2. Bölüm

171 9 0
                                    

Iceri ye polis dolostu kirli ayakkabıları ile halılar a basarak salona geldiler koltukta korkudan birbirine sarılan Halime hanım ve çocukları korkudan titriyordular.  Ilk defa evlerine baskın yapılıyordu kursta alışık olmasına rağmen Nur korkudan çenesi bir birine çarpıyor du. Salonu dolduran polisler namlularini üzerlerine çevirmiş ti. Sonra dışardan içeri gireren kiyafetinden komser olduğu anlaşılan kısa boylu oldukça kilolu bir adam girdi yüzünden nefret ve kin akıyordu.  Düşen pantolununu yukarı çekti ve yüzünde iğrenç bir gülümse më ile
- sizi burdan süreceğim pis yobazlar öcü gibi dolsamayacaksiniz . Derhal evi arayın ne bulursanız getirin.
-pis ayakkabıları nizla halilarimiza basmayin namaz kılıyoruz burda .
-Kes sesini moruk yoksa seni içeri alırım.
Polisler evi aramaya başladılar mahrem dinlemeden heryere baktılar ellerinde kitaplarla içeri girdi bir polis.
-komserim bunları buldum arapça yazıyor
-Getir bakalım neymiş bunlar .
Eline bir cilt aldı baktı baktı birsey Anlamadı herhalinden cahil olduğu anlaşılan adam
-nedir bunlar yoksa anarşist misiniz.?
-onlar tefsirdi r kuran in açıklaması arapça hepsi.
-Kimin kitapları bunlar.
-Benim kitaplarım dedi Nur
Komser elindeki kitabı kapattı Nur a yaklaştı ve kitabı arkasına alarak bunları ve bu kızı merkeze götürün bakalım ne varmış bunlarda.
-Yapamazsınız birsey yapmadık mahkeme kararınız nerde .
-mahkeme de benim hakim de ne diyorsam o alın şunu dedim .
Polisler apar topar Nur un kolundan tutup aldılar annesi kızının koluna yapıştı bırakmak istemedi kızını Hasan annesinin bacağına sarılmış ağlıyordu.
-Bırakın kızımı vermem size biz birsey yapmadık bırakın kızımı diye feryat ediyordu anne kızı ayıramaya n polisler Halime hanıma silahın kabzasıyla vurdu. Yaşlı kadın yere yığıldı.
-Zalimleeerr anne eee anne eee bırakın beni ben birsey yapmadım anneeee.
-Kes sesini dedi ve bir tokat attı Nur'a .
Yüzünün acısı ile gözlerine hücum eden yaşlar bir bir akmaya başladı ve dudağından sızan kanla karıştı yere damladı sersem bir şekilde polislerin kollarında yürümeye başladı.  Kırılan tahta kapıya basarak giden polisler geride baygın bıraktıkları yaşlı kadını ve küçük çocuğu unuttular bile  .
Bitkin halde olan Nur u sürükleyerek aşağıya indirdiler çok baskın olmuştu ama hiç göz altına alınmamıştı. Hemde suçsuz yere sırf polisler cahil oldukları ve arapça bilmedikleri için gidiyordu. 
-Allah bunun hesabını muhakkak bir gün soracak
-Ne zirvaliyorsun be
-Allah azizdir ve intikam sahibidir.
-Bildiri n şunu arabaya diye öfkele bağırdı. Komser.
Herseyden habersiz bir şekilde olan Ali Bey is yerinde çalışıyordu. Küçük bir çocuk koşarak
-Ali amca aa Ali amca a
-Ne oldu birsey mi var
Soluk soluğa olan cocuk kesik kesik konuşuyordu.
-Ali ... amca.... Nur ..... Nur abla
-Ne oldu oğlum çabuk, şöyle geveleme ağzında.
-Polis sizi n evi bastı Nur abla yi götürdüler . Babam sana haber vermem için yolladı.
Ali Bey haberi alır almaz koşarak çıktı is yerinden çalışanları ne olduğunu Anlamadı bile. Elli yaşlarında saçını n yarısı beyaz olan adam bir delikanlı gibi koşuyor du evine.

Evine geldiğinde komşuları nin eve dolustugunu gördü kapıdan içeri girerken kırık kapının duvara dayadikalrini orta yerinde postal izi vardı belli ki tek darbede kirmislar kapıyı. Şaşkın bakışlarla içeri girdi onu gören komşu kadınları yol açtı . Eşinin yarı baygın bir şekilde gördü komşu lar kollarını ve başını ovalayarak ayiltmaya çalışıyor lardı. Hasan babasını görünce koştu bacağına sarıldı. Annesini göstererek

-Anneye vurdular pis polisler anneye vurdular başından kan aktı.

Hasan ı kucağına aldı.

-Hacer hanım Halime mm nasıl.

-Başına vurmuşlar geldiğimizde baygindi şişmiş bası Doktor çağırdık birazdan gelir.

Yaşlı adam göz yaşlarını tutamadi ve yavaş ca yanına yaklaştı Hasani yere indirdi ve diz çöktü yani başına elini eline aldı öptü göz yası eline damladı avucunu açtı sakalina sürdü avucunun içini öptü.

-Zalimler sana be yaptı güzel kadınım ,saçının teline zarar gelse canımdan bir parça koparken hangi zalim eller sana nasıl vurdu. Aç gözünü Halimem ...

SIYAH NURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin