Halime hanım Nur un çığlığına uyandı ve koşarak yanına gitti kızını perişan hâlde görünce.
-Nurum kızım ne oldu sana dedi ve kızına sarıldı.
-Anne Ahmet ona birsey oldu.
-Korkma kızım Allah onunladir o kulunu zai etmez. Bunu size reva görenlerden elbet hesap soracak. Hadi şimdi uyu kızım diye teselli vermeye çalışıyordu ama kendisi de icten içe endişe ediyordu.
-uyuyamam anne ben.... Ben birak kuran okuyayım dedi. Halime hanım ne dese de sakinlesmeyecegini bildiği ve. Allahın "Kalpler ancak beni zikir ederek huzur bulur" ayetinin büyüklüğüne tam inancı olduğu için sustu ve çıktı dışarı ama endişeliydi uyuyamadı..
Nur abdest aldı kalbi cok az rahatlasa da yine de titriyordu korkudan Ahmete bir sey oldu korkusu her yanını sarmıştı. Rahlenin başına geçince herhangi bir yer açtı ve okumaya başladı okudugu yer. Enfal suresi idi okudu okudu ve bir ayete ilişti gözleri cok iyi biliyordu tekrar tekrar okudu her okuyuşta kalbi biraz daha rahatlıyor felaha kavuşuyordu. " tuzak kuranlara karşı Allah ta onlara tuzak kurar. Ve Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır" Enfal 30. AyetBu Ayet her şeyi anlatıyordu Allah yol gösteriyordu. Sonra kulağına bir ayet fısıldadı sanki "Rabbin icin sabret" kalbi tamamen huzura kavuşmuştu.
Çakmak Hayri bıçağı indirirken Ahmetin kalbine Ahmet son anda gördü ve yana yuvarladi kendisini bıçak yataga saplandı ve bir yumruk indirdi Hayri ye sırt üzeri düştü Hayri yan yatakta uyuyan Ayhan sese uyandı olanları görünce Hayri ye iki yumruk vurud ve yatağa saplı bıçağı aldı ve tam vuracakken Ahmet Ayhan in elinden tuttu bıçak Ahmetin elini kesti. Yerde yatan v3 diger mahkumlar tarafindan sıkı sıkı tutulan Hayri.
-Ben seni öldürmek istedim sen ise elinin kesilmesine rağmen benim hayatımı kurtardın neden?
Amet elinden akan kanı temizlerken
-Çünkü cezayı herkes verir önemli olan affetmek.
Bu söz karşısında ne kadar büyük hata yaptığını anlayan Hayri pişmanlıkla ağladı. Revire gidip elini pansuman eden Ahmet geri döndü herkes ayaktaydı Hayrinin yanında iki kişi bekliyordu Ahmet içeri girdiğinde kolundan tutup Ahmet in önüne attılar Hayriyi .
-Seni öldürmek isteyen bu caniyi ister sen canını al ister biz alalım.
Ahmet hüzünle baktı herkese basını önüne eğdi ve .
-Herkes otursun size birsey anlatayım. Dedi ve Hayri yi kolundan tutup kaldırdı yanına oturttu. Korkuyordu Hayri.
-Sizler hz. Vahşi yi tanırmısız. Herkes bir biirne bakıyordu. Ben söyleyeyim diye devam etti Ahmet. Hz.Vahsi Peygamber Efendimiz s.a.v amcasını şehit eden kişidir.
Uhud savaşında özgürlük karşısında hz Hamza yi şehit eden hz. Vahşi özgürlüğüne kavuşmuştu . buna rağmen Efendimiz ona mektup aracılığı ile islama davet etmiştir. En sonunda ikna olan hz . Vahşi Müslüman olur ve Efendimizin yanına gelir onu öldürmek isteyen sahabilere izin vermeyip islamı anlatmıştır. Kardeşlerim Peygamber amcasını sehit eden kişiyi affediyor. Ben kimim ki bu kardeşimizi cezalandırayım.
Çakmak Hayri ağlayarak Ahmete sarıldı. Birbirine kenetlendiler.
-Hadi şimdi uyuyalim. Unutmayın her serde bir hayır vardır biz bilmeyiz Allah bilir.Sabah ilk iş cezaevine gitmek oldu Nurun. Çarşaflı olduğu için içeriye girmekte cok zorlandı. Diğer ziyaretçilere yapılmayan teferruatlar Nur a yapılıyordu. Zulüm ediyorlardı ama bu onun suanda umrunda değildi. Tek isteği Ahmet i bir an önce görmekti.
İçeri girdi ve bekledi gelmesini Ahmet gelince elinin sarılı olduğunu görünce cok endişelendi.
-Ahmetim ne oldu sana eline ne oldu.
Önemli birsey olmadı Nurum bu sakar kocan soğan keseyim derken elimi kesti. Diye alaylı bir gülüş attı. Diyememisti olanları öğrenirse ne kadar üzüleceğini biliyordu.
Nur eşinin eline bakti tel örgüler izin. Vermiyordu eline dokunmasına canı yanıyordu bu yüzden.
Eşinin endişesini gidermek isteyen Ahmet keyifli görünmeye çalışıyordu. Başarmıştı da. Nur ceza evinden dönerken kalbi tamamen ferahlamisti. Tek endişesi son mahkemeydi özgürlüğüne kavuşsa da tamamen rahatlasak diyordu kendi kendine.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIYAH NUR
Fanfictionhikayede farkındalık yaşatmak ve bir şeyler anlatmak istiyorum keyifle okuyacağınızı tahmin ediyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin.