-Hozz föl nekem kaját kérlek!- mondta Hermione és bevágta a boci szemeket.
-Jó! De ne aludj vissza!
-Oké!
Ma szombat van. Nincs suli! Draco felhozta a kaját és oda mentek az aztalhoz, aztán elkezdtek enni.-Tegnap volt valami, griffendéles mardekáros buli. De sokan nem mentek el mert sokaknak rossz volt az időpont. Ma este újra rendezik. Arra gondoltam ...Nincsen kedved eljönni velem😅?-kérdezte Draco evés közben.
-De!!!! Na szóval van buli oda kell ruha ami azt jelenti hogy le kell mennünk ma Roxmortsba!!-vezette végig a lány a gondolatait.
-És oda nekem is kell mennem..
-Ja, elmegyek a szobámba ott felöltözök, és mehetünk!- miközben mondta az utolsó szót közben tapsolt egyet kettőt.
Rögtön elszaladt. Mire visszatért addigra már a reggelinek nyoma sem volt.-Mehetünk?- kérdezte Draco.
-Mehetünk.-felelte Hermione. Összekulcsolták a kezüket és elkezdtek menni. Elmentek Roxmortsba egy ruha boltba. Hermione fél óra után kinézet egy koptatott fermert, és egy piros pólót. Hermione kifizette. Aztán vissza ballagtag az iskolába.
-Feljössz beszélgetni a szobámba?
-Persze, csak leteszem a ruhákat a szobámba és jövök.-mondta Hermione és elfutott. Draco fölment, és csak 5 percet várt, már ott termett Hermione.-Figyi! Neked el akarok mondani valamiket, és kérlek ne mond el senkinek!-nézett a lány szemébe Draco.
-Oksa.
-Na szóval.. hát én naplót írok.
-Ez legyen a legnagyobb bajod!
-Hát sajnos nem ez. Hogy mondjam.....halálfaló vagyok..
-Ömm hát...semmi baj... végülis én ugyanúgy fogok nézni rád....ja és kéne öltözni!- azzal megfordult Hermione, de a szőke elkapta a csuklóját. A lány oda fordult és megölelte.-Most már kéne öltöznünk. 5 percünk van.-szólalt meg kis idő után Hermione.
-Jó.
-Akkor szia!-köszönt a lány.
-Szia!
Azzal elment. Felöltözött. Felvette a nacit és a pólót tett föl egy sminket, és ment hogy találkozzon Dracoval. A klubbhelységbe a szőke várta.
-Indulhatunk?
-Indulhatunk.Draco naplója:
Szombaton volt a buli, most hétfő van. A buli nagyon jó volt. Ittunk sok almalevet😉 jól éreztem magam. Tegnap nagyon másnaposan keltem. Nagyon fájt a fejem. A gyengélkedőre nem mehettem. Hisz almalét ittam és azt nem éppen díjazik.Hermione naplója:
Phfuu.... Nem gondoltam volna Dracoról hogy halálfaló. Na mindegy. A buliban csak almalevet ittam. Tegnap nem voltam másnapos! De Draco szörnyen festet ki.. össze pakoltam neki is. Magamnak is. Most megy a vonat csáo!
DU LIEST GERADE
Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅
FanfictionHello! Draco Malfoy vagyok! 15 éves. A Roxfortban 5. éves mardekáros. Kviddics csapatunk fogója is egyben. Anya kérésére elkezdtem NAPLÓT ÍRNI!!!! Jól hallottad NAPLÓT ÍRNI!!!! Mert ma reggel anyu azt látta a reggeli prófétában hogy: a gyereke nem n...