Nur heyecanla aldı mektubu. Çantasına koydu. Ayten hanım merak lı gözlerle baksada Nurun yüzüne. Üstelemedi. Biraz sohbet ettikten sonra kalktı. Nur Ayten hanım gidince mektubu çıkardı kalbine bastırdı. Gözlerinin içi gülüyor du. Okumak istedi ama ortam musait değildi tekrar koydu çantasına.
Saatler adeta geçmek bilmiyordu. Sürekli gözleri saatteydi, ve nihayet beklediği an geldi. Hemen hazırlanıp eve hızlı adımlarla eve geldi. Halime hanım kızının bu durumu karşısında şaşırdı.
-Ne oldu kızım ne bu acele .
- Bi şey yok anne dedi ve odasına girdi . Halime hanım şaşırsada bu duruma üstüne gitmek istemedi.
NUR kapıyı kapattı aceleyle mektubu çıkardı çantasında n Heyecandan elleri titriyordu. Usulca oturdu yatağının köşesine açtı. Okumadan önce kalbine bastırdı. Kendisi de ne yaptığını pek bilmiyordu ama içinden öyle geliyordu." NUR.........
Bunu yazmam ne kadar doğru bilmiyorum, bu sana vereceğimi açıkçası sanmıyorum fakat kalbimden dökülen sözlerle. Benim Annem babam yok bu yüzden cesareti m de yok. Efsunlu bakışları na tutulan a kadar cesaret edemedim .?
Nur müsade n ve ruzan varsa zevcem olmanı isterim.AHMET..,"
NUR bu durum karşısında oldukça şaşırdı. Dili kurudu susadi böyle birşey beklemiyor du. Düşündü . Gece pek birsey yemedi odasından fazla çıkmadı. Halime hanım in gözünden kacmiyordu ne zaman n sorsa hiç deyip geliştiriyor du.Gece yarısını geçmişti. Kararını vermişti. Gözünden damlayan damlaları rağmen yazdı. Bir kaç kelime herseyi anlatıyordu.
Sabah erkenden çıktı kahvaltı bile yapmadı. Alelacele kursa gitti beklemeye başladı gözleri hep duvardaki saatteydi. Ve sonunda kapı açıldı. Ayten hanım içeri girdi. Nur onu görür görmez yanına gitti. Elindeki mektubu verdi.
-Bunu acilen ona ver dedi,
Ayten hanım vakit kaybetmeden koyuldu yola . Yoldan taksi çevirip bindi. Ahmet in oldu gu binadaydi. Zile dokundu. Stajyer açtı iceri aldı. Ahmet içerde ydi.
-musait misin Ahmet.
-Evet abla bugün isim yok hoşgeldin bu arada. Dedi soru dolu gözlerle bakarak.
Ayten hanım çantasına çıkardı mektubu uzattı, Ahmet'in gözleri parladı birden. Hemen aldı eline. Açtı vee. .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIYAH NUR
Fanfictionhikayede farkındalık yaşatmak ve bir şeyler anlatmak istiyorum keyifle okuyacağınızı tahmin ediyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin.