Reggel fölkeltek, és röktön indultak Olivanderhez.
-Jónapot! Dumbledornak kéne pálcát szereznünk!-hadarta Hermione.
-Jónapot! Rendben.- kicsi várakozás után megszólalt.-itt is van!
Kifizették elhopponáltak Roxmorstba, és mentek is a Roxfortba. Ott bementek az órákra, és rohantak a könyvtárba. Ott is tanultak igéket, mert mindjárt jönnek a halálfalók. Este lett. Eljött.
-Ezt nem érti! Én ölöm meg önt vagy ő öl meg engem!-mondta hidegen Draco.
-Nem kell ezt tenned!-monta meggyőzően Dumbledor.
-De. Avada Kedavra!
Azzal leesett az igazgató. Ott volt Ballatrix, Lucius, Narcissa meg 2 álarcos ember. Draco sírva kereste Hermionét.
-Hermione!-szaladt oda hozzá zokogva.-megöltem...megöltem!!
-Semmi baj.....
-Még hogy ne lenne baj?!?? Megöltem!
-Visszahozzuk! Indulhatunk?
-Igen.-szipogot Draco.
Hermione elővette az időnyerőt és elkezdte pörgetni.
-Na, senki nem láthat meg!
-Rendben.-azzal elindultak. Ott volt Dumbledor. Draco épp lefegyverezte őt.
-Draco!-kiáltott hangosan a lány amikor épp a fiú alatt volt. Draco oda kapta a fejét, a lenti Draco földobta a pálcát Dumbledornak. Ő bólintott és mögétette a pálcát.
-Draco öld meg!-kiáltott Bellatrix.
-Avada..
-Capitulatus!-szólt közbe Hermione. A pálca elrepült másmerre, a fölső Draco utánna szaladt. Márcsak a lenti Draco volt ott.
-Hol vagy? Szépségem?-szólt Bellatrix.
-Itt! Bombarda!-azzal fölrobbant ott minden. A két álarcos elment. A 3 felnőtt maradt ott.
-Te kis! Sectumsempra!-kiáltotta a nő. A többiek döbbenten várták hogy mi lesz a vége.
-Azt nem ma!-azzal kivédte.-Capitulatus!- azzal lefegyverezte.
-Te!! Hogy mersz lefegyverezni egy boszorkányt??!?!
-Capitulatus!-kiáltotta Narcissa.-Kislányom! Tanuld meg hogy nem illik lefegyverezni egy boszorkányt!- s azzal odadobta Bellatrixnek a pálcáját.
-Stuppor!-suttogta Draco. Azzal Lucius kidőlt.
-Maga meg-fordult Narcissa Dumbledor felé- Avada Keda..-De Dumbledor kivédte.
-Nem ma.
-Sectumsempra!-kiáltotta Bellatrix, Hermionénak.
-NE!!!!!-s föl szaladt Draco.
-Draco. Hol voltál?-kérdi Bella.- Szent lettél? Avada Kedavra!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅
FanficHello! Draco Malfoy vagyok! 15 éves. A Roxfortban 5. éves mardekáros. Kviddics csapatunk fogója is egyben. Anya kérésére elkezdtem NAPLÓT ÍRNI!!!! Jól hallottad NAPLÓT ÍRNI!!!! Mert ma reggel anyu azt látta a reggeli prófétában hogy: a gyereke nem n...