✰ 𝐏𝐚𝐫𝐭 40 ✰

108 18 8
                                    

✯✯✯  𝐃𝐫𝐞𝐞𝐦 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 ✯✯✯✯

   🥀සිහින කුමරිය  සොයා  යන ආදර ගමන...........🥀

☆☆✩  හතලිස්වෙනි දිගහැරුම ☆☆☆

.................................................................................

🐯 ම්ම්ම්ම්ම්   මේ  දේවල්  පටන් ගත්තෙත්   මන්  නිසා නම්  ඒ  දේවල  ඉවර කරන්න  ඕනිත්  මන්  මයි.

💜️ ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්

හිත  ඇතුලේ  ලොකු   වේදනාවක් හිර කරගෙන  ටේ  ගෙදර  ආවේ  දහසක්  ප්‍රශ්න  වලට  උත්තර  හොදයන  ගමන්.

....................................................................................

සතියක්  ...........  හරි  ඉක්මනට  ගෙවිලා  ගියා.  ජින් ඔප්පා  ආයෙමත්  කොරියාවලට  ආවා. තිබුනු  හැම  ප්‍රශ්නයක්ම  හොමින්  සැරේ  එකින් එක  විසදෙන්න  ගත්තා.ඒත්  නොවිසුද  එකම  ප්‍රශ්නේ කායි.  ඒත් ඒ කිසි දෙයක්  අනිත් කිසි  කෙනෙක්  නොදැන  හිටියට  දෙන්නේක් මේ ගැන  හොද  සෙවිල්ලෙන්  හිටියා.

කායිට  ඕනී උනේ  රෝහා  ඒයාගේ  කර ගන්න.  මොනම  දෙයක්  කරලා හරි  රෝහා  තමන්ගේ  පැත්තට  ගන්න  කායිට  ඕනී උනා එත් ඒක  ගොඩක් අමාරු  දෙයක් උනේ  රෝහාගේ  වටේ  එයා එක්ක හිටපු  අය නිසා. ඔව්  සෝහා, ජින් ඔප්පා, ජීමින් ඔප්පා ,කුකී  මේ අය  වගේම  අනිත් හැමෝම මේ  ප්‍රශ්නෙදි   රෝහා  ළගින්ම  හිටියා.  කායි  රෝහාව  හොයාගෙන  යන  හැම  අවස්තාවකම  මේ  අයගෙන්  කවුරුම  හරි  කෙනෙක්න  එයාලා ළගින්  හිටිය  නිසා කායීගේ   ඒ  උත්සහය  නිශ්පල  උනා.

......................................................................................

🌼📲👤

👤📱 ........... කියන්න.

🌼📱 ඔයාට  හිතෙන්නේ නැද්ද  මේ  දේවල්  ඉවරයක් කරන්න.

👤📱 ඒත්  කොහොමද.....?

🌼📱 මට  හිතෙන්නේ තවත් මේ දේවල්  දුර දිය  අරන  යන්න ඕනී නෑ.

👤📱 ඒත් ඔයා  දන්නවනේ  මෙතන  තියෙන්නේ  අපි  හිතන  කෙනාගේ  ප්‍රශ්නක් නෙවෙයි. මට ඕනි  නෑ  දැන්  දැන  එයාව  අමාරුදේ  දාන්න.

🌼📱 මන්  ඒක  දන්නවා ඒත් මේ  වැඩෙන්  වෙන්නේ. හැමදේම කනපිට ගැහෙන් එක.

✯✯✯....𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦  𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬....✯✯✯[ Completed ]Where stories live. Discover now