11. Bölüm

74 9 2
                                    

Ali bey olayı öğrenir öğrenmez karakola koştu. Ahmetin arkadaşı Salih karşıladı onu oda olayın ne olduğunu hala anlamamıştı
-Ne olduğunu inanın bende bilmiyorum Ahmeti getirdiler sorgusunu dahi yapmadan mahkemeye yollladılar. Ama onu kurtarmak icin elimden geleni yapacağıma sizi temin ederim.

Ahmet sorgusu dahi yapılmadan mahkemeye çıkarılmıştı ve tutuklu yargılanmasına karar verilmişti.
Nur ne olduğunu hala anlamamıştı kocasını görmeye gitmiş ve ne olduğunu anlamaya çalışmıştı. Ahmet olanları hepsini anlattı. Dönüşte durağa gitti bekledi. Duraktakiler korkak ve ürkek bakıyorlardı üzerindeki çarşaftan korkuyorlardı. Islamın en büyük âbidesinden korkuyorlardı. İçlerine korku tohumları ekenler sonunda emeline ulaşmışlardı. Ama unuttuları birsey vardı zqfer Islamındır.
Hemen yanındaki kadın çocuğuna sıkı sıkı sarılmış Nur bunları ne kadar gormemezlikten gelsede canı yanıyordu. Arabaya geldi ve bindi bir kac kişi vazgeçti binmeye.
Karakola gitti Salih beye durumu soracaktı içeri girerken cok yoğun bir arama yapıldı sırf çarşaflı olduğu için her hareketi dikkatle izleniyordu resmen gozetim altındaydı. Karakoldan çıkana kadar kendisine igrenerek bakan polisler onu cok üzmüştü.
Ahmet hapse girdiği günden bu yana bos durmuyordu birkaç hasta kişiyi tedavi etti. Sevildi bu yüzden . Günler geçtikçe Allahı anlattı . Hapishanenin bir ceza alma yeri olmadığını bir mektep olduğunu anlattı mektebi yusufiye
Hayret ,minnet ve hürmetle dinliyorlardı. Etrafında biriken insanlar gittikçe çoğalıyor buda birilerin işine gelmiyordu. Kendisini dinleyip nasihat alanlarin çoğalmasıyla kendisine kin besleyenlerin kinini artıyordu.

-Dediğimi anladın mı çakmak Hayri dedi Adnan bey. Senin kogusunda olması büyük şans, bu gece hersey bitsin. Biz istediğimizi alırız gelmeyenin sonu böyle olur herkese ibret olsun buda.
Cakmak Hayri lakabını cinayet iskerken yanına cakmak bırakmakla aldı üç kişinin canına kıymıştı son derece zalim di ve Ahmete en kindar oldugu kişiydi. Parayı ve Ahmeti öldürme teklifi gelince hayır demedi büyük bir zevkle kabul etti. Odaya girdiğinde Ahmet baktı namaz kılıyordu Ahmet cebinden gayt güzel çakmak çıkardı çakıp kapatarak yerine oturdu yüzünde alaylı bir gülümseme vardı.

Ahmet namazını bitirdi ve vakit kaybetmeden sohbet vermwye başladı geceye kadar yoruldu ama belli etmiyordu. Allah yolunda ne kadar yorulsam az diyordu hep. Yorgunlukla kendini yatağa attı kısa sürede uyudu. Gece yarısı herkes uykuya dalmıştı herkes karanlığa gömülmüştü her yer biri haric herkes uyumustu bir cift göz kalbinde kin etrafını kontrol etti ve kalktı yavaş ve sessizce yanına yaklaştı.elimdeki bıçağı kalırdı Ve bıçağını tüm hışmı ile indirdi.
Nurun kalbine bir sancı saplanarak sıçradı uykusundan eli kalbine gitti Ahmet diye haykırdı. Kalbini tuttu....

SIYAH NURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin