Tae és Jungkook amilyen gyorsan csak tudtak szétrebbentek és a női hang felé pillantottak.
- A-anya ez ne...
- Ki ez a fiú és miért enyelegsz vele a kanapén? Buzi vagy?
- Anya ő itt Kim Taehyung és...
- A Kim vállalat főnökeinek a fia vagy?
- I-igen.
- Akkor szépen megkérlek téged, hogy távozz és soha többet ne menj a fiam közelébe.
- Rendben. E-elnézést. V-viszlát. - siet az elő szobába ahol a cuccait felkapva hagyja el a hatalmas házat. Jungkook azonnal utána futna ha apja nem fogott volna a kezére.
- Tényleg buzi vagy fiam? Így, hogy lesz örökös a cégnél?
- Leszarom azt a kurva céget.
- Hogy beszélsz? Erre neveltünk mi?
- Hogy mit csináltatok? Neveltetek? Me nevettess már. Nem is ismeritek a fiatokat. Nem, hogy neveltek is. Itthon sem vagytok heteket, vagy akar hónapokat. Azt sem tudjátok mit szeretek meg mit nem.
- Na ebből elég volt fiatal úr! Takarodj a szobádba és reggelig meg ne lássalak! - förmed Jungkookra, édesapja.
Jungkook csalódottan megy a szobájába de hamar átment dühbe. Amit szobájába ért törni, zúzni kezdett. Végre valami helyre jön de rögtön tönkre is megy.
Taehyung hazáig rohant. Ám mikor a szobája ajtaját bezárta azonnal sírni kezdett. Fájt neki. Borzasztóan. Végre minden jó volt... egy ideg. Miért kell mindennek elbaszódnia?
- Szia TaeTae. - sétál Tae mellé Jimin.
Tae egy órával hamarabb ért be a suliba mint ahogy szokott. Nem szeretett volna a szüleivel találkozni, nehogy szóvá tegyék a tegnap történteket.
- Szia. - mondja halkan
- Baj van?
- Csak az van.
- Taehyung? - néz be a terembe Jungkook. - Hát itt vagy. - siet oda hozzá de még mielőtt magához húzta volna, Tae a hátára kapta a táskát és kikerülte. - Tae?
- Jungkook kérlek hagyj békén.
- Nem, Tae. Állj meg. - ragadja meg a csuklóját.
- Jungkook. Mi nem lehetünk együtt. Nem fogod fel? És most kérlek engedj el. Órára kell mennem. - rántja ki a kezét Jungkook erős szorításából és elindult a megfelelő terem felé.
Viszont Jungkook ezt nem hagyta, így rögtön utána ered. Ismét a karjára fog de most a falnak is löki és ajkaira hajol. Tae az elején ellenkezik de Jungkook puha ajka ámulatba ejtette, így szabad karját Jungkook arcára téve csókolt vissza.
Mindenki aki elhaladt a folyosón nem értette mi folyik. Csak nézték a csókolózó szerelmes párt és elmélkedtek a rosszabbnál rosszabb teroriákon.
- Nem érdekel a szüleim véleménye. - hajol el egy kicsit Taetől Jungkook.
- A kettő cég ellenfél egymásnak Kook. Szerinted mit szólnának az emberek ha a kettő örökös egy párt alkotnak?
- Leszarom. Engem nem mások érdekelnek hanem, te. És ha én veled vagyok boldog akkor veled is maradok.
- Az én szüleim elfogadják, de a tieiddel mi lesz?
- Azzal te ne törődj. Van pénzem. Azzal próbálnak kárpótolni mikor nincsenek itt. Ha nem fogadják el, hogy mi együtt vagyunk akkor külön költözök tőlük.
- És velem mi lesz? Itt hagysz?
- Dehogy hagylak. Nem költöznék olyan messzire. Sőt. Akár hozzám is költözhetnél.
- Komolyan?
- Persze. Azt mondtad, hogy a szüleid elfogadnak minket. Majd mi visszük a céget ha úgy van. A szüleim meg bekaphatják.
Tae nem mondott semmit csak egy hatalmas mosollyal ajkain vette birtokba Jungkook párnácskáit. Most már biztos benne, hogy a fekete tényleg jóvá akarja tenni a hibáit. És sikerült is neki.
- Köszönöm. - suttogja Tae.
- Micsodát? - öleli át jobban Tae derekát.
- Hogy betartottad az ígéreted. Meg úgy mindent amit értem tettél ebben az egy hónapban.
- Én megmondtam, hogy küzdeni fogok érted.
- Jól is tetted. - csókolná meg ismét Tae Jungkookot ha a szőke hajú barátjuk nem ugrott volna rájuk. - Jimin!
- Ne haragudjatok de olyan kibaszott aranyosak vagytok. Istenem. Annyira boldog vagyok. - mászik le róluk.
- Úgy érzem sok ilyen romantikus pillanatot fogsz elrontani. - Morogja Jungkook mikor felállt. Tae pontosan hallotta amit mondott, így mosolyogva fogott arcára és hajolt puha ajkára. - Sosem fogom megunni. - mondja csukott szemmel a fekete miután elváltak egymástól.
- Menjünk órára. - fogja meg Tae Jungkook kezét és el is indultak az terem felé.
A napnak hamar vége lett így Jungkook és Tae kissé csalódottan ment ki az suli épületből.
- Haza kísérjelek? - öleli át Jungkook Tae derekát.
- Nem kell. Nehogy rá jöjjenek a szüleid, hogy velem vagy.
- Taehyung, engem nem érdekel a szüleim véleménye.
- De engem viszont igen. Tudod jól, hogy mindig veled akarok lenni de így, hogy bármelyik pillanatban észre vehetnek, kicsit kellemetlen.
- Ígérd meg, hogy vigyázol magadra haza felé.
- Pár percre lakom innen Gukie... V-vagyis.
- Hívhatsz így. A te szádból ezerszer jobban hangzik. Én, hogy becézzelek? Taehyung, Tae, TaeTae, Baba, Kicsim, Életem, Szerelmem?
- A szerelmed vagyok? - csillan fel Tae szemem az utolsó becenév hallatán.
- Még szép, hogy az vagy. Én kis szerelmem.
- Folyton zavarba hozol. - bújtatja Jungkook nyakába, vörösödő arcát.
- Aranyos mikor zavarban vagy. - szorítja magához jobban.
A meghitt pillanatot Jungkook telefonja zavarta meg.
- Ne haragudj. - engedi el kedvesét és felveszi a telefont. - Szia anya. Mondjad. - szólal meg hanyagul.
- Jungkook, kisfiam hol vagy?
- Anya még a sulinál.
- Kivel vagy?
- Yoongival. - néz Tae szemébe. Ha tehetné, az igazat mondta volna el de tudta, hogy Tae így is fél Jungkook szüleinek a véleményétől.
- Akkor köszönj el tőle és gyere haza. Nem szeretném ha azzal a Kim gyerekkel össze futnátok.
- Rendben anya. Nemsokára otthon leszek. Szia.
- Menned kell? - kérdi Tae egy kisebb mosollyal.
- Igen.
- Akkor majd hétfőn találkozunk. - simít Jungkook arcára. - Szia. - indulna el, ha a fekete nem húzná vissza egy hosszú csókra.
- El akartál menni csók nélkül?
- Ne haragudj. Még hozzá kell szoknom.
- Akkor ezentúl sűrűbben foglak megcsókolni. Kezdve most. - tapad ismét a fiatalabb ajkaira.
YOU ARE READING
Megváltozni néha nem árt (Taekook ff.)
Fanfiction- Tae, kérlek. - néz Jungkook könyörögve, könnyes szemekkel az előtte pár máterrel álló Taehyungra. - Kettő kibaszott évig voltam egy célpont mindenki számára, de leginkább neked. Aztán hirtelen megváltoztam és engem akarsz. Azt hiszed, hogy majd...