*13

5.4K 385 227
                                    

(Medya: Hande)

-Kuzen tayfa ve akraba sorunları-

Asel Güzey KARAHAN

"Sayın yolcularımız istanbul uçağı için kapılar açılmıştır. Istanbul uçağı için kapılar açılmıştır "

Anons sesi ile abime döndüm.

"Gitme zamanı koca adam "

Hüzünlü gözleri bana döndü. Şu an o kadar masum duruyordu.

"Gitmesen..."

Boynuna kollarımı dolayıp sımsıkı sarıldım.

"Bende seni seviyorum abim hayatım "

Abimden istemeye istemeye ayrılıp Koray ve Asil abiye döndüm.

Ikisi de abimin tim arkadaşıydı ve burda kaldığım sürede bana abilik yapmışlardı. Koray abi tam bir şebekti. Ekibin eğlence kaynağı gibiydi.

Asil abi tam bir yürüyen karizmaydı. Daha ağırbaşlı ve büyük abi havalarındaydı.

Ikiside çok iyi insanlardı . Kısa sürede çok iyi anlaşmıştık ve abim gelirken onları da getireceğini söylemişti. Tabi Bunun  sebebi Koray abinin saatlerce abime yalvarıp onun yaptığı kaçamakları anlatmakla tehdit etmesi de olabilirdi.

Ikisinede kocaman gülümseyip sarıldım.

"Bak zilli bir sorun olursa o azat psikopatından önce bana söyle tamam mı?"

Koray abime gülüp onlardan ayrıldım.

"Merak etme Koray aşkım bundan sonraki yeni suç ortağım sensin"

Koray abi gülüp göz kırpınca Asil abiye döndüm. Tebessümle izliyordu bizi. ölen kız kardeşi yerine koymuştu beni ve kısa sürede bağlanmıştı.

"Asil abim bu şebek ve piskopat sana emanet . Bana bakın üçünüz de . Yanınıza  dişi sinek yaklaşmayacak öğrenirsem eğer fena olur yoksa . Ben hepinize düzgün kız bulucam zaten  "

Hepsi gülünce ortamdaki hüznün dağıtmayı başardığım için  huzurla onlarla vedalaşıp uçağa bindim.

Bakalım akraba tayfası ile neler yaşanacak

.
.
.
.
.
.

Derin bir nefes alıp zili çaldım. Kapıyı Eray açmıştı.  Beni görünce kocaman gülümseyip sarıldı.

Sarılışına karşılık verip içeri girdim .

"Kim var evde ?"

"Akif amcam, Sezen Halam ve babaannemler var. Diğer amcamlar bir kaç gün sonra gelecek ."

"Bizim aileden kim var ?"

"Ayaz abim ve Adal abim dışardaki basketbol sahasında  kuzenlerle birlikte. Atlas abide okula bir proje vermeye gitti gelir birazdan . Kuzey abimgil de içerde. "

"Tamamdır yakışıklı hadi girelim bakalım. "

Içeri girip salona geçtik. Orta yaşlı iki kadın , iki adam ve yaşlı bir çift vardı.
Salona girince Mine Hanım hızla gelip sarıldı.

Yeni Baştan AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin