Masonluk Nedir? Ne Değildir?

1K 25 6
                                    

Efenim günümüzde ki masonlara bakarsak hepsi işinde gücünde, insanlığın daha rahat bir hayat sürmesi için çalışan, siyasetten uzak, bulunduğu devletin yasalarına saygılı, üyelerinin hangi inanca mensup olduğuyla ilgilenmeyen ama kesinlikle bir inanca mensup olması gereken, arkadaşlar arasında ama kimsenin üye olmadan giremediği bir sosyal dernek görünümü vermektedir. Herhangi bir masona " masonluk nedir " diye sorsanız alacağınız cevapta " Masonluğun bir hayır ve yardımlaşma kurumu olduğu " şeklinde olacaktır. Zaten ben ne zaman böyle cicili bicili insanlığın daha iyi yaşaması için çalışıyoruz, tek gayemiz insanlıktır, hümanizmdir gibi sahte samimiyet sergileyen lafları duysam illa ki bunun altında birşey ararım.

Hitler'de çok masumdu. Sadece Alman Halkı'nın daha iyi yaşaması için çalışıyordu. Mao'da dünyada ki herkesin eşitliği için çalışıyordu. Canım Amerika'da zaten yıllarca insanları terörden uzak tutmak için gecesini gündüzüne katıp çalışıyordu. Örnekler çoğaltılabilir. Bu masonlarında bu saydığım oluşumlardan hiç bir farkı ama hiç bir farkı yoktur. Sadece kişisel menfaatlerini ve hizmet ettiği amirlerine yaranıyorlar. Mecburiyetten dolayıda bu kadar şirin gözükmeleri gerek ki kendisine taraftar toplasın.

Düşünsenize adamların " Hacı bizim locaya gelsene önce transa girecez, sonra kafayı çekecez en sonada şeytana keçi kurban edeceğiz " demesini falan mı bekliyorsunuz. Tabi ki de heryerde söyledikleri gibi içi boş sözler söyleyerek insanları yanlarına çekecekler ve ne yazık ki böyle laflara kanıp localara takılan insanlar var. Yani masonların bu cicili bicili laflarına kanıp bu topluluğa karşı sempati besleyen samimi kişilerde var. Masonluğun zaten toleranslarından biride kişi istediğine inanabilir fakat diğer üyelere saygısızlık edemez ve ayrımcılık yapamaz. Bunun için masonlar, bütünlük olsun diye herkes kendi inandığı yaratıcıya " evrenin ulu mimarı " tabirini kullanır. Yani Allah'a inanan bir kişide evrenin ulu mimarını kabul eder şeytana inanan bir mason üyede. Zaten felsefe baştan sakat. Nasıl Allah'la şeytanı ya da her neye inanıyorsalar inandığı şeyi aynı kefeye koyabilirsiniz. Çok matah bi bokmuş gibi herşeyi düzenleyenin ortak paydada evrenin ulu mimarı olduğunu söylüyorlar.

Lan bu adamlar şeytana tapıyorsa buna üye olan kişiler sonradan farkedebilir ve masonluk kurallarına göre masonluktan istediği gibi ayrılabilirler o zaman neden vazgeçmiyorlar dersen ağzının üstüne vururum. Nasıl ki askeriyede rütbe sistemi varsa yani büyükbaşların planlarından erler haberdar değilse bu mason localarında da düşük dereceli masonlar büyük resimden habersiz. Mason dereceleri yükselirse bazı yetkiler veriliyor ve asıl dönen dolaplardan o zaman haberdar olabiliyorlar. Yani masonlarda da derece sistemi var 1'den 33'e kadar. Eğer aranızda masonluğa özeneniniz varsa yapmayın etmeyin. Masonluk çok boktan bişey. Bizzat çevremden duyuyorum kanka masonluk iyi yaa kimse kimsenin dinine karışmıyor herkes kafasına göre takılıyor, iyide itibar kazanıyorsun gibi laflar duyuyorum. Lan nasıl olurda Allah'la herhangi birşeyi aynı kefeye koyarsın dediğimde de yok be onlar komplo, sen hiç masonların ağzından dinledin mi adamların asıl gayelerini diye abuk subuk laflar ediyorlar.

Masonlar illuminati dedikoduları iyice meydana çıkınca ülkemizde 2006 yılında site açmışlardır ve masonluğun masonlardan öğrenilmesi gerektiği defalarca vurgulamışlardır. Oldu canım sen şeytana yalakalık yap sonra biz kardeşiz herkes için çalışıyoruz, insanlık, hümanizm, vatan millet sakarya ayaklarına yat ama gerçekleri gizle.(Tamam hıı tamm)

Lan tabi ki masonluk masonlardan öğrenilecek sen gidipte marangozluğu kasaptan mı öğreniyorsun dersen ağzına ikinci kez vururum. Al Türkiye'de en bilindik masonlardan Adnan Oktar'ın haberde ki videosunu izle ve masonluğun iç yüzünü gör.  

(http://www.sondevir.com/gundem/148145/adnan-oktar-neden-mason-oldugunu-acikladi-video)

Ne diyor Adnan videoda; Masonlukta ilk derecelerde masonluk sırları verilmez. Derece yükselirse özellikle 27. dereceden sonra masonlar bazı sırlara vakıf olurlar. Şeytanla irtibata geçip şeytanın verdiği bilgilerin doğru olduğunu görünce ona tam tabii olurlar ve şeytanda bunlardan kan ister diyor. kedi canını yediğim.

Hani masonluk masonlardan öğrenilir diye bas bas bağıran siz değilmiydiniz. Al sana mason işte öğrensene üstadından inceliklerini. Bu adam Türkiye'nin en etkin masonlarındandır ve dini yozlaştırmakla görevlidir. Nerden biliyon adamın mason olduğunu belki duyduklarını sallıyordur diyorsan senin ağzına üçünçü kez vururum. Adam 33. dereceden mason oğlum... Programında kendisine bizzat masonlar tarafından belgesi teslim edildi.

ANTÍ ÍLLUMÍNATÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin