16.

82 8 1
                                    

-Draco nem mondom mégegyszer!-kezdte felemelni a hangját Lucius.
-Menj el!-kiáltotta Draco.
-Gyere szépen a Nagyúr beszélni akar veled!!-már ő is kiabált.
-NEM!-kiabálta Draco. És fölállt s pálcát emelt Luciusra.
-Fiam! Gyere ide! Most!-kiabált ő is. De nem mozdult Draco. Lucius is megfogta a pálcáját. Hermione nem mert megmozdulni. Nagyon félt. De azért megfogta a pálcáját.

-Dumbledor jöjjön ide! Itt vagyok a gyengélkedőn!-próbálkozott Hermione legilimenciával. A két pasi még mindig ott állt. Egymás előtt, pálcát tartva a másikra. 
-Ne agódj! Itt vagyok!-suttogta Hermione mellett, valaki, és megérintette a vállát.
-Dumbledor?-kérdi Hermione.
-Igen.-jött a válasz-Lucius!-Most már a professzor kiabált- Neked nem az Azkabanba kéne lenned?
-Önnek meg holtan kéne feküdnie!
-Most!-kiabált Dumbledor.

Ekkor ilyen arany lángok jöttek. Azokból a Rend tagjai. Míg a többiek lefoglalták Luciust, Tonks oda sietett Hermionéhoz.
-Gyere le ide a földre. Átkok fognak röpködni!-suttogta a lány a sérültnek. A barna hajú lány lefeküdt a földre, és a pálcáját is hozta magával.
-NEM MEGYEK!-jelentette ki Lucius, mint egy ötéves.
-DE JÖSSZ!- fogták rá a pálcájukkat.
-Nem, jobbat tudok!-monta Rémszem- adjuk oda a dementoroknak!
-Ne ne ne ne! Kérem ne! Inkább öljenek meg-könyörgött Lucius.
-Nem sokszor látni ilyet hölgyeim és uraim! Egy Malfoy könyörög!- mondta nevetve Lupin.
-Stupor!-kiáltott Lucius.Azzal elájult Lupin.
-Te hogy merted?!?- háborod fel Tonks-sectumsempra!-Luciuson mély nyílt sebek keletkeztek.
-Hozzátok! Lupint is!-adta a parancsot Dumbledor.
-Fiam!!Drága fiam!! Ne engedd hogy elvigyenek..- Draco rezzéstelen arccal nézett apjára. Sirius, Rémszem megfogták Luciust. Kivitték. De visszajöttek.
-Dracot is hozzátok!-kiáltott Sirius- ő is megérdemli a dementorokat!

Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant