7.

142 7 1
                                    

Draco naplója:
Hali! Na szóval nem tudom elhinni hogy Hermione megcsalt!!😢
Mindegy, ma úgy semm fog lejön mi a partra, úgyhogy lemegyek. Jól fog esni az egyedüllét.

Valóság:
Eljött 18:30. Vacsi idő. Hermione nagyon lehangolt volt a Griffendél asztala legvégében ült. Ilyenkor mindig Dracoval nézik egymást. De most nem. Most ha véletlen összenéztek röktön elkapták a fejüket. Hermione felment átöltözött, Draco is így tett. Aztán eljött 19:00 a lány már ott volt 18:58 kor. Egy jó 10 percet ült ott egyedül. Aztán valaki megérintette a vállát.
-Draco?- kérdezte miközben hátra nézett. Röktön felugrott és elindult hogy megölelje de a fiú eltolta magától.
- Draco! Harry csak azért mondta, hogy megvédjen. De tőled nem kell megvédeni! Én szeretlek mindennél jobban!!- Hermione megint megölelte, de most nem tolta el Draco. Kicsit még úgy ott ált, aztán ő is vissza ölelt.
- Én is szeretlek te kis bolond!- szólt mikor már eleget ölelt, hangja selymes volt. Hallható volt hogy megkönnyebült.
Aztán Hermione felkiáltott.
-Nézd Draco kacsák!
-Igen. És?- Hermione egy gyors pálca suhintással kenyeret varázsolt.
-Tudunk etetni.-válaszolt boldogan a lány.
-Rendben.
Azzal leültek. Etettek. Egyik pillanatban Hermione feje ledőlt Draco vállára.
-Jó éjt hercegnőm.- suttogta.
-Jó éjt hercegem.-felelte Hermione.
Aztán elaludt a lány.

Reggel lett. Hermione Draco ágyában ébredt.
-Hmm...Hol vagyok?- kérdezte álmos hangjával.
-Ja jó reggelt. Nem akartalak felkelteni.-Mert éppen felöltözött.-A szobámban. Este ott elaludtál fölhoztalak, mert nem tudom a jelszavatokat.
-Ja disznóorr.
-Most már tudom. Na gyere reggelizniz. Le fogjuk késni.
- Nem akarok!!- nyávogott Hermione, s a fejére húzta a takarót.

Mi lett velem? Avagy Draco Malfoy naplója ✅BEFEJEZETT✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin