidil. Dan secara langsung Azman sebenarnya juga mendapat laba dari game adik ya. So kes anak buah aku ada kaitan dengannya.??? Tanya Ewan. Ayiem kaku.... Lalu mengangguk kemudian tunduk.
YOU ARE READING
PEMBALASAN
FantasíaBermula dari niat untuk membalas dendam terhadap apa yang terjadi kepada anak saudara nya. Ewan mula memerangkap Ayiem. Namun apabila diketahui cerita sebenarnya Ewan mula mengejar semua individu yang terlibat. Kisah mengenai beberapa orang remaja y...