✰ 𝐏𝐚𝐫𝐭 11 ✰

197 39 2
                                    

✯✯✯✯✯Dream Princess ✯✯✯✯✯

🌹🌹🌹🌹🌹සිහින කුමරිය සොයා යන ආදර
ගමන.....................🌹🌹🌹🌹🌹

✰✰✰ දසවන දිගහැරුම ✰✰✰

කදුලෙන් ලියවූ ප්‍රථම හමුව 😢
.............................................................................
.
.
.
.
මන් ඒ කවුද බලන්න ඇස් ඇරියත් මට කිසිදෙයක් පෙවුනේ නෑ......
මගේ ඇස් නිලංකාර වෙලා ගියා ...............................

...........................................................................

ඒත් මට දැනුනා කවුරු හරි ඇවිත් මාව අල්ලගන්නවා වගේ.නිලංකාරවෙන ඇස් වලට ඒ කෙනා චායාක් වගේ පෙනුනත් කව්ද ඒ.....

.............................................................................

Minso .................💐

ගොඩක් හවස් වෙලා තිබුනු නිසා කට්ටියම කතා උනේ ගෙදර යන්න.
මටත් මහන්සී ගමන් මහන්සියති එක්කමනේ මෙහෙට ආවේ.....

💐 හම්මෝ හරි මහන්සී.... දැන් යමු අනේ කට්ටියම .

🐥 උන්නිට මහන්සි ඇති , ආපු ගමන් කෙලින්ම ආවෙ මෙහෙටනේ

💐 අනේ ඔව් .. අහන්නකෝ ටේ මන් car එකට යන්නම් ඔයා එන්න . කෝ මට Key එක දෙන්න.

🐯 ආ උන්නි අපි දෙන්නව මෙහේ දාලා යන්නද හදන්නේ.

💐 මෝඩ ප්‍රශ්න අහන්න එපා.

🐯 ආවු...... ඉතින් ඕකට ටොක්කක් අනින්න ඕනි ඇයි...😖

💐 එහෙනම මන් car එකට යනවා ඔයාලා එන්නකෝ.

🐹 හරි මින්සෝ....

හැමෝටම යන්නම් කියලා මන් ටේ ගෙන් Key එකත් ඉල්ලගෙන ගිහින්. Car එකට වෙලා පොඩ්ඩක් මහන්සි ඇරෙන්නත් එක්ක පොඩ්ඩක් නිදාගනවා කියලා හිතාගෙන.
ඒත් මන් එද්දී දැකපු දේ නිසා මට තිබ්බ මහන්සිය අපහසුතාවන් කොහෙන් ගියාද දන්නේ නෑ.........

පොඩි වයසේ ගැහැනු ළමයෙක්ට කවුදෝ මන්දා කලු ඇදගත්ත මනුස්සයෙක් කරදර කරන්වා.... ඒත් එක්කම මන් දැක්කා ඒ මිනිහා අතේ පිහියක් තියෙන්වා ඒ මනුස්සයා පිහිය උස්සනවත් එල්ල. මන් හයියෙන් කෑ ගැහුවා....

🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊

Tae.............................🐯

ඔප්පලා එක්ක ඉන්නකොට දවස ගෙවිලා යන්වා තේරෙන්නේම නෑ.... අද දවසත් ගෙවිලා ගිහින් හොදටම හවස් වෙලා...

✯✯✯....𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦  𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬....✯✯✯[ Completed ]Where stories live. Discover now