✨3. Rész✨

2.2K 126 7
                                    

- Chim. - Szalad Jimin után Yoongi. - Szia.

-Szia Sugie. - öleli meg. - Mi újság?

- Nem sok. Figyelj tudnánk beszélni?

A szőke csak bólintott. Itt még nem tudott mire gondolni. Egy ideje már kavarnak egymással de az ölelésnél tovább nem jutottak. Talán most van esély arra, hogy Yoongi végre lép és bevallja a fiatalabb felé az érzéseit? De szegény Jimin most is hiába reménykedett.

Jungkook kicsit boldogabban kezdte el e készülődést. Holnap lesz annak a napja, hogy végre elhívja Taet beszélgetni. Fél. Rettentően fél. Nem tudja, hogy Tae bele megy-e ebbe az egészbe. Hisz minden áron jóvá akarja tenni a hibáit, csak sajnos nem tudja, hogy mi miatt változott meg ilyen hirtelen az érzései. Nem tudott rá jönni, hogy miért akar ennyire jóba lenni Taevel. Tény és való, hogy az elején igenis élvezte szekálni a fiatalabbat, ám tizedik év vége fele már nem örömmel tette amit tett. Legbelül mindig is sajnálta Taet. Nagyon is.

Ha nem változott volna meg akkor is beszélt volna vele, hisz valami készteti Jungkookot arra, hogy megtegye. Mindenki tudja, hogy miért, csak, Jungkook még nem akarja bevallani magának sem, hogy többet érez a fiatalabb iránt már elég régóta.

Jungkook bejárta ez egész várost de sehol nem találta meg a tökéletes helyet ahova elvihetné Taehyungot. A számukra tökéletes helyet kereste. A legszebben kivilágított parkokat kereste de sehogy sem találta meg a legszebbet.

Már épp készülte feladni mikor az orra előtt volt egy meseszép hely.

Jungkook körbejárta a helyet és egyszerűen ámulatba esett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook körbejárta a helyet és egyszerűen ámulatba esett.

Gyönyörű az a helyszín. Akárcsak Tae.

Eközben Taenél. Természetesen nem tudja maga után hagyni amit hallott. Folyton a fejébe volt a kérdés, hogy miért? Miért pont ő? 

Jungkook tényleg komolyan gondolja ezt az egész felhajtást? Ennyire megbánta volna tettét? Képes rám szánni az idejét? Hisz a szemembe mondta, hogy addig fog szekálni míg bele nem örülök a bánatba.

Ezzel a gondolatokkal a fejeben hunyta álomra szemeit. Több-kevesebb sikerrel de sikerült elaludni.

Jungkooknak viszont nem. Folyton az járt a fejébe, hogy miképp hívja el Taehyungot. Mit mondjon neki amitől egyáltalán elmenjen vele? Yoongit hiába hívja. Egyrészt mert ő sem tud többet mivel Jimin ilyesmit nem mondott, másrészt meg már alszik és Jungkook sem akar halott lenni mert felébresztette az alvó királyt.

Megváltozni néha nem árt (Taekook ff.)Where stories live. Discover now