Peki Ne Yapmalıyız?

798 23 22
                                    

Şu Kâinatta Hakk'a iman ve irfânın bulunmadığı gün, vâr olmanın hikmeti kaybolur ve dünya hayâtı son bulur, Kıyâmet kopar. Demek ki, gökler ve yerler, sadece mü'minlerin kalbinde ki ilâhî aşk ve imanın hatırına ayakta tutulmaktadır.

İlluminati'nin amacı sadece İslamiyet'i ortadan kaldırmak mı sizce? Kesinlikle hayır. Bu Deccal'in belasından dindar Hristiyan ve Musevilerde çok rahatsız. Çünkü Batı'da sürekli kendi dinlerine hakaret ediliyor. Hz. İsa(a.s) ve Hz. Musa(a.s) ile dalga geçen bir çok karikatür, dergi, film ve müzik üretiyorlar. Tek dünya devletinden kasıt işte tamda bu. Hiçbir dine mensup olmayan dinsiz bir dünya istiyorlar. Bu yüzden İslamiyeti, Hristiyanlığı ve Yahudiliği ortadan kaldırmaları şart. Bütün dinleri New Age ismi altında sekülerleştiriyorlar. Bu amaçlarını gerçekleştirirlerken pek çok kitle imha silahları diyebileceğimiz kitle iletişim araçlarından da olabildiğince faydalanıyorlar. Bir insanı dinden çıkaracak bir çok makale ve karikatürleri sosyal medyada milyonlarca insan okuyor, beğeniyor ve o konu hakkında bir çok espri yapıyor ve nihayetinde farkında olmadan bir espri uğruna küfre sapıyorlar. İlluminati'nin en büyük düşmanları şüphesiz Müslümanlardır. Buna rağmen İlluminati'ye karşı en az faaliyet gösteren hatta adam akıllı hiç faaliyet göstermeyenlerde müslümanlardır. Bunun en büyük sebebi de Müslümanların uyutulması ve hipnotize edilmesidir.  

İnsanlara dünya hayatı o kadar çok önemsetiliyor ki, hayatında karşılaştığı en küçük bir olumsuzluğa bile günlerce takılıp kalıyor. Kişilerin o çok önemsediği gelecek ile ilgili planlarında aksamalar çıkınca bunalıma giriyor hayatı zindan oluyor. Böylece kendi sorunlarıyla ilgilenmekten tehlikeyi farkedemiyor ve gerçekleri göremiyor. Halbuki insanın önemsediği tek şey Rabbinin rızası olsa, tüm dikkatini O'na verse, bu hayattan sonraki hayatta sonsuza kadar cennette mutlu olabilme umudu olsa, dünyada karşılaştığı hiçbir olumsuzluk o kişiyi rahatsız etmez, aksine daha da mutlu olur. İlluminati'nin istediği tek şey şu; " Rabbini bilme, Rabbine sığınma, bu dünyadan başka hayat yok bu yüzden olabildiğince iyi yaşa, mutlu yaşa " Halbuki siz maddi zevklere dalınca ruhunuzun nasıl sıkıldığının farkına varamıyorsunuz. İçinizde ki sıkıntıyı hissediyorsunuz fakat farkına varamıyorsunuz. İşte bu var olan sıkıntı Rabbinize olan hasretinizin sıkıntısı. Ben size UYANIN! derken, artık sizi yaratan ve sizi önemseyen Rabbinizin farkına varın demek istiyorum.

Sen İlluminati'ye savaş mı açmak istiyorsun? Bu lânet sistemin değişmesini mi istiyorsun? O zaman bırak onların oyuncaklarıyla oynamayı. Her gün sanatçılardan, şarkılardan, futboldan, facebooktan, filmlerden, modadan bahsetmeyi bırak. Allah'tan bahset. O'nu tanı. Allah'a yönelince Şeytan'ın ve Deccal'in nasıl acı çektiğini göreceksin. Size yemin ederim ki Allah'ı tanıdıkça dünya hayatında ki tüm olumsuzluklar sizi etkilemeyecek.

Onların amacı para, petrol, altın değil. Bizi oyalayıp, uyutup elimizden inançlarımızı, manevi değerlerimizi almaya çalışmak. Sadece Müslümanların değil Hristiyanların ve Yahudilerin de dinlerine saldırmalarının, onlarıda dinlerinden uzaklaştırmaya çalışmalarının tek sebebi Allah inancıdır. İlah kavramını istemiyorlar haşa " Allah ikidir, üçtür " bile denmesini istemiyorlar. " Allah yok " denmesini istiyorlar. İlahını bilmeyen sadece her şeyin tesadüfen oluştuğuna inanan bir dünya istiyorlar. Şeytan'ın Hz. Adem(a.s) zamanından beri amaçladığı en büyük hedef budur. Kusura bakmasın ateist arkadaşlarım maalesef sende onların oyununa gelmiş, kandırılmışsın.

İslâm'da herşey vardır yemekten içmeye, uyumaya kadar. Kur'an da bir çok şey açıklanmış yeri geldiğinde ise peygamberimiz daha net anlatmıştır ama eleştirmek istersen sadece kendi mantığına göre hareket edeceksen elbette eleştirecek birşey bulabilirsin. Mesela iyi araştırmazsan Allah'ın adeletsiz olduğunu düşünebilirsin. Örneğin neden İsa(a.s)ı göğe çeken, Musa(a.s)a denizleri yardıran, İbrahim(a.s)ın ateşini cennet bahçesine döndüren Allah, Hz.Zekeriya(a.s) ağacın arkasına saklandığında ah dersen seni peygamberlikten atarım desin. Aslında cevabı basit. Onların hepsi Allah'a sığındılar ama Hz.zekeriya(a.s) ağaç beni sakla dedi düşünebiliyormusunuz bir peygamber Allah'tan değilde ağaçtan medet bekliyor. Biz insanlar bile bir arkadaş kardeşimizin bizi çiğnemesine gönül koyarken Yaratanın kızmasını neden yargılıyoruz ki. Müslüman kusursuz demek en büyük kusurdur ama müslümanın kusurlu olması islam kusurludur anlamına mı geliyor? O zaman Stalinin, Leninin, Maonun katliamlarından, Sigmund Freud'un sapıklığından ateistlerin tümünüde aynı kefeye koymamız, hepsini sorumlu tutmamız gerekir. Bir imamın tecavüzünü, başı örtülü bir kadının ahlaksızlığını dile getirerek islamı karalarsan sende bindiğin dalı kesersin. Kur'an'da insanların ne kadar çok nankör ve şaşkın olduğu dile getirilir ve ne kadar az şükrediyorsunuz der. İşte burda bile Kur'an insanın zaten hata yapabileceğini ve kusur işleyebileceğini anlatır bunun müslüman olması yada hristiyan olmasından dolayı değil fıtrat itibari ile iradesinin ve seçimin elinde olmasındandır kasıt. Etkenler, sebepler vardır ve herşey bir sebep üzerinedir Allah Kur'anda sadece uyarır ama iyiliğide kötülüğüde senin seçimine bırakır.

Değerli Arkadaşlar ben bu yazı serisi boyunca sizlere İlluminatinin asıl gayesini anlatmaya çalıştım. Size uzun uzun fakat oldukça gereksiz olacak klip analizi falan filan anlatıp, yazabilirdim. Bu şekilde 100 bölümden fazla yazı yazabilirdim. İşin özünü anlamanız benim için kafiidir.

Söz konusu komployu yürüten elit tabaka kendilerinin de yarı-tanrı statüsünde olduklarına inanıyor. Bu karanlık niyetli tipler, şeytan'dan başka hiçbir şeye tapmıyorlar. Bunlar onyıllardır, tüm özgürlüklerin yeryüzünden silineceği o güne hazırlanmak için ellerindeki tüm mali ve politik gücü seferber etmiş durumda. O gün gelip çattığında, üstün liderlerinin(Deccal'in), dünyanın tahtına oturacağından emin görünüyorlar. Dünya üzerindeki tüm erkek, kadın ve çocukların köleleştirilmesi hedefine ulaşmak için çalışıyorlar. Daha da kötüsü, gerçek yaratıcının yeryüzündeki tüm izlerini silebilecekleri gibi yanlış bir hayalin peşinde koşuyorlar. Biz doğmadan binlerce yıl öncede bir çok firavun geldi geçti. Şüphesiz hepsi helâk olup gittiler. İlluminati'ye imkan tanıyan, şerlide olsalar bu kişilere büyük güç veren şüphesiz ki sonsuz güç sahibi Allah'tır. Peki neden böyle birşey yapıyor Rabbimiz; Sebebi biziz. İyi şeyler de kötü şeyler de Ademoğlunun sınavı içindir. Eğer firavuna aldanmayıp Allah yolunda gidersek ne ala yok eğer firavunun yolundan gidersek " Kıyamet Günü " (Firavun)kavminin önüne düşer, artık onları(suya götürür gibi) ateşe götürür. Vardıkları yer ne kötü yerdir "(1) Ayetinin muhattabı olmak istemeyiz.

Eğer onlara aldanırsanız, ahirette " Allah'ım bizi onlar aldattı " diyemezsiniz. Bunu söylemeye hiçbir hakkınız yok. Size uyarıcı Peygamberler geldi ve Allah bize iyi ile kötüyü ayırt edebilecek akıl verdi. İblisin(Şeytan) bizim üzerimizde hiçbir yaptırım gücü yoktur. Sadece bizlere teklif eder ve bizleri çok iyi tanır. Binlerce yıldır insan aldatma sanatını çok iyi geliştirmiştir. Zaten Şeytan, Adem(a.s) zamanında insanları nasıl aldatıyorsa şimdi de öyle aldatıyor. Fakat zamanımızda farklı olan bir şey var. Şeytan, İlluminati sayesinde işini çok kolaylaştırdı. İnsanların nefsani istekleri, İlluminati'nin aldatıcı oyuncakları ve Şeytan'ın vesveseleri bir araya geldi. Bu sayede günümüzde insanlar tek tek değil, kitlesel olarak aldatılmaya başlandı. Kötü şeyler normal görüldü, güzel şeyler kötü görüldü.

Peki çözüm ne? Çözüm bu aldatılan koyun sürüsünün peşinden çıkıp, doğru yola girmektir. Sen Allahı anmıyorsan, sen Allah'ı hatırlamıyorsan, düşünmüyorsan İlluminati başarılı oldu demektir. Sen günde 5 defa Rabbinin davetine uymuyorsan koyun sürüsünün peşinden gidiyorsun demektir. Allah aşkına sizden almak istedikleri şey besbelli ortada! Sizin o kalbinizde duran iman ve Allah sevgisi varya işte onu sizden almak istiyorlar. Sonra onu alamadıkları zaman sizin başınızdaki secde mühürünü almak istiyorlar. İşte onuda alamazlarsa o zaman siz galipsiniz. Bu söylediklerimi alabiliyorlarsa sizi almışlar demektir. Karşımızda ki düşman ne kadar güçlü olursa olsun, Allaha sığınan ve onun emirlerini yerine getirenler her zaman muzaffer olacaklardır.

Deccal'in şerri büyük olacağı için peygamberimiz özellikle üzerinde durmuştur ve bu fitneden korunma yollarından biri olarakta özellikle Âhir Zamanda bolca Kehf suresini okumamızı öğütlemiştir; " Kim Kehf sûresinin başından on âyet ezberlerse, Deccâl'ın şerrinden korunur "(2)

Ortadoğu'da yeni bir Amerika kuruyorlar. İlluminati Ortadoğu'ya taşınıyor. Bariz örneklerini şu an yaşıyoruz. Her şey bize bağlı. Bu bölgenin İsrail'in olmasını istemiyorsanız Allah'ın ipine sımsıkı sarılın. Peygamberimiz Veda Hutbesi'nde " Size iki şey bırakıyorum(bunlara tutunursanız) asla delalete düşmezsiniz; Allah'ın kitabı ve benim sünnetim. Bu ikisi(kıyamette) havza kadar ayrılmadan beraberce geleceklerdir " buyurmuştur. Sizlere kendi ilmimim yettiği kadar birşeyler anlatmaya çalıştım. Verdiğim linkleride okumaya ve videolarıda izleyip, sorgulamaya çalışın. Ondan sonra katılırsınız-katılmazsınız artık orası sizin bileceğiniz iştir. Allah-u Teala cümlemize şeksiz şüphesiz iman nasip eylesin ve yazdıklarımı okuyan siz kardeşlerimin zürriyetinden Mehdi(a.s)'ın ordusuna askerler halk eylesin. Eğer zürriyetimizden Deccal'in safına geçecek olanlar varsa Rabbim iş o raddeye varmadan neslimizi kat' eylesin.( AMİN ) Benden şimdilik bu kadar. Artık UYANDINIZ MI?  

  -------------------------------

1-) Hud suresi 98.ayet

2-) Müslim, Müsâfirûn, 257; Ebû Dâvud, Menâhim, 14; Tirmizi)  

ANTÍ ÍLLUMÍNATÍHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin