Uzun zaman sonra benim için çok çok uzun bir bölümle sizinleyim. Doya doya yazdığım bir bölüm oldu. Bölüme Erenin anlatamıyla başladım. Çoğu kişinin Nil ve Ateş için okuduğunu biliyorum. Eğer Erenin kısmını okumassaniz hiçbir şey kaybetmessiniz. Ama okumanızı çok isterim.
Bu bölümde yan karakterlere fazlasıyla yer verdim. Sanırım bir süre onları yazmayacağım dgkahs
Onun dışında lütfen empati yaparak okuyun.
Nilin psikolojisini anlayarak okumanız benim için çok önemli.Keyifli okumalar dilerim hatalarım varsa affola🙏
___________________
22.Bölüm
Seni görmek gibi bir kaygım var.
Görsem sevginden öleceğim,
Görmesem hasretinden..."Cahit Zarifoğlu
Rei ' Ah canım sevgilim
Sezen Aksu 'Ben bir çocuk sevdim._________________________
EREN URAS GÜRSOY
Büyümemiş her çocuğun bir geçmişi vardı. Hayata dair ne öğrendiysem çocukluğumda ki yaşadıklarımdan dolayı öğrenmiştim. Öğrenmek zorunda kalmıştım.
Hayatta kalmaya çalışıyordum.
Zorlanıyor muydum? Fazlasıyla.
Geçmişte takılı kalan zihnim yaşadıklarını asla unutmazdı. Zihnimi meşgul eden düşünceler her zaman ki gibiydi. Zihnim dağınıktı. Zihnim paramparçaydı. Ailesi tarafından yaralanan çocuklardandım ben.
Nil gibiydim,büyüyememiştik.
Kar küresi gibiydi hayatım. İçindeki karların sallayınca cam küreyi güzelleştirmesi gibi. Oysa kimse o cam küreyi sallamassa güzelleşmezdi.
Kar tanesi gibiyim.
Herkesin o güzel gördüğü kar tanesi,sonunda ise eriyecek kar tanesi.
İnsanlara karşı gülümsemem,kahkahalar atmam acının kaçıncı seviyesiydi bilemiyorum. Yalandan bir hayat kurmuştum devam ettiriyordum. Yalandan gülümsemeler,yalandan sevmeler,yalandandı benim hayatım.
Bazen gerçekliği bile sorgulayabiliyordum. Gerçek neydi,ben kimdim? Yalandan bir kişiye dönüşmüştüm. Mutlu ama mutsuz bir kişi. İnsanlara mutlu kendine mutsuz bir kişi oluyordum. Kardeşim için savaştığım bu dünyada ayakta kalmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM
Подростковая литература"Ateş." diye fısıldadım. "Beni sevmeyi dener misin?" "Yapamam." dedi. İşte bir kere daha hayallerim yıkıldı. Bir kere daha kalbim kırıldı. Bir kere daha umutlarım tükendi. Çünkü Ateş beni asla sevmeyecekti. (İlk 19 bölüm @yorgunumutlar hesabındadır...