-Hol vagyok?-kérdi Hermione.
-Végre hogy felébredtél! Úgy agódtam érted!
-Te ki vagy?
-Én Draco vagyok.
-Hello Draco! Mi ez a hely?
-Nem emlékszel semmire?
-Nem.
-Ez itt a Roxfort! Madam Pomfrey! Hermione semmire nem emlékszik!
-Aha! Szóval ez a nevem!-képedt el a lány.
-Itt is vagyok! Hoztam olyan főzetett, amivel visszanyeri az emlékezetét.-szólt a doki, és beadott egy kanálnyi szirupot.-akkor most elalszik és amikor felébred, mindenre emlékszik majd. Ja, Mr. Malfoy. Holnap elmehet!
-Köszönöm!
És elment a doktornő. Hermione csak aludt.
-Hogyan lehetünk a Roxfortba?-gondolkodik Draco.- Az utolsó emlékem, egy sikítás, majd egy tompa puffanás.
-Hol vagyok?-ébredt fel megint Hermione.-Draco, miért vagyunk a Roxfortban?
-Jaj de jó hogy emlékszel mindenre!-erre magpróbált felülni. Egy szisszenés hagyta el a fiú száját.
-Inkább hagyd.
-Jó. Hogy vagy?
-Hát.. fàj mindenem.-ekkor Harry, Ron és Ginny futott be.
-Jaj, úgy agódtam érted!-hadarta a vörös hajú lány-ha elmertél volna patkolni, akkor nagyon megbántad volna!
-Hogy vagy?- kérdezte Harry.
-Köszi jól.-mondta Hermione.-Mi történt?
-Na öhmm..Szóval, megláttalak Dracoval, és megakartam Cruciozni. És te beugrottál elé....
-HARRY JAMES POTTER! HOGY MERTED?!????-Hermione már nagyon ideges volt.
-Hát.. én.....
-És ki sikított?-szólt bele a beszélgetésbe Draco.
-Hermione.
-Jó. Vagyis nem..menjetek ki!-mutatott az ágy mellett állókra- Te meg velem jössz!- mutatott szőkére. A hármas kiment, Dracoval összeszették magukat, és elindultak Dumbledorhoz.
-Hova megyünk?-kérdezte a szőke.
-Dumbledorhoz!!!
-Jólvan na!
-Bocsi.
Oda is értek Dumbledorhoz. Kopogtak.
-Szabad!-hallották a az igazgató bölcs hangját.
-Jónapot igazgató úr!-és benyitott-Egy anonimmel találkoztam!-mondta és még mindig maga után húzta Dracot.
-Minerva!- kiabált az igazgató. Röktön jött McGalagony professzor.
-Albus?
-Attól tartok hamarabb eljött.
-Ne.
-De.
-Mijött el?-szólt Draco.
-Ő. Akit nem nevezünk nevén.
-És mért akar engem megölni?-kérdi a lány.
-Magam sem tudom.
STAI LEGGENDO
Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅
FanfictionHello! Draco Malfoy vagyok! 15 éves. A Roxfortban 5. éves mardekáros. Kviddics csapatunk fogója is egyben. Anya kérésére elkezdtem NAPLÓT ÍRNI!!!! Jól hallottad NAPLÓT ÍRNI!!!! Mert ma reggel anyu azt látta a reggeli prófétában hogy: a gyereke nem n...